SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
- - SCHAAMTELOZE SPAM - -
[ Bericht 1% gewijzigd door Diaan73 op 07-01-2017 15:04:24 ]Make love, not war ☮
Ik denk het niet. Hij wisselt wel vaker van plek.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dit jaar of het jaar erna dus wel uit de lijst
Donequote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:45 schreef OscarMopperkont het volgende:
Kan jij mijn Bowie plaatje ook in de OP zetten?
quote:
Ze recyclen goed hun gitaar riedeltjequote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:47 schreef MadMaster het volgende:
Qua titel vond ik deze wel toepasselijk...
Ik zweet me dood.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:47 schreef MadMaster het volgende:
Qua titel vond ik deze wel toepasselijk...
Luister je toch met het schaatsen op de achtergrond.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:51 schreef spijkerbroek het volgende:
13:15 - 15:00 MadMaster - Slush Puppie Afternoon
15:00 - 17:00 DJ PaRoDiUzZ - Koude Bietjes
17:00 - 19:00 Oscar - vult het gat
19:00 - 21:00 Tail - de show met een staartje
21:00 - 23:00 Dj Vout - Muziek op z'n Vouts
En ik maar denken dat schaatsen een lange zit zou zijn...
En nog reageren ook. Ik ben geen vrouw, dus ik kan niet multitaskenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Luister je toch met het schaatsen op de achtergrond.
Dank, succes!quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik ga alvast wat klaarzetten, thnx voor de sessie MM.
De afsluiter is ook voor jou...quote:
Ik ben ook geen vrouw, maar die kunnen ook niet multitasken.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En nog reageren ook. Ik ben geen vrouw, dus ik kan niet multitasken
Niemand kan multitasken.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ben ook geen vrouw, maar die kunnen ook niet multitasken.
Het commentaar bij schaatsen is nog slaapverwekkender dan de rondjes zelf.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:51 schreef spijkerbroek het volgende:
En ik maar denken dat schaatsen een lange zit zou zijn...
Ik kan anders wel ademen en zitten tegelijkertijdquote:
Dat klopt.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik kan anders wel ademen en zitten tegelijkertijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |