SPOILER: TarievenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de goede orde, er is GEEN internetbundel afgesloten, maar die is er simpel bij te kopen.I'm only responsible for what I say, not for what you understand.
Ja echter dan eindigt het nr hoogstwaarschijnlijk niet op 0515..quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:52 schreef Roces18 het volgende:
waarom zou iemand in godsnaam 15 willen betalen als die;
https://www.simyo.nl/prepaid/bestellen
hier op hun eigen site precies hetzelfde krijgt voor 15?????????
denk dat je in je handen mag wrijven met 7,50
wat moet je met 0515 dan?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:20 schreef MaxTheDog het volgende:
[..]
Ja echter dan eindigt het nr hoogstwaarschijnlijk niet op 0515..![]()
Smiley..quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:23 schreef Roces18 het volgende:
[..]
wat moet je met 0515 dan?
Het netwerknummer 0515 wordt gebruikt in de regio van Sneek.???
heeft het een betekenis ofzo
¤15,- is wat ik er voor betaald heb en is net zo goed als van de leverancier, aangezien er geen gebruik van gemaakt wordt. Die ¤15,- is daarom ook een richtprijs.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:52 schreef Roces18 het volgende:
waarom zou iemand in godsnaam 15 willen betalen als die;
https://www.simyo.nl/prepaid/bestellen
hier op hun eigen site precies hetzelfde krijgt voor 15?????????
denk dat je in je handen mag wrijven met 7,50
Heeft geen betekenis, wilde alleen meer info geven.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:23 schreef Roces18 het volgende:
[..]
wat moet je met 0515 dan?
Het netwerknummer 0515 wordt gebruikt in de regio van Sneek.???
heeft het een betekenis ofzo
No thanks, ik heb al een ander abonnement in mijn hoofdquote:Op zondag 8 januari 2017 10:39 schreef SebbeSwensje het volgende:
Eventueel ruilen tegen een simkaart van Lyca? Wel met maar 10 euro beltegoed, maar aangezien je het opgewaardeerde bedrag X2 krijgt verdien je dat zo terug.
Profit.
Maar waarom zou iemand de moeite nemen om adresgegevens te veranderen en een schimmige tweedehands deal te sluiten via een forum als ze het rechtstreeks bij de leverancier kunnen krijgen voor dezelfde prijs??????????quote:Op zondag 8 januari 2017 14:18 schreef Its_Muppet het volgende:
[..]
¤15,- is wat ik er voor betaald heb en is net zo goed als van de leverancier, aangezien er geen gebruik van gemaakt wordt. Die ¤15,- is daarom ook een richtprijs.
[..]
Heeft geen betekenis, wilde alleen meer info geven.
[..]
No thanks, ik heb al een ander abonnement in mijn hoofd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |