nee niet meer had het formaat en zag eruit als een keeshond de vacht was st bernard wit met bruine vlekkenquote:
Ik moet daar nog aan beginnen..quote:Op zaterdag 7 januari 2017 12:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
Zo, ik heb de eerste scheerbeurt van 2017 ook weer achter de rug.
Ik moet nog richting Jumbo, denk dat ik me weer zo'n bak Hongaarse goulash (spul komt van een slager hier uit de regio) haal, genoeg voor 2 dgn, die had ik vorige week en die smaakte me echt heel erg goed, en is lekker makkelijk, frites in de airfryert, ben zeer content met dat ding, had ik veel eerder moeten kopen.quote:
Ik heb geen flauw idee wat hier staat.quote:The Voice of Holland teert met knockouts in op kijkers.
steekkarrenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En, loopt alles nog op rolletjes?
Is ie zwaar? Of alleen zwaar op de maag?quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 13:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Vrouw bidt per ongeluk jarenlang voor Lord of the Rings-poppetje.
Veel verschil zal het niet maken.![]()
pakketpostquote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is ie zwaar? Of alleen zwaar op de maag?
Goede tekst, Kölsch platt, da's ongeveer hetzelfde als Kerkraads plat.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Dat zal de leeftijd zijn.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Zal wel want ik herinner me niet meer
Hersengymnastiek, ik zei het gisteren nog.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien dat ik daar dan eens iets aan zou moeten doen ...
Oh ja, waar stond ook alweer de hoogsste kerktoren toch?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hersengymnastiek, ik zei het gisteren nog.
Als je weet hoe je hoe laat het dan even wetenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien dat ik daar dan eens iets aan zou moeten doen ...
Ulmquote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja, waar stond ook alweer de hoogsste kerktoren toch?
Ga ik door voor de koelkast?quote:
Ulm, ruim 160 meter hoog.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja, waar stond ook alweer de hoogsste kerktoren toch?
Ik oordeel niet, maar ik weet wel hoe het vaak gaat in geval van een scheiding.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ga ik door voor de koelkast?
Als ik hem win geef ik hem aan Sacha, voor het geval die van haar ineens op onverklaarbare wijze verdwenen is.
Ik heb niet lopen klagenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik oordeel niet, maar ik weet wel hoe het vaak gaat in geval van een scheiding.
De kans dat de man financieel een oor krijgt aangenaaid is vrij groot.
Ik ook niet, maar was wel des duivels toen mevrouw aanspraak wilde maken op mijn instrumenten.quote:
Ik vind dat best een gewaagde uitspraak. Momenteel zie ik in mijn omgeving bij twee verschillende ex-echtparen het tegenovergestelde gebeuren.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik oordeel niet, maar ik weet wel hoe het vaak gaat in geval van een scheiding.
De kans dat de man financieel een oor krijgt aangenaaid is vrij groot.
Ik oordeel ook niet, kan verder ook niet verder beoordelen dan vanuit mijn eigen persoonlijke ervaring.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind dat best een gewaagde uitspraak. Momenteel zie ik in mijn omgeving bij twee verschillende ex-echtparen het tegenovergestelde gebeuren.
Maar vanuit jouw persoonlijke ervaring oordeel je wel ten onrechte dat de kans groot is dat de man financieel een oor aangenaaid krijgt.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik oordeel ook niet, kan verder ook niet verder beoordelen dan vanuit mijn eigen persoonlijke ervaring.
En die was, dat ik erg moest opletten om mijn rechtmatig deel te krijgen.
Nou ja, ik heb uiteraard in mijn directe omgeving gevallen gezien waar het echt goed mis ging, financieel gezien.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar vanuit jouw persoonlijke ervaring oordeel je wel ten onrechte dat de kans groot is dat de man financieel een oor aangenaaid krijgt.
En een breuk is nooit leukquote:Op zaterdag 7 januari 2017 15:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb uiteraard in mijn directe omgeving gevallen gezien waar het echt goed mis ging, financieel gezien.
Het blijft lastig, het is en blijft een breuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |