Hij moet even zijn pensioen spekken!quote:Op maandag 9 januari 2017 21:33 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Commerciële Frank Visser is best ruk.
Jij denkt alleen maar aan de pen0rs.quote:
eensch!!quote:Op maandag 9 januari 2017 21:42 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Deze mensen zijn zo lelijk dat het mij fysiek pijn doet.
Pritt stiften makenquote:
Ooit wel eens gedaan voor een grap, werkte prima.quote:
En niet even kijken voordat je geld geeftquote:
Of een keuring laten uitvoeren. Je koopt toch ook niet zomaar een 2e hands auto.quote:Op maandag 9 januari 2017 21:47 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
En niet even kijken voordat je geld geeft
Daarom bestaan oplichters enzo dus nogquote:Op maandag 9 januari 2017 21:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Of een keuring laten uitvoeren. Je koopt toch ook niet zomaar een 2e hands auto.
Kan best tussen 17.00 en 18.00quote:Op maandag 9 januari 2017 21:59 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Verder pikke donker buiten, maar toch
quote:Op maandag 9 januari 2017 22:02 schreef xzaz het volgende:
[..]
ik heb paardenmeisje hier op de bank lekker puh.
Maar dan in het quadraat.quote:Op maandag 9 januari 2017 22:09 schreef Zelfscanner het volgende:
Dit is echt een frank visser doet uitspraak aflevering
Was het ook geweest als de buurman wilde meedoen.quote:Op maandag 9 januari 2017 22:09 schreef Zelfscanner het volgende:
Dit is echt een frank visser doet uitspraak aflevering
Wrauwquote:
Ik had het al meteen door bij het uiterlijkquote:Op maandag 9 januari 2017 22:26 schreef Pap89 het volgende:
De vermoedens waren er al met die massageruimte voor de man 😩
de snelle versie van de rijdende rechter!quote:Op maandag 9 januari 2017 22:27 schreef Zelfscanner het volgende:
Morgen de rijdende rechter wordt vervolgd
Dat ook ja.quote:Op maandag 9 januari 2017 22:26 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Ik had het al meteen door bij het uiterlijk
gelukkigquote:Op maandag 16 januari 2017 21:34 schreef Zelfscanner het volgende:
Hont is tijdens de verhuizing helaas niet in stukken gegaan
Klinkt als een typisch SBS-programma. Ze hebben een zogenaamd spannende ontknoping en dat proberen ze een uur lang te rekken. Tegen die tijd is de spanningsboog al lang verdwenen.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 13:34 schreef maan_man het volgende:
Eigenlijk was dit Recht in de regio, maar dan op locatie. Waarbij ik het, zoals wel meer bij SBS, te lang vond duren voor de diepgang.
Voor een goed programma moet jij in mijn ogen of er sneller doorheen gaan, zoals bij Recht in de regio, of er langer over doen, maar er dieper op ingaan, zoals vroeger bij Pro Deo van RTL.
mensen hebben geen geduld meerquote:Op maandag 16 januari 2017 21:36 schreef zoem het volgende:
[..]
Klinkt als een typisch SBS-programma. Ze hebben een zogenaamd spannende ontknoping en dat proberen ze een uur lang te rekken. Tegen die tijd is de spanningsboog al lang verdwenen.
Dat is ook zeker waar. Tegenwoordig zijn er zo veel informatieprikkels dat men niet meer geduldig gaat zitten wachten.quote:
ja is toch gratis voor haarquote:
Die ziet de bui hangen met 1 milquote:
ik kijk liever naar smeltend sneeuwquote:
Ik ben deze week druk bezig met mijn vakantie dagen van 2016 aan het opmakenquote:Op maandag 23 januari 2017 21:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
GoedJij bent vandaag lekker vroeg weer thuis zie ik
![]()
Lekker manquote:Op maandag 23 januari 2017 21:34 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik ben deze week druk bezig met mijn vakantie dagen van 2016 aan het opmaken![]()
En dat ga ik in week 11 nog een keer dunnetjes overdoenquote:
Of dachten dat hun naam wel zou helpen...quote:Op maandag 23 januari 2017 21:48 schreef darkshadow16 het volgende:
[..]
Blijkbaar dus toch niet zo belangrijk voor ze ofzo....
Ik het driedubbelequote:Op maandag 23 januari 2017 21:58 schreef zoem het volgende:
[..]
Menig FOK!ker heeft gewoon het dubbele
Daar wen je snel genoeg aanquote:Op maandag 23 januari 2017 21:59 schreef zoem het volgende:
[..]
Lijkt me zo lastig als je op de wcpot moet zitten
Ik moest lachenquote:Op maandag 23 januari 2017 22:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vind het toch altijd wel vervelend als de kop in het water ligt.
Dan gaat-ie kopje onderquote:Op maandag 23 januari 2017 22:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vind het toch altijd wel vervelend als de kop in het water ligt.
Ies koeltoer je weeth togquote:Op maandag 23 januari 2017 22:03 schreef Oscar. het volgende:
Waarom moeten Hindoestanen zo hard gillen
wel scheefquote:Op maandag 23 januari 2017 22:02 schreef WcPot het volgende:
Ik moet zeggen de muur is wel superstrak gemetseld
quote:
quote:Op maandag 23 januari 2017 22:03 schreef Oscar. het volgende:
Waarom moeten Hindoestanen zo hard gillen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |