 
		 
			 
			
			
			Nope, het is Dorstenquote:
 
											 
			 
			
			
			Oh, ben ik dan voor niks in Dresden gaan kijken ter voorbereiding?quote:
 
											 
			 
			
			
			Ja, we konden via Dorsten of Dijon gaan. Waar jij Dresden nou weer weg hebt?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 14:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, ben ik dan voor niks in Dresden gaan kijken ter voorbereiding?
 
 
											 
			 
			
			
			In Dörpen, overstap van de Westfahlenbahn op de Transrapidquote:Op dinsdag 10 januari 2017 14:42 schreef dennistd het volgende:
[..]
[..]
Je krijg nog één poging, het begint wel met een D (en het is niet Detmold, Düren of Dalheim)
 
											 
			 
			
			
			Wat daar nog van over is ja, de hele boel is daar toch stilgelegd na dat ongeluk jaren terug?quote:
 
			 
			
			
			Rijdt gewoon een 15 minuten takt hoor.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:12 schreef dennistd het volgende:
[..]
Wat daar nog van over is ja, de hele boel is daar toch stilgelegd na dat ongeluk jaren terug?
 
			 
			
			
			Die in Sjanghai zeker...quote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:15 schreef MCH het volgende:
[..]
Rijdt gewoon een 15 minuten takt hoor.
 
			 
			
			
			Qua infrastructuur is alles er nog van overquote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:12 schreef dennistd het volgende:
[..]
Wat daar nog van over is ja, de hele boel is daar toch stilgelegd na dat ongeluk jaren terug?
 
											 
			 
			
			
			Dülmenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 14:42 schreef dennistd het volgende:
[..]
[..]
Je krijg nog één poging, het begint wel met een D (en het is niet Detmold, Düren of Dalheim)
 
											 
			 
			
			
			 
											 
			 
			
			
			zo jong en nu al dementiequote:Op maandag 9 januari 2017 17:45 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ik zou Theoretisch op Duisburg kunnen staan want ik ben daar dan in de buurt, nu is de vraag, is daar behoefte aan....
 
											 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			Waar slaat het dan op om de prognose een uur op te schuiven?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:57 schreef MTL het volgende:
De prognose is inmiddels weer een uur opgeschoven, maar feitelijk weet men nog steeds niet hoe lang het echt gaat duren.
 Begin dan met "Problemen duren nog voort tot na de spits". ALS het informeren van reizigers wat boeit dan he
 Begin dan met "Problemen duren nog voort tot na de spits". ALS het informeren van reizigers wat boeit dan he  Dat hoeft natuurlijk helemaal niet, aanname van mij
 Dat hoeft natuurlijk helemaal niet, aanname van mij  
											 
			 
			
			
			De spoortjes om die wagens op te plaatsen ook niet meer in veel gevallen.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 16:15 schreef dennistd het volgende:
Tja, 30-40 jaar geleden zou er een gelijkrichterwagen met dieselloc naar toegebracht zijn en zou er na een paar uur weer stroom op de bovenleiding hebben gestaan. Maar ja, die zijn er niet meer...
 
			 
			
			
			Ze hebben je gehoord. Inmiddels verschoven naar Einde Dienstquote:Op dinsdag 10 januari 2017 16:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar slaat het dan op om de prognose een uur op te schuiven?Begin dan met "Problemen duren nog voort tot na de spits". ALS het informeren van reizigers wat boeit dan he
Dat hoeft natuurlijk helemaal niet, aanname van mij
 
											 
			 
			
			
			Klopt, maar die hadden ze dan ook niet moeten opbreken. Had desnoods voor vervanging gezorgd in de vorm van een (paar) vrachtwagen(s), maar nu is er helemaal niets meer.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 16:29 schreef FredvZ het volgende:
[..]
De spoortjes om die wagens op te plaatsen ook niet meer in veel gevallen.
 
			 
			
			
			Beide eigenlijk...maar ik haal Duisburg en Dortmund eigenlijk altijd door elkaarquote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Duck: Geen idee of je nou zit te trollen of te blunderen, maar we stappen in Duisburg over. Maar hoezo? Wat kom je daar doen dan? Wij hebben ongeveer nul tijd ergens voor in ieder geval
 
  
			 
			
			
			 
											 
			 
			
			
			Wat een inzichtquote:Op dinsdag 10 januari 2017 16:33 schreef MTL het volgende:
[..]
Ze hebben je gehoord. Inmiddels verschoven naar Einde Dienst
 
											 
			 
			
			
			Nee, want 1 daarvan WAS mijn werkgever, en bij de ander werk ik nu....quote:Op dinsdag 10 januari 2017 16:38 schreef dennistd het volgende:
Heb je dat ook met Disneyland, Duinrell, Duinen Zathe en Drievliet?
 
			 
			
			
			Keer wat anders tijdens de RETquote:Op dinsdag 10 januari 2017 15:57 schreef MTL het volgende:
en kan er dus ook nog altijd geen aanstalten worden gemaakt om de tientallen treinen (die inmiddels ongetwijfeld zonder lucht en batterijspanning staan) weer gereed te gaan maken voor de dienst.
 
											 
			 
			
			
			Dat vroeg ik mijzelf ook al af..quote:Op dinsdag 10 januari 2017 16:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar slaat het dan op om de prognose een uur op te schuiven?Begin dan met "Problemen duren nog voort tot na de spits". ALS het informeren van reizigers wat boeit dan he
Dat hoeft natuurlijk helemaal niet, aanname van mij
 
			 
			
			
			 
											 
			 
			
			
			Ik vrees dat de juristen van de NS dit soort trucs hebben bedacht om onder de verplichting uit te komen om binnen een uur na het optreden van de storing het vervangend vervoer op volle oorlogssterkte te hebben.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 16:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar slaat het dan op om de prognose een uur op te schuiven?Begin dan met "Problemen duren nog voort tot na de spits". ALS het informeren van reizigers wat boeit dan he
Dat hoeft natuurlijk helemaal niet, aanname van mij
 
			 
			
			
			Er zouden inderdaad drie treinen naar Vlissingen hebben gereden en één stopper naar Dordrecht. Bij die laatste heb ik alleen ernstige twijfel want in Oudenbosch zou ineens het materieel gewisseld zijn: https://www.ovtijden.com/arnu/rl/5942/2017-01-10T12:41:00+0100quote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:01 schreef Peterselieman het volgende:
Er heeft vandaag vanuit Roosendaal in ieder geval één reizigerstrein gereden
 
			 
			
			
			Die Vlisseningers hebben sowieso niet vanaf Roosendaal gereden, maar vanaf Bergen op Zoom naar Vlissingenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:06 schreef dennistd het volgende:
[..]
Er zouden inderdaad drie treinen naar Vlissingen hebben gereden en één stopper naar Dordrecht. Bij die laatste heb ik alleen ernstige twijfel want in Oudenbosch zou ineens het materieel gewisseld zijn: https://www.ovtijden.com/arnu/rl/5942/2017-01-10T12:41:00+0100
 
			 
			
			
			Zelf gespot, of afgaande op digitale reisinformatie? In geval van het laatste: vertrouw daar niet te hard op.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:01 schreef Peterselieman het volgende:
Er heeft vandaag vanuit Roosendaal in ieder geval één reizigerstrein gereden
 
			 
			
			
			Dat laatste. Ga niet vanuit het hoge noorden naar Roosendaal om een stroomstoring te spottenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:12 schreef James1988 het volgende:
[..]
Zelf gespot, of afgaande op digitale reisinformatie? In geval van het laatste: vertrouw daar niet te hard op.
 
											 
			 
			
			
			Ramptoerismequote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat laatste. Ga niet vanuit het hoge noorden naar Roosendaal om een stroomstoring te spotten
 
											 
			 
			
			
			Weet ik veel, misschien was je in de buurt?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat laatste. Ga niet vanuit het hoge noorden naar Roosendaal om een stroomstoring te spotten
 
											 
			 
			
			
			 dat is een brug te ver
  dat is een brug te ver  
											 
			 
			
			
			Dieselen naar Roosendaal om daar wat gestrand mat op te halen en naar Vage Zwaluwe te brengen, zodat het daar tegen de draad kan worden gezetquote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:38 schreef Salatrel het volgende:
als ze maar niet verwachten dat ik vannacht met een gezond stel naar Roosendaal ga rijdendat is een brug te ver
 
											 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 
											 
			 
			
			
			In principe kan er toch gewoon elektrisch materieel rijden op Zwolle-Enschede?quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:15 schreef GlenSpey het volgende:
Vraag me af of er nog genoeg buffels in actieve dienst zijn om die kant op te gaan (en niet gelijk de lijnen waar deze nog vast op rijden in de problemen te brengen)
 
			 
			
			
			Niet nodig, inmiddels hebben ze daar opleggers voor. Maar die hebben nog steeds voor een deel de installatie in het onderstation nodig. Een echt apart provisorisch onderstation bouwen daar ben je wel twee dagen mee bezig.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 16:29 schreef FredvZ het volgende:
[..]
De spoortjes om die wagens op te plaatsen ook niet meer in veel gevallen.
 
			 
			
			
			SPANNINGquote:Op dinsdag 10 januari 2017 16:15 schreef dennistd het volgende:
Tja, 30-40 jaar geleden zou er een gelijkrichterwagen met dieselloc naar toegebracht zijn en zou er na een paar uur weer stroom op de bovenleiding hebben gestaan. Maar ja, die zijn er niet meer...
 
			 
			
			
			Er is geen elektrisch materieel met ATB-NG.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:17 schreef derLudolf het volgende:
[..]
In principe kan er toch gewoon elektrisch materieel rijden op Zwolle-Enschede?
 
			 
			
			
			Want er stond geen stroom op?quote:
 
											 
			 
			
			
			PBKA. En diverse dingen met STM-ATB.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:20 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
Er is geen elektrisch materieel met ATB-NG.
 
			 
			
			
			Niet meer sinds die A32-trammetjes weer naar Zweden zijn gegaanquote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:20 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
Er is geen elektrisch materieel met ATB-NG.
 
											 
			 
			
			
			Misschien de functionaliteit, niet de toelating.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 18:23 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
PBKA. En diverse dingen met STM-ATB.
 
			 
			
			
			gewoon doen wat de bijsturing van je verlangt jongenquote:Op dinsdag 10 januari 2017 17:38 schreef Salatrel het volgende:
als ze maar niet verwachten dat ik vannacht met een gezond stel naar Roosendaal ga rijdendat is een brug te ver

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |