Ik weet niet hoe je bij die onzin komt, maar er klopt werkelijk helemaal niks van wat je zegt.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 17:30 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
We hebben aardig wat Syriers opgevangen in Nederland, maar nu de oorlog toch snel naar een eind lijkt te komen , er een goed vredesverdrag is en Aleppo bevrijd is en de Syrische overheid weer redelijk stabiel aan de macht is, wordt het tijd dat we alle Syriers weer terugsturen. Zij kunnen dan de verwoestingen die zijn aangericht in de oorlog weer omgedaan maken door de handen uit de mouwen te steken.
Aleppo lijkt beter in tact dan verwacht , dankzij de Russen komt het normale leven weer snel op gang en de terroristen verjaagd. Nu zijn Er voldoende handjes nodig... de mensen kunnen hier dan weer uit de sociale huurwoningen , die weer beschikbaar komen voor de Nederlandse jongeren die al jaren op de wachtlijst staan. Is Syrie inmiddels al tot veilig kand verklaard? Naar Damascus kun je alweer op vakantie.
kinderen zitten hier nu op school/ baan gevonden in nederland/uitkering is toch wel erg makkelijkquote:Op vrijdag 6 januari 2017 17:47 schreef Villas__Rubin het volgende:
Zo ver is het nog lang niet. Maar áls het zo ver is, dan lijkt het me inderdaad niet meer dan normaal dan dat mensen weer terug gaan. Welke geldige reden zou er moeten zien om hier te blijven?
Op den duur meer stemvee voor de linkse partijenquote:Op vrijdag 6 januari 2017 17:47 schreef Villas__Rubin het volgende:
Zo ver is het nog lang niet. Maar áls het zo ver is, dan lijkt het me inderdaad niet meer dan normaal dan dat mensen weer terug gaan. Welke geldige reden zou er moeten zien om hier te blijven?
Hoe sneller mensen terug gaan hoe beter. Je moet voorkomen dat mensen hier wortelen en bv de taal spreken. Syrie is met de bevrijding van aleppo nu voormhet grootste deel veilig en zij kunnen terug. Sterker, ik vind het hun morele plicht om terug te gaan en hun land helpen opbouwen, of in het leger gaan, om de resterende terroristen te helpen verslaan. Onbegrijpelijk dat Syriers nog niet naar hun land worden teruggestuurd.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 17:47 schreef Villas__Rubin het volgende:
Juist wel, handen uit de mouwen. Toen Nederland bevrijd was, werd ook beginnen met de wederopbouw en kwam men terug uit Engeland. In een groot deel van Syrie kan het normale leven weer op gang komen mits de mensen wel terugkeren om het land te helpen opbouwen! Als Syrier heb je geen legitieme reden meer om niet terug te keren naar je land.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 17:47 schreef Villas__Rubin het volgende:
Ze hebben een baan, misschien kinderen, hebben een sociaal leven, zijn zielig, etc...quote:Op vrijdag 6 januari 2017 17:47 schreef Villas__Rubin het volgende:
Ja maar ze moeten toch echt weer gewoon terug lijkt me, anders is er écht iets raars aan de hand hier.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 18:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze hebben een baan, misschien kinderen, hebben een sociaal leven, zijn zielig, etc...
Ons asielprocedure is gefocust op inburgeren, immigratie.
En echt niet alleen omdat er hier geld te halen is. Dit is gewoon de vierde, en meest geraffineerde, poging om Europa te Islamiseren middels immigratie.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 18:38 schreef BoneThugss het volgende:
Haha! Goed topic weer!
Die mensen gaan echt niet meer terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |