En zich maar afvragen waarom dat rode kruis er nou stondquote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:44 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
En daarna rijdt hij bijna een gevarendriehoek omver.
Hij leest sowieso mee.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:46 schreef Ingolstadt het volgende:
Als hij nu weer het topic gelezen heeft wordt het dit filmpje ook verwijderd
Je zult wat aan beweging moeten doen; al ga je een stukje wandelen. 5000 stappen zijn toch weer 5000 stappen.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:20 schreef Mark031 het volgende:
Zwemmen vindt hij niet prettig gezien zijn lichaamsomvang. Ook houdt hij niet van de sfeer in zwembaden en sportscholen. Fietsen vindt hij niet leuk, dus dat gaat hem ook niet worden.
Crosstrainers en roeiapparaten moeten in perfecte staat verkeren. Als het kraakt, piept of lawaai maakt wil hij het niet hebben. Wandelen blijft beperkt tot 5000 stappen, want hij mag zichzelf niet te veel belasten natuurlijk.
Zo worden mensen doodgereden.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:49 schreef Fokker89 het volgende:
Even wat trager. Debiel, sorry hoor, rijbewijs zo snel mogelijk afpakken.
[ afbeelding ]
Wow zie nu die gevarendriehoek pas, shiiit.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:49 schreef Fokker89 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, gelukkig heeft Braddie veel ervaring.... eerst een pijl missen, en dan nog 2x een rood kruis...quote:
Waarschijnlijk claxonneerde hij ook nog even toen die zwarte Peugeot voor hem afremdequote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:49 schreef Fokker89 het volgende:
[ afbeelding ]
Oef, idd riskante actie. Zo te zien zag ie die driehoek pas ook op het allerlaatstquote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:49 schreef Fokker89 het volgende:
[ afbeelding ]
Waar in de video kan ik deze beelden vinden?quote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:49 schreef Fokker89 het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon die video die ik hier boven heb geplaatst, hij staat al op de juiste tijd voor jequote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:56 schreef Grillz het volgende:
[..]
Waar in de video kan ik deze beelden vinden?
Ik kan me niet voorstellen dat BradgeTV zulke capriolen uithaalt.
En dat was het 2e kruis al, na een pijl...quote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:58 schreef Ingolstadt het volgende:
Ook wel mooi hoe het gifje begint, PRECIES bij het bord van het rode kruis gaat naar die baan
Filmpje niet gezien, maar als -ie echt een rood kruis mist, is dat wel ernstig. Vooral omdat het een bijna-ongeluk oplevert...quote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:45 schreef Mozy het volgende:
Die heeft zijn rijbewijs echt bij een pakje boter gekregen man.
hij mist er 3 en t-boned een geslipte auto op een haar na.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Filmpje niet gezien, maar als -ie echt een rood kruis mist, is dat wel ernstig. Vooral omdat het een bijna-ongeluk oplevert...
In dat geval ben je een gevaar op de weg. Iets anders valt er niet van te maken. Rijbewijs of geen rijbewijs...quote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:06 schreef Mozy het volgende:
[..]
hij mist er 3 en t-boned een geslipte auto op een haar na.
Met zon klein autootje moet je met gladheid extra voorzichtig zijnquote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:02 schreef Grillz het volgende:
Zou BradgeTV zich daar hebben gehouden aan de limiet aangegeven op de matrixborden? Hij (en iedereen om hem heen) komen er nog goed mee weg!
Ongelukkige schrikreactie.
Zijn auto heeft wel meer grip door al dat gewicht op die kleine bandjes.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:15 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Met zon klein autootje moet je met gladheid extra voorzichtig zijn
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:49 schreef Fokker89 het volgende:
[ afbeelding ]
Op autoweek is het beruchte gifje ook al geplaatstquote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:21 schreef Elfletterig het volgende:
Het filmpje is geloof ik alweer weg...
Mwah, denk vooral aandacht en het gebrek aan een leven buiten het vloggen om.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:25 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ben niet zo bekend met het fenomeen Braddie. Kan iemand mij uitleggen waarom die jongen z'n hele hebben en houwen op YouTube knikkert? Narcisme?
Jongen heeft leerachterstand en gedraagt zich altijd typerend op fok. Is begonnen toen hij 5 jaar en 11 examens over zijn rijbewijs heeft gedaan. Hij hielt over zijn rijlessen op fok en autoweek een blog bij. Kreeg ie veel aandacht om. En daar geilt ie op.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:25 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ben niet zo bekend met het fenomeen Braddie. Kan iemand mij uitleggen waarom die jongen z'n hele hebben en houwen op YouTube knikkert? Narcisme?
Verder ontvanger van Wajong en nietsdoener. Geen school. Geen werk. Geen vriendin. Niks.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:26 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Mwah, denk vooral aandacht en het gebrek aan een leven buiten het vloggen om.
Nu beschrijf je mijquote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:30 schreef Mozy het volgende:
[..]
Verder nietsdoener. Geen school. .Geen vriendin. Niks.
Jij werkt tenminste, kunnen we van braadslee ook al niet zeggen.quote:
Lulquote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:36 schreef Mozy het volgende:
[..]
nee dan had ik ook nog enorm dik genoemd.
Motivatiequote:Op zaterdag 7 januari 2017 14:20 schreef delano.888 het volgende:
Ik weet vrijwel zeker dat Braddie eerder 30kg aan komt voor de zomer dan dat hij het afvalt.
Wat er exact aan hem scheelt, weet niemand, dat maakt het ook leuk om erover te theoretiseren.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:25 schreef Elfletterig het volgende:
Jezus wat een mongool. Die kan echt niet rijden.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:49 schreef Fokker89 het volgende:
[ afbeelding ]
Ze gaat haar gang maar. Misbruik van een uitkering is nog onschuldig vergeleken bij andere mensen in gevaar brengen.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:24 schreef Ingolstadt het volgende:
Mapima zal hem nu wel weer verklikken bij de RDW
Dat is niet vreemd. Deze kerel rijdt bijna mensen dood zonder dat hij er zelf erg in heeft. De incidenten blijven zichzelf opstapelen en iedereen kijkt ernaar.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 21:08 schreef Ingolstadt het volgende:
Maar hij uploadt het wel gewoon, dat is wel vreemd. Of zou hij niet zien dat hij fout zat
Moest lachenquote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:33 schreef Rectum het volgende:
Het zal je maar gebeuren dat je dood wordt gereden omdat onze keyboardvirtuoos zo nodig zijn zak met lui zaad moest legen in België.
Er is ook een foto in omloop waar Braddie daadwerkelijk op een hond lijkt, echter kan ik de foto in kwestie even niet vinden.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:30 schreef Chr1st1aan het volgende:
[ afbeelding ]
Hondenversie van Bradley!
Ik alleen de gecensureerde versie die ik in het vorige topic in ewn oud topic van hem vond.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 22:40 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Er is ook een foto in omloop waar Braddie daadwerkelijk op een hond lijkt, echter kan ik de foto in kwestie even niet vinden.
WTFquote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:49 schreef Fokker89 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, deze bedoel ik, deze gaat nooit vervelen.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik alleen de gecensureerde versie die ik in het vorige topic in ewn oud topic van hem vond.
[ afbeelding ]
Het is niet belachelijk maken, het is gewoon een levens gevaarlijke kloothommel met dat koekblik van hem.quote:Op zondag 8 januari 2017 00:40 schreef Moira. het volgende:
Wanneer je 't hier naar belachelijkmakerij vind rieken maar Braddie gewoon weer zichzelf belachelijk blijkt te maken
#hardeleef
En dan die shit ook gelijk weer verwijderen
Brad. Pls. Post die shit dan niet. Denk na.
quote:BradgeTV
Re: Renault Twingo `98. Is het van de zomer einde Twingo?
07-01-2017 23:12
En dit is nou precies de reden dat ik zoiets heb van, dit topic is voor Twingo updates en niets anders.
Ik plaats een filmpje, daarin had ik inderdaad een vrij onhandige actie, lijkt door de timelapse overigens behoorlijk veel en behoorlijk hard te gaan, er zat zeker nog 50 meter tussen en we reden niet veel harder dan 60 km, ik volgde puur die auto voor mij die ook door dat kruis heen reed, en pas toen ik het kruis zag dacht ik k*t maar ik zag geen gaatje, dus kon hem er pas laat tussen gooien.
Maar NATUURLIJK mag ik geen fouten maken, en word het meteen gegooid op (Zoals ik het lees op FOK!) Dat ik een gevaar op de weg ben, en een @#$%& en NOOIT mijn rijbewijs had mogen halen.
En hier lees ik dan dingen als dat ik mijn oogafwijking zou hebben verzwegen voor het CBR en weet ik veel wat een onzin allemaal.
Natuurlijk was het een vrij hevige fout, maar het was mijn eerste keer in de sneeuw/met gladheid, en ik zat ook vrij krampachtig achter het stuur in die situatie, dus vandaar dat ik ook een beetje met de rest mee deed, vandaar die actie op het laatst, ik had het wel gezien, maar ik reageerde gewoon laat en onhandig.
Anyways, 185k nu op de teller van de Twingo, ik heb 442,1 kilometer gereden en 20,4 liter verbruikt (Na aankomst getankt) Dat komt neer op 1:21,6. Verbruik wat ik al eens heb gehaald, heenweg 90-100, terug weg 80-100, niet verkeerd voor het oude autootje he.
Filmpje is overigens verwijderd omdat ik zoiets heb van, mensen zien wel wanneer de andere auto er is.
Meid in belgie is overigens tóch gewoon wel wat, goed gepraat en besloten het door te zetten ondanks de afstand.
Anyways, volgende update komt wanneer er ook echt wat staat te gebeuren, dat valt dan hier te zien en/of in een vlog.
Aan Braddie: POST HET DAN NIET.quote:Op zondag 8 januari 2017 00:42 schreef Ingolstadt het volgende:
The man himself heeft gereageerd
http://www.autoweek.nl/fo(...),5666808#msg-5666808
[..]
Als je het over mijn post hebt, dat heeft niks met stalken te maken, maar ik wil een video wel gewoon eens rustig uitkijken voor die weer weg isquote:Op zondag 8 januari 2017 00:43 schreef Moira. het volgende:
Overigens verwijder ik shit over gedownloade filmpjes enzo wel hoor. Da's gewoon stalkerig gedrag.
Ja snap ik, maar hoef je niet te posten. Ging ook niet specifiek over jouw post maar gewoon in het algemeen. Ik vind het gewoon sneu om te zien dat die jongen uiteindelijk de beslissing neemt om die shit toch maar niet openlijk op internet te houden (weliswaar te laat, want hij had het dan beter überhaupt niet kunnen plaatsen), en mensen dan toch die shit opslaan en vaak aan elkaar door spelen en later herposten enzo. Niet dat jij dat laatste doet, maar beter gewoon niet die shit hier weetje.quote:Op zondag 8 januari 2017 00:46 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Als je het over mijn post hebt, dat heeft niks met stalken te maken, maar ik wil een video wel gewoon eens rustig uitkijken voor die weer weg is
Ik wou het niet gaan herposten, wou er wel een reactievideo over makenquote:Op zondag 8 januari 2017 00:49 schreef Moira. het volgende:
op internet te houden (weliswaar te laat, want hij had het dan beter überhaupt niet kunnen plaatsen), en mensen dan
Wat je op Youtube doet moet je zelf weten, maar aangezien het dan van FOK!kers over FOK!kers op FOK! geplaatst is (als je het hier post) zou ik het dan denk ik wel verwijderen ja. Het is gewoon een beetje een lastig geval omdat veel zich op andere media afspeelt, maar het tussen FOK!kers onderling gewoon snel 'leedvermaak'/'belachelijkgemaak' is. En dat laatste is niet de bedoeling, maar wel tyfus lastig bij Braddie die ze altijd zelf al inkoptquote:Op zondag 8 januari 2017 00:50 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik wou het niet gaan herposten, wou er wel een reactievideo over makenMaar dat mag zeker ook niet.
Die jongen is voor z'n eigen keuzes verantwoordelijk. Als je dingen op YouTube zet, neem je op de koop toe dat anderen daarmee aan de haal gaan.quote:Op zondag 8 januari 2017 00:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja snap ik, maar hoef je niet te posten. Ging ook niet specifiek over jouw post maar gewoon in het algemeen. Ik vind het gewoon sneu om te zien dat die jongen uiteindelijk de beslissing neemt om die shit toch maar niet openlijk op internet te houden (weliswaar te laat, want hij had het dan beter überhaupt niet kunnen plaatsen), en mensen dan toch die shit opslaan en vaak aan elkaar door spelen en later herposten enzo. Niet dat jij dat laatste doet, maar beter gewoon niet die shit hier weetje.
omdat braddie dit stiekem geweldig vindtquote:Op zondag 8 januari 2017 00:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wat je op Youtube doet moet je zelf weten, maar aangezien het dan van FOK!kers over FOK!kers op FOK! geplaatst is (als je het hier post) zou ik het dan denk ik wel verwijderen ja. Het is gewoon een beetje een lastig geval omdat veel zich op andere media afspeelt, maar het tussen FOK!kers onderling gewoon snel 'leedvermaak'/'belachelijkgemaak' is. En dat laatste is niet de bedoeling, maar wel tyfus lastig bij Braddie die ze altijd zelf al inkopt
Nee precies, maar het is wel aan FOK! om te voorkomen dat FOK!kers andere FOK!kers belachelijk maken/uitlachen/afkraken/etc op FOK!. Daarom vind ik Braddie nogal een lastig gevalquote:Op zondag 8 januari 2017 00:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die jongen is voor z'n eigen keuzes verantwoordelijk. Als je dingen op YouTube zet, neem je op de koop toe dat anderen daarmee aan de haal gaan.
Het is niet aan FOK! (of mods) om zich te bemoeien met keuzes van een YouTube-gebruiker. Het is ook niet aan FOK! om uitleg over het later terugkijken van YouTube-video's te schrappen. Dat de betreffende YouTube-gebruiker op FOK! actief is of was, verandert daar niks aan.
Goed punt.quote:Op zondag 8 januari 2017 00:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
omdat braddie dit stiekem geweldig vindt
Waarschijnlijk had hij niet eens door dat hij gevaarlijk bezig was, totdat mensen hem erop wezen. Dat is nog het ergste. Hij snapt het gewoon echt nietquote:Op zondag 8 januari 2017 00:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Aan Braddie: POST HET DAN NIET.
In plaats van het gelijk weer te verwijderen en je naderhand gaan zitten te verantwoorden tegen een stel wildvreemde internetters die je alleen maar leuk vinden om te volgen vanwege dit soort shit die je post.
For fuck's sake, man.
Maar alsnog, eigenlijk überhaupt: waarom zou je filmpjes plaatsen als je weet dat je er toch alleen maar om belachelijk gemaakt wordt?quote:Op zondag 8 januari 2017 00:55 schreef Mark031 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk had hij niet eens door dat hij gevaarlijk bezig was, totdat mensen hem erop wezen. Dat is nog het ergste. Hij snapt het gewoon echt niet
Een aandachtshoer, dat is het.quote:Op zondag 8 januari 2017 00:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar alsnog, eigenlijk überhaupt: waarom zou je filmpjes plaatsen als je weet dat je er toch alleen maar om belachelijk gemaakt wordt?
*terug naar Mortaxx' punt*
Dat zijn alle vloggers uiteindelijkquote:
Die indruk heb ik ook ja. Ze vinden zichzelf heel interessant en belangrijk. De meesten hebben bijna niks te melden.quote:Op zondag 8 januari 2017 01:06 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Dat zijn alle vloggers uiteindelijk
Omdat hij gewoon echt niet snapt wat je wel of niet moet doen. Ik las ergens dat dit al sinds 2007 speelt, dus het lijkt me sterk dat hij ooit zal veranderen.quote:Op zondag 8 januari 2017 00:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar alsnog, eigenlijk überhaupt: waarom zou je filmpjes plaatsen als je weet dat je er toch alleen maar om belachelijk gemaakt wordt?
*terug naar Mortaxx' punt*
jupquote:Op zondag 8 januari 2017 01:12 schreef Mark031 het volgende:
[..]
Omdat hij gewoon echt niet snapt wat je wel of niet moet doen. Ik las ergens dat dit al sinds 2007 speelt, dus het lijkt me sterk dat hij ooit zal veranderen.
En toch houden we van hem.quote:Op zondag 8 januari 2017 01:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
juphet evolueert zich wel met de jaren maar de essentie blijft gewoon hetzelfde; brad will be brad
Komop zeg, hij is gewoon onze dorpsgek van FOK! Je hebt er niks mee, maar zonder is het allemaal wel heel saai.quote:
Dat wel, maar om dat nou 'houden van' te noemenquote:Op zondag 8 januari 2017 01:16 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Komop zeg, hij is gewoon onze dorpsgek van FOK! Je hebt er niks mee, maar zonder is het allemaal wel heel saai.
link?quote:Op zondag 8 januari 2017 01:20 schreef Barrah het volgende:
Frappant dat hij op AW in één post schrijft dat we wel zullen zien wanneer zijn nieuwe auto er is, om zich vervolgens wel aan details over zijn nieuwe vlam te wijden
Viel mij ook al opquote:Op zondag 8 januari 2017 01:20 schreef Barrah het volgende:
Frappant dat hij op AW in één post schrijft dat we wel zullen zien wanneer zijn nieuwe auto er is, om zich vervolgens wel aan details over zijn nieuwe vlam te wijden
Stukje later:quote:En dit is nou precies de reden dat ik zoiets heb van, dit topic is voor Twingo updates en niets anders.
quote:Meid in belgie is overigens tóch gewoon wel wat, goed gepraat en besloten het door te zetten ondanks de afstand.
http://www.autoweek.nl/fo(...),5666808#msg-5666808quote:
quote:En dit is nou precies de reden dat ik zoiets heb van, dit topic is voor Twingo updates en niets anders.
En dan BAM, direct erna:quote:Filmpje is overigens verwijderd omdat ik zoiets heb van, mensen zien wel wanneer de andere auto er is.
quote:Meid in belgie is overigens tóch gewoon wel wat, goed gepraat en besloten het door te zetten ondanks de afstand.
Als je zoiets dan goed gaat lopen praten vraag ik me af of je überhaupt iets geleerd hebt. Niet alleen over winterse omstandigheden maar hoe reageer je dan bijvoorbeeld als je ineens maar 10m zicht hebt op de snelweg. Blijf je dan ook vrolijk doorplanken totdat iemand van het internet je vertelt dat dat onverantwoord is?quote:Natuurlijk was het een vrij hevige fout, maar het was mijn eerste keer in de sneeuw/met gladheid, en ik zat ook vrij krampachtig achter het stuur in die situatie, dus vandaar dat ik ook een beetje met de rest mee deed, vandaar die actie op het laatst, ik had het wel gezien, maar ik reageerde gewoon laat en onhandig.
Ach ja. Hij is niet de enige mongool op de weg. Wel een van de weinigen die het online zet en verteld moet worden dat ie iets fout doet.quote:Op zondag 8 januari 2017 01:43 schreef Barrah het volgende:
Terugdenkend aan mijn allereerste lange rit in sneeuw/ijzel ging het er bij mij toen een heel stuk voorzichtiger aan toe.
Als je onervaren bent mag je in zulke linke omstandigheden JUIST niet overvallen worden door je eigen overmoed:
[..]
Als je zoiets dan goed gaat lopen praten vraag ik me af of je überhaupt iets geleerd hebt. Niet alleen over winterse omstandigheden maar hoe reageer je dan bijvoorbeeld als je ineens maar 10m zicht hebt op de snelweg. Blijf je dan ook vrolijk doorplanken totdat iemand van het internet je vertelt dat dat onverantwoord is?
Waarom type jij Engels terwijl je gewoon Nederlands kunt?quote:Op zondag 8 januari 2017 07:39 schreef Rooftopsoccergirl het volgende:
Bradge, im visiting some friends in Utrecht in two weeks. We can make a short vlog together. Let me know and we figure something out.
I understand Dutch since I studied in Rotterdam but I don't speak it.quote:Op zondag 8 januari 2017 08:01 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waarom type jij Engels terwijl je gewoon Nederlands kunt?
Hij heeft een ban, dus hij kan je niks laten weten. Beter neem je contact met hem op via zijn YT kanaal.quote:Op zondag 8 januari 2017 07:39 schreef Rooftopsoccergirl het volgende:
Bradge, im visiting some friends in Utrecht in two weeks. We can make a short vlog together. Let me know and we figure something out.
Again... OK thanks.quote:Op zondag 8 januari 2017 08:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij heeft een ban, dus hij kan je niks laten weten. Beter neem je contact met hem op via zijn YT kanaal.
Ah duidelijk. Wel knap dan dat je het kunt begrijpen in ieder geval. Waar kom je vandaan?quote:Op zondag 8 januari 2017 08:08 schreef Rooftopsoccergirl het volgende:
[..]
I understand Dutch since I studied in Rotterdam but I don't speak it.
Finlandquote:Op zondag 8 januari 2017 08:51 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ah duidelijk. Wel knap dan dat je het kunt begrijpen in ieder geval. Waar kom je vandaan?
op youtube mag he reactie vids makenquote:Op zondag 8 januari 2017 00:50 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik wou het niet gaan herposten, wou er wel een reactievideo over makenMaar dat mag zeker ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |