Ik zie op straat als ik buiten loop gewoon prima hoorquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:40 schreef Life2.0 het volgende:
Na hoe veel topics ga je eens doorhebben dat jij eigenlijk halfblind bent?
Heb je niet gewoon een cilinder die wat raar uitpakt?quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:42 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik zie op straat als ik buiten loop gewoon prima hoorEn ik kan ook gewoon prima lezen, en kleine lettertjes zie ik ook prima, maar een kenteken lukt me om de een of andere reden gewoon niet.
Ik heb +2,75 en +3.. dat valt toch allezins mee? Die oogafwijking die ik dacht te hebben was volgens de oogarts niet meer waar te nemen, dus dat kan het ook niet zijn.
Hebben ze ook testjes op gedaan, leek ook gewoon in ordequote:Op zaterdag 13 april 2013 17:44 schreef Impulse101 het volgende:
[..]
Heb je niet gewoon een cilinder die wat raar uitpakt?
Die draag ik.....quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:44 schreef Tocadisco het volgende:
Koop een bril TS, dat werkte voor mij ook prima.
Ik heb een hogere sterkte en ik kan het zonder bril nog lezen, het ligt echt aan jou hoorquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:42 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik zie op straat als ik buiten loop gewoon prima hoorEn ik kan ook gewoon prima lezen, en kleine lettertjes zie ik ook prima, maar een kenteken lukt me om de een of andere reden gewoon niet.
Ik heb +2,75 en +3.. dat valt toch allezins mee? Die oogafwijking die ik dacht te hebben was volgens de oogarts niet meer waar te nemen, dus dat kan het ook niet zijn.
Maar wel eentje met precies de tegenovergestelde sterkte die je moet hebben (veraf slecht kunnen zien houd doorgaans in dat je een min-sterkte moet hebben).quote:
Nou.. lekker danquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:44 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Ik heb een hogere sterkte en ik kan het zonder bril nog lezen, het ligt echt aan jou hoor
Volgens de oogarts heb ik + ...quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:46 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Maar wel eentje met precies de tegenovergestelde sterkte die je moet hebben (veraf slecht kunnen zien houd doorgaans in dat je een min-sterkte moet hebben).
Is je oogarts een Afghaan? Want als hij zijn diploma van de Universiteit van Kabul heeft gehaald dan heeft hij nog een excuus om niet te weten welke sterkte bij welke soort afwijking hoort.quote:
Ik moet je bekennen dat het net al wel enigzins ging... Ik herkende zowaar enigzins de letters/cijfers.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:50 schreef Scorpie het volgende:
Gheg, ik kan het met gemak op 50 meter. Zou toch nog eens een keer terug gaan.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:51 schreef Braddie het volgende:
Trouwens, misschien ook wel een handig iets om te weten.
Die keren dat ik het kenteken moest lezen was vanuit een rijdende auto.. En net dan vanuit de woonkamer.
Verzonnen topicsquote:Later even stil gestaan ergens en begon hij weer " Kan je dat kenteken lezen? " "nee meneer" *rijd iets naar voren* " En nu? " " ehh... Nee helaas niet " * Rijd weer wat naar voren* " Kan je het nu ?.." " Is dat een *letter*... " Nee... jouw ogen zijn echt héél erg slecht, en je moet echt even je ogen laten testen, anders mogen we je niet laten lessen "
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |