bad boy nielsquote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ja 2e keer in 3 dagen of zo dus zal wel langer zijn nu

quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ja 2e keer in 3 dagen of zo dus zal wel langer zijn nu

Baas boven baasquote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:09 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Jongen, ik kan hier een post doen en dan crashed iedereen z'n computer. Het is niet eens moeilijk. Komt me wel gelijk op een perm te staan denk ik.

Nicequote:

Zou je?quote:
Zou je durven?quote:

Ik zou alles doenquote:

Flikker op meneer grindtegelquote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
deal, ik dm je mijn adres

Zo, dat ging snel.. zit ze nu al helemaal in je hoofd?quote:

ok tot zoquote:

Ja maar daar hoort ze niet te zitten hequote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zo, dat ging snel.. zit ze nu al helemaal in je hoofd?

Neem je pringlesbus mee.quote:

Opgeruimd staat netjesquote:

is niels geband?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:06 schreef Toto69 het volgende:
Syndroom weer gebannedwat moet die jongen nu
eerst nelis, nu syndroom, waar gaat dit heen

Wow moest schrikkenquote:

Dan gaat het echt verwarrend worden.quote:Ik ben van team kleine letters.
Maar stel ik zou het willen veranderen naar Amaranta. Dan kan dat dus niet omdat er al een user Amarantha is??

Heb je nog een makkelijk doelwit om af te branden? Verveel mij.quote:

Wie?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:21 schreef Catkiller het volgende:
Zit een post van die Yi-Long kneus op een andere site te lezen, blij dat die tumor hier weinig of niet meer post zeg.

Kan gewoon zeggen dat het Budgetgaming is hoor.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:21 schreef Catkiller het volgende:
Zit een post van die Yi-Long kneus op een andere site te lezen, blij dat die tumor hier weinig of niet meer post zeg.

quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kan gewoon zeggen dat het Budgetgaming is hoor.

In een discussie die gaat over immigranten of nakomelingen daarvan die in hun eigen taal of die van hun ouders spreken onderling in plaats van dat ze zich aanpassen en Nederlands praten.quote:Och ja, die PVV'ers die altijd van anderen eisen dat ze 'integreren' (assimileren), om vervolgens naar Zuid-Frankrijk of Spanje vertrekken voor een weekje vakantie, met 1-2 koelboxen vol hagelslag, pindakaas en frikandellen, om daar alleen maar tussen mede-Hollanders op een camping te staan, NLse TV aan te zetten, en geen woord Spaans/Frans/Engels spreken....(!)

Ja, zou niet weten waar hij anders post onder die naam.quote:

Mooi, heb een hekel aan hem en zijn brilletje.quote:

dom-'linkse' mensen zijn echt vervelend en stigmatiserendquote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:24 schreef Catkiller het volgende:
[..]
In een discussie die gaat over immigranten of nakomelingen daarvan die in hun eigen taal of die van hun ouders spreken onderling in plaats van dat ze zich aanpassen en Nederlands praten.
WANT VAKANTIEGANGERS EN IMMIGRANTEN ZIJN HETZELFDE JONGENS!!!!!
Echt, fucking gierige kutspleetoog met het verstand van een pinda flikker op.

Man man man, koop dan gewoon een desktopquote:Het is nog in de conceptfase, maar Razer presenteerde Project Valerie op CES 2017: een laptop met drie 4K-schermen.

Ik ben linksbenig.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:25 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dom-'linkse' mensen zijn echt vervelend en stigmatiserend

Heb je het over een acteur of overquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Echt vervelend van die domme vergelijkingenquote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:25 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dom-'linkse' mensen zijn echt vervelend en stigmatiserend

dat zeg ik tochquote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:26 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Echt vervelend van die domme vergelijkingen

quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb je het over een acteur of overIn die film kust Batman hem en dan komt hij weer tot leven toch, of was dat een ander sprookjesverhaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]

TR!quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb je het over een acteur of overBen nu einde van spoiler aan het kijken jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Ik bevestig het nogmaals, jij gaat niet aan de loop met mijn terechte klacht vriend.quote:

Goed gehandeld.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:27 schreef Zosk het volgende:
[..]
Sorry heb het aangepast, had een typo gemaakt er staat nu correct flapdrol.
 geen user die zijn handicap zo omzet in iets productiefs
 geen user die zijn handicap zo omzet in iets productiefs

Waarom spoiler? :squote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:28 schreef Amarantha het volgende:
In Suicide Squad ook duidelijk te zien dat Superman dood is.

Zo ben ik, ik wil jullie niet lastigvallen met typo's.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Goed gehandeld.
Zoskgeen user die zijn handicap zo omzet in iets productiefs

Neuken?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:28 schreef Crip het volgende:
dima dan zeg je toch gewoon nee? het is geen big issue ofzo ik zeg ook gewoon nee en dan is het ok

Je bent geslaagd voor de testquote:

nee hoorquote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:28 schreef Amarantha het volgende:

ohh gelukkig maarquote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:32 schreef -supergirl- het volgende:
Superman is nie dood joh... dan kunnen ze geen nieuwe film maken en dus het niet verder uitmelken. The moneyforce is strong here

quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:28 schreef Amarantha het volgende:

Ohquote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee hoor
superman is gone zeggen ze, dood nooit

in zo goed als alle strips komen ze altijd weer terug in een andere vorm dus dat levert alleen maar meer films opquote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:31 schreef Trollscience het volgende:
beter gaan al die superhelden dood
superheldenfilms

Ik vond die serie met die sterke neger wel goed, wel veel negers in die serie dat was een beetje ongemakkelijk maar ach.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
in zo goed als alle strips komen ze altijd weer terug in een andere vorm dus dat levert alleen maar meer films op

o dan neem ik het terugquote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:33 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Doe normaal of je krijgt geen warme appelcake

Oh dacht dat je wel kon genieten van flink wat negers.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik vond die serie met die sterke neger wel goed, wel veel negers in die serie dat was een beetje ongemakkelijk maar ach.

Iemand anders misschien wel?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh dacht dat je wel kon genieten van flink wat negers.

Godver dat is wel coolquote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
de marketing van warner was wel eerlijk... slechter dan ooit.. en dat klopt!!

Nee op je paal hahahaquote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:15 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja maar daar hoort ze niet te zitten he

Stuk of tien.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh dacht dat je wel kon genieten van flink wat negers.

Marvel's Luke Cage?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik vond die serie met die sterke neger wel goed, wel veel negers in die serie dat was een beetje ongemakkelijk maar ach.

Heb jij elastiekjes?quote:

Wel in het origineel japans?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:21 schreef Catkiller het volgende:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |