Ja maar daar hoort ze niet te zitten hequote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zo, dat ging snel.. zit ze nu al helemaal in je hoofd?
Neem je pringlesbus mee.quote:
Opgeruimd staat netjesquote:
is niels geband?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:06 schreef Toto69 het volgende:
Syndroom weer gebannedwat moet die jongen nu
eerst nelis, nu syndroom, waar gaat dit heen
Wow moest schrikkenquote:
Dan gaat het echt verwarrend worden.quote:Ik ben van team kleine letters.
Maar stel ik zou het willen veranderen naar Amaranta. Dan kan dat dus niet omdat er al een user Amarantha is??
Heb je nog een makkelijk doelwit om af te branden? Verveel mij.quote:
Wie?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:21 schreef Catkiller het volgende:
Zit een post van die Yi-Long kneus op een andere site te lezen, blij dat die tumor hier weinig of niet meer post zeg.
Kan gewoon zeggen dat het Budgetgaming is hoor.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:21 schreef Catkiller het volgende:
Zit een post van die Yi-Long kneus op een andere site te lezen, blij dat die tumor hier weinig of niet meer post zeg.
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kan gewoon zeggen dat het Budgetgaming is hoor.
In een discussie die gaat over immigranten of nakomelingen daarvan die in hun eigen taal of die van hun ouders spreken onderling in plaats van dat ze zich aanpassen en Nederlands praten.quote:Och ja, die PVV'ers die altijd van anderen eisen dat ze 'integreren' (assimileren), om vervolgens naar Zuid-Frankrijk of Spanje vertrekken voor een weekje vakantie, met 1-2 koelboxen vol hagelslag, pindakaas en frikandellen, om daar alleen maar tussen mede-Hollanders op een camping te staan, NLse TV aan te zetten, en geen woord Spaans/Frans/Engels spreken....(!)
Ja, zou niet weten waar hij anders post onder die naam.quote:
Mooi, heb een hekel aan hem en zijn brilletje.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |