Die mag onder een spoilert.quote:
Nog beter.quote:Op donderdag 5 januari 2017 23:23 schreef chufi het volgende:
[..]
doe gelijk maar in een kuil en zand er over
misschien moet hij wel gewoon poepenquote:Op donderdag 5 januari 2017 23:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik snap gewoon niet waarom die man altijd een gezicht trekt alsof ie nodig moet poepen.
Te nauwe kringspier dus.quote:Op donderdag 5 januari 2017 23:35 schreef sacha het volgende:
[..]
misschien moet hij wel gewoon poepen
Het is werkelijk om te huilen, teksten van lik me vestje.quote:
Je luister ze ook nog allemaal..quote:Op donderdag 5 januari 2017 23:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is werkelijk om te huilen, teksten van lik me vestje.
Nee, tuurlijk niet, maar ik heb er ooit wel eens iets van meegekregen en dat trok ik niet, dat gepaard met dat smoelwerk, nee dank je.quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2017 23:50 schreef chufi het volgende:
Maar goed het is duidelijk.. Marco is vage familie van Sas
heel vaagquote:Op donderdag 5 januari 2017 23:50 schreef chufi het volgende:
Maar goed het is duidelijk.. Marco is vage familie van Sas
Hij komt zeer arrogant, tevens zeer onsympathiek en volkomen nep op mij over.quote:Op donderdag 5 januari 2017 23:52 schreef sacha het volgende:
ik heb ooit een cd hoesje gemaakt en sindsdien heb ik een zwak voor hem en pest daar graag anderen mee
dat valt echt allemaal reuze meequote:Op donderdag 5 januari 2017 23:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij komt zeer arrogant, tevens zeer onsympathiek en volkomen nep op mij over.
Dat was het toch al.quote:Op donderdag 5 januari 2017 23:57 schreef sacha het volgende:
zit ik het een beetje op te nemen voor Borsato![]()
#gekkenhuis
Vind het al knap dat je begonnen bent.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 00:05 schreef chufi het volgende:
Heb ik hier een leesboek naast m'n bed.. krijg ik nooit uit ..
En ze leeft nog?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 00:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
Bossche vrouw zegt ruim 70.000 euro te hebben laten 'cremeren'.
Ze stond voor de rechter, want de broer wil zijn erfdeel hebben, en aangezien de vrouw het geld heeft opgenomen heeft de rechter er geen boodschap aan dat het verbrandt is, ze moet haar broer dus gewoon zijn aandeel van 30.000 euro betalen, en terecht.quote:
Beetje zonde dan ...quote:Op vrijdag 6 januari 2017 17:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze stond voor de rechter, want de broer wil zijn erfdeel hebben, en aangezien de vrouw het geld heeft opgenomen heeft de rechter er geen boodschap aan dat het verbrandt is, ze moet haar broer dus gewoon zijn aandeel van 30.000 euro betalen, en terecht.
3 op een rij Moquote:Op vrijdag 6 januari 2017 17:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
Goffer.
Ik doe weer eens teveel tegelijk.
En ik heb een hekel aan spelletjes, op Triviant na.quote:
Weetjequote:Op vrijdag 6 januari 2017 17:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En ik heb een hekel aan spelletjes, op Triviant na.
Mijn vader had vroeger een prisma boekje, dat heette 'hersengymnastiek', dat was leuk, om beurten een bladzijde.quote:
Altijd leuk en goed idd voor je geheugenquote:Op vrijdag 6 januari 2017 17:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn vader had vroeger een prisma boekje, dat heette 'hersengymnastiek', dat was leuk, om beurten een bladzijde.
Weet nog steeds dat de hoogste kerktoren destijds in Ulm stond.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_hoogste_kerktorensquote:Op vrijdag 6 januari 2017 17:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Altijd leuk en goed idd voor je geheugen
Veel nieuwe kerktoren worden er niet meer gebouwd Moquote:Op vrijdag 6 januari 2017 17:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_hoogste_kerktorens
Was toch benieuwd en het is nog steeds zo.![]()
Beetje zonde dat ze erfdeel van haar broer ook heeft opgemaaktquote:
Nu we het er toch nog over hebben... Ik wacht nog op het laatste restje wat over is..quote:Op vrijdag 6 januari 2017 18:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beetje zonde dat ze erfdeel van haar broer ook heeft opgemaakt
Als de rechter heeft bepaald dat de broer recht heeft op zijn deel dan zal ze moeten dokken.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 18:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beetje zonde dat ze erfdeel van haar broer ook heeft opgemaakt
Restje as, restje geld?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 18:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu we het er toch nog over hebben... Ik wacht nog op het laatste restje wat over is..
"Ik heb het bij papa in de kist gestopt".quote:Op vrijdag 6 januari 2017 18:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als de rechter heeft bepaald dat de broer recht heeft op zijn deel dan zal ze moeten dokken.
Niet zo bijdehand als ze dat echt heeft gedaan.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 18:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
"Ik heb het bij papa in de kist gestopt".
Nee, niet echtquote:Op vrijdag 6 januari 2017 18:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Niet zo bijdehand als ze dat echt heeft gedaan.
Hier rond 01.00, zeggen ze, maar het zal wel een sneeuwstorm in een glas water zijnquote:Op vrijdag 6 januari 2017 18:12 schreef chufi het volgende:
Hoe laat zou het Oranje worden buiten...?
Ik ben morgen vrij dus ik maak me niet druk..quote:Op vrijdag 6 januari 2017 18:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier rond 01.00, zeggen ze, maar het zal wel een sneeuwstorm in een glas water zijn
Ik ook, maar ik moet eigenlijk nog wel de deur uit, maar ik zie wel of het echt zo'n drama wordt. En dan heb ik altijd nog winterbanden.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 18:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben morgen vrij dus ik maak me niet druk..
Ja ik ook.. En vandaag op de fiets was het wel koud maar ach het viel wel meequote:Op vrijdag 6 januari 2017 18:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik moet eigenlijk nog wel de deur uit, maar ik zie wel of het echt zo'n drama wordt. En dan heb ik altijd nog winterbanden.
Wats passiert Soury?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 18:17 schreef Soury het volgende:
Zo hehe op een andere laptop alles bijna in ordeOok nog een nieuwe mobiel. Erg fijn allemaal
Je bent er altijd wel weer even zoet mee voor dat je alles weer naar je wensen hebt ingesteld.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 18:17 schreef Soury het volgende:
Zo hehe op een andere laptop alles bijna in ordeOok nog een nieuwe mobiel. Erg fijn allemaal
Sneeuw! Het ging toch sneeuwen?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 18:20 schreef chufi het volgende:
winterbanden op ijzel? Maakt weinig verschil volgens mij... gewoon voorzichtig rijden
Oh lekker. Ik heb kip vanavond en morgen Chili concarnequote:Op vrijdag 6 januari 2017 18:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je bent er altijd wel weer even zoet mee voor dat je alles weer naar je wensen hebt ingesteld.
Vanavond carbonara ā la Soury
Dan ben ik verkeerd geïnformeerd of heb ik verkeerd geïnterpreteerdquote:
Is dat zonder room?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 18:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je bent er altijd wel weer even zoet mee voor dat je alles weer naar je wensen hebt ingesteld.
Het scheelt wel dat ik alle wachtwoorden in en notepad heb verzameld op en sticky Zuchtquote:Op vrijdag 6 januari 2017 18:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ook lekker, vooral de chili. Ik heb het laatst nog op en lekker guacamole erbij gemaaktquote:Op vrijdag 6 januari 2017 18:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh lekker. Ik heb kip vanavond en morgen Chili concarne
Ja ik had twee recepeten met en zonderquote:
Het kan zonder en met room, maar ik ga voor de slanke versiequote:
Kan ik dat ook thuisbezorgd krijgen.. Geen zin om de keuken in te gaanquote:Op vrijdag 6 januari 2017 18:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik had twee recepeten met en zonder
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 18:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het kan zonder en met room, maar ik ga voor de slanke versie
Dat is inderdaad wel handig, ik ken de meeste uit mijn hoofdquote:Op vrijdag 6 januari 2017 18:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Het scheelt wel dat ik alle wachtwoorden in en notepad heb verzameld op en sticky Zucht
Spaghetti Carbonara moet je meteen eten zodra het uit de pan komt, misschien kan Soury je keuken ingaanquote:Op vrijdag 6 januari 2017 18:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Kan ik dat ook thuisbezorgd krijgen.. Geen zin om de keuken in te gaan
Ja maar sommige moet je regelmatig veranderen en daarnaast niet herhalen en zo..quote:Op vrijdag 6 januari 2017 18:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel handig, ik ken de meeste uit mijn hoofd
Ah OK .. Ik vind het prima.. Het is allemaal redelijk toonbaarquote:Op vrijdag 6 januari 2017 18:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Spaghetti Carbonara moet je meteen eten zodra het uit de pan komt, misschien kan Soury je keuken ingaan
Ik ga vandaag en morgen de deur niet uit.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 18:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Spaghetti Carbonara moet je meteen eten zodra het uit de pan komt, misschien kan Soury je keuken ingaan
Ik ken al mijn wachtwoorden uit mijn hoofd en het zijn er best een aantal.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 18:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel handig, ik ken de meeste uit mijn hoofd
Ja in het zelfde document had ik soms 3 verschillende passwords voor het zelfde. copy paste en niet deletenquote:Op vrijdag 6 januari 2017 18:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar sommige moet je regelmatig veranderen en daarnaast niet herhalen en zo..
Dan regel ik mn eigen eten wel weerquote:Op vrijdag 6 januari 2017 18:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga vandaag en morgen de deur niet uit.
40quote:Op vrijdag 6 januari 2017 18:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ken al mijn wachtwoorden uit mijn hoofd en het zijn er best een aantal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |