Dan heb ik er nu een beeld bij...quote:Op donderdag 5 januari 2017 22:12 schreef ToT het volgende:
http://frontpage.fok.nl/w(...)suikerchallenge.html!
Maar dit was vast hier al bekend.
quote:Op donderdag 5 januari 2017 22:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan heb ik er nu een beeld bij...
ik zit zachtjes te wenen....quote:Op donderdag 5 januari 2017 22:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan heb ik er nu een beeld bij...
quote:Op donderdag 5 januari 2017 22:12 schreef ToT het volgende:
http://frontpage.fok.nl/w(...)suikerchallenge.html!
Maar dit was vast hier al bekend.
Hij had vorige keer toch ook zo iets met niet eten of zoquote:
Vanwege de geen suiker?quote:Op donderdag 5 januari 2017 22:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zit zachtjes te wenen....
De muziekmis trouwens heerlijk
hij is niet goed wijsquote:Op donderdag 5 januari 2017 22:20 schreef just me het volgende:
[..]
Hij had vorige keer toch ook zo iets met niet eten of zo
dit is geen suikerteveel, dit is chronisch aandachtstekort.....quote:
Positive, positive!quote:Op donderdag 5 januari 2017 22:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dit is geen suikerteveel, dit is chronisch aandachtstekort.....
Damn en niet zo'n beetje ook....
quote:
ik zit al mee te blerenquote:Op donderdag 5 januari 2017 22:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Positive, positive!
Ik hoor Puma...![]()
Trusten Henk!quote:Op donderdag 5 januari 2017 22:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zit al mee te bleren![]()
Karzai voor de fijne muziek, wij gaan slapen
laters slaap lekkerquote:Op donderdag 5 januari 2017 22:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zit al mee te bleren![]()
Karzai voor de fijne muziek, wij gaan slapen
Ik moet morgen om 09.00 uur aan de bak, ik ga ook slapen maar de muziekjes waren erg prettig, dank je welquote:Op donderdag 5 januari 2017 22:31 schreef Karzai het volgende:
ik hoef morgen weinig te doen dus ik kan het wat later maken
bijna weekend dank voor het luisteren en slaap lekkerquote:Op donderdag 5 januari 2017 22:32 schreef just me het volgende:
[..]
Ik moet morgen om 09.00 uur aan de bak, ik ga ook slapen maar de muziekjes waren erg prettig, dank je wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |