CRRRRYINGquote:Op zondag 8 januari 2017 13:12 schreef Paxcon het volgende:
Waarom is Rusnaks instagram weghttps://www.instagram.com/albertrusnak10/
help
Goedzo lekkere jonge kaas van mij. Jij hebt blijkbaar geen gatenkaas hersentjesquote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:43 schreef Kaas- het volgende:
Hop, net 8.7 als eindcijfer voor een seminar van 12 ECTS uit m'n MSc terug gekregen. Dat schiet op.
Oh dat zou goed kunnen jaquote:Op zondag 8 januari 2017 13:13 schreef Opsonisatie het volgende:
Komt door die hoer van een Svetlana, zij wil zijn hele leven beheersen
Hij hoeft nu online niet meer te doen alsof hij iets om de Groningse fans geeft.quote:Op zondag 8 januari 2017 13:12 schreef Paxcon het volgende:
Waarom is Rusnaks instagram weghttps://www.instagram.com/albertrusnak10/
help
Heb jij nog gehosseld deze vakantie?quote:Op zondag 8 januari 2017 13:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Goedzo lekkere jonge kaas van mij. Jij hebt blijkbaar geen gatenkaas hersentjes
Dan zijn jouw kansen zeer waarschijnlijk verkekenquote:Op zondag 8 januari 2017 13:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh dat zou goed kunnen ja
Dat ze nu een gemeenschappelijke naam wil
quote:Op zondag 8 januari 2017 13:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hij hoeft nu online niet meer te doen alsof hij iets om de Groningse fans geeft.
Ik kan me nu gaan richten op haalbare jongensquote:Op zondag 8 januari 2017 13:59 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Dan zijn jouw kansen zeer waarschijnlijk verkeken
Lekkere Grunnse twinks.quote:Op zondag 8 januari 2017 14:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ik kan me nu gaan richten op haalbare jongens
Succes! Komt vast goedquote:Op zondag 8 januari 2017 14:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ik kan me nu gaan richten op haalbare jongens
Vertel?quote:Op zondag 8 januari 2017 14:54 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ik vind Groningen nogal tegenvallen in dat opzicht
moet wel import zijnquote:Op zondag 8 januari 2017 15:16 schreef Opsonisatie het volgende:
Hou je bek mortaxx, Paxcon en ik hebben al vele moderne en knappe jongens gespot in GRONINGEN
Alle leuke jongens zitten in Limburg kwam ik achter.quote:Op zondag 8 januari 2017 14:54 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ik vind Groningen nogal tegenvallen in dat opzicht
Ja.quote:Op zondag 8 januari 2017 15:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb tinder aangemaakt en 187 matcheswil je alles aanhoren?
Nee sws niet, want ik ben sinds augustus niet op Grindr geweest en Tinder heb ik überhaupt al jaren niet meer op m'n telefoon staan.quote:Op zondag 8 januari 2017 15:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
ik zag jou denk ik in een app. Kan dat?
Of was het in je fantasie?quote:Op zondag 8 januari 2017 15:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
ik zag jou denk ik in een app. Kan dat?
TINDERTIRANquote:Op zondag 8 januari 2017 15:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb tinder aangemaakt en 187 matcheswil je alles aanhoren?
Boeren, en buiten stad is er echt niks meer tot je in zwolle bentquote:
Okéquote:Op zondag 8 januari 2017 15:16 schreef Opsonisatie het volgende:
Hou je bek mortaxx, Paxcon en ik hebben al vele moderne en knappe jongens gespot in GRONINGEN
Dat accent, zolang het maar niet al te erg isquote:Op zondag 8 januari 2017 15:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Alle leuke jongens zitten in Limburg kwam ik achter.
ik woon op n paar km van suikerunie. Dook opeens iemand op die ik wel kon matchen in mijn beeldvorming over jou.quote:Op zondag 8 januari 2017 15:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee sws niet, want ik ben sinds augustus niet op Grindr geweest en Tinder heb ik überhaupt al jaren niet meer op m'n telefoon staan.
Waar het hart vol van is...quote:Op zondag 8 januari 2017 16:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
ik woon op n paar km van suikerunie. Dook opeens iemand op die ik wel kon matchen in mijn beeldvorming over jou.
Grindr is alweer weg. Had t ff voor Kopenhagen.
Jawel joh, het platteland bárst van de lekkere boertjes.quote:Op zondag 8 januari 2017 16:28 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Boeren, en buiten stad is er echt niks meer tot je in zwolle bent
Ik vind het nog steeds tegenvallen op het plattelandquote:Op zondag 8 januari 2017 16:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jawel joh, het platteland bárst van de lekkere boertjes.
Grappig trouwens dat je aan Groningen refereert als "stad", zonder lidwoord. Dat is wel echt boers Gronings om te doen.
quote:Op zondag 8 januari 2017 15:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Alle leuke jongens zitten in Limburg kwam ik achter.
Ik geef geen voorkeur aan, maar deel enkel waar ik het mee associeer.quote:Op zondag 8 januari 2017 16:48 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
De stad dan, ook goed, jij je zin
Ik wil niet geassocieerd worden met boerenquote:Op zondag 8 januari 2017 16:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik geef geen voorkeur aan, maar deel enkel waar ik het mee associeer.
gewoon even rondkijken. Interessantquote:Op zondag 8 januari 2017 16:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar vertel. 'Je had het ff voor Kopenhagen'?
Dan moet je niet in Friesland geboren worden en naar Groningen verhuizen.quote:Op zondag 8 januari 2017 16:56 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ik wil niet geassocieerd worden met boeren
Ahaa.quote:Op zondag 8 januari 2017 16:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
gewoon even rondkijken. Interessant
quote:Op zondag 8 januari 2017 16:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dan moet je niet in Friesland geboren worden en naar Groningen verhuizen.
Lekker boeiend trouwens.
Desalniettemin kan ik je verzekeren dat ik zo ongeveer de enige inwoner van de Randstad ben die je puur op basis van het feit dat je in het noorden woont niet per definitie een boer vindt.quote:Op zondag 8 januari 2017 16:59 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]![]()
Ik heb nog nooit in een klein dorpje gewoond hoor
quote:Op zondag 8 januari 2017 17:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Desalniettemin kan ik je verzekeren dat ik zo ongeveer de enige inwoner van de Randstad ben die je puur op basis van het feit dat je in het noorden woont niet per definitie een boer vindt.
Zou ik een boer worden gevonden als ik ben opgegroeid in het zuiden, maar al een aantal jaar in de Randstad woon?quote:Op zondag 8 januari 2017 17:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Desalniettemin kan ik je verzekeren dat ik zo ongeveer de enige inwoner van de Randstad ben die je puur op basis van het feit dat je in het noorden woont niet per definitie een boer vindt.
Van de 187 zijn er iets van ~5 doorgestroomd naar m'n whatsappquote:
Nietusquote:
Boeie.quote:Op zondag 8 januari 2017 17:10 schreef Jaccoo het volgende:
[..]
Zou ik een boer worden gevonden als ik ben opgegroeid in het zuiden, maar al een aantal jaar in de Randstad woon?
Oh shit, elkaar in het echt spreken is natuurlijk niet de bedoeling.quote:Op zondag 8 januari 2017 17:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Van de 187 zijn er iets van ~5 doorgestroomd naar m'n whatsapp![]()
Oh en een Albertiaan waarmee ik gematched was kwam ik tegen tijdens het uitgaan en we herkenden elkaar awkward.
Hahaha SPquote:Op zondag 8 januari 2017 20:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh shit, elkaar in het echt spreken is natuurlijk niet de bedoeling.
Zo kwam ik ook eens iemand tegen in de stad. Niet mee gesproken, maar na de tijd zei hij wel zo van.quote:Op zondag 8 januari 2017 20:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh shit, elkaar in het echt spreken is natuurlijk niet de bedoeling.
Wat was dan het probleem? Dat 'ie geen Vindi was?quote:Op zondag 8 januari 2017 20:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hahaha SP
Ja maar hij was beetje goed dronken en wilde dat ik met hem mee naar huis ging naar zijn o zo grote bed van 2 bij 2 meter. Anders ging hij met mij mee![]()
Ik snap het niet.quote:Op zondag 8 januari 2017 20:20 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Zo kwam ik ook eens iemand tegen in de stad. Niet mee gesproken, maar na de tijd zei hij wel zo van.
"Volgende keer kun je gewoon tegen mij praten".
Praat ik nog steeds mee maar verder nog niet ontmoet
Na de tijd zei ik zo van op de app, volgens mij kwam ik je tegen in de stad.quote:
Waarom vroeg je dat dan niet toen je hem zag?quote:Op zondag 8 januari 2017 20:23 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Na de tijd zei ik zo van op de app, volgens mij kwam ik je tegen in de stad.
Daar en daar? JA, dat was ik!
"Volgende keer mag je gewoon tegen mij praten", zei hij
Maar verder nog nooit ontmoet verder
quote:Op zondag 8 januari 2017 20:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Waarom vroeg je dat dan niet toen je hem zag?
Hahaha bek houdenquote:Op zondag 8 januari 2017 20:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat was dan het probleem? Dat 'ie geen Vindi was?
Zal volgende keer een Vindi hosselen en vertellen hoe de seks was hoor Kaasquote:Op zondag 8 januari 2017 21:07 schreef Kaas- het volgende:
Lijkt me wel een keer leuk om een Vindi doen hoor Opso. Kan je ze lekker met een hand bij hun mat grijpen en daarmee hun hoofd achterover trekken wanneer je erachter staat, terwijl je de andere hand als zweep gebruikt.
Maar dat zijn zij nou net juist allemaal.quote:Op zondag 8 januari 2017 21:11 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar ik hou niet zo van submissive mannetjes
Arghquote:Op zondag 8 januari 2017 21:12 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar dat zijn zij nou net juist allemaal.
Zouden de gays van Vindicat ook een gaybangalijst hebben?quote:Op zondag 8 januari 2017 21:28 schreef BillDauterive het volgende:
Vindi is vast van Vindicat, de studentenvereniging van de bangalijst en die jongen in het ziekenhuis. Dan is Albertiaan vast ook een studentenvereniging
Was een borrel van mijn vereniging. Beetje vreemd als ik dan ga praten met iemand die er niet bij zitquote:Op zondag 8 januari 2017 20:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Waarom vroeg je dat dan niet toen je hem zag?
Met foto's?quote:Op zondag 8 januari 2017 21:30 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Zouden de gays van Vindicat ook een gaybangalijst hebben?
Valt bij allebei wel mee.quote:Op zondag 8 januari 2017 22:07 schreef Opsonisatie het volgende:
Albertus Magnus is inderdaad ook een studentenvereniging bestaande uit rijke kakkers. Het is alleen ietsjes minder erg dan Vindi
Kies de rijkste uit, laat je met kind schoppen en klaar, setteled for life. En een paar leuke poolboys/hondenuitlaters/tuinmannen nemenquote:
Jij brengt mij op ideeën. Buit 50/50 verdelen?quote:Op zondag 8 januari 2017 22:12 schreef Peter het volgende:
[..]
Kies de rijkste uit, laat je met kind schoppen en klaar, setteled for life. En een paar leuke poolboys/hondenuitlaters/tuinmannen nemen.
Ja hoor, en wat poolparties in toga-stijlquote:Op zondag 8 januari 2017 22:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij brengt mij op ideeën. Buit 50/50 verdelen?
Project X Twink edition?quote:Op zondag 8 januari 2017 22:52 schreef Peter het volgende:
[..]
Ja hoor, en wat poolparties in toga-stijl.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |