Bohhquote:Op donderdag 5 januari 2017 17:19 schreef noodgang het volgende:
Vanavond??
Was het nog maar een donderdagavondfeestje
Oh, ik zie nu pas dat er vanavond een apart kick-off programma komt, ik dacht dat je met de TT bedoelde dat het vanavond begonquote:Op donderdag 5 januari 2017 17:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Bohhin ieder geval nu een klein donderdagavond feestje
moet alleen nog wel wat studiewerk af zien te krijgen voor die tijd
Whehe ja beetje vaag misschien, maar 't paste anders nietquote:Op donderdag 5 januari 2017 17:30 schreef noodgang het volgende:
[..]
Oh, ik zie nu pas dat er vanavond een apart kick-off programma komt, ik dacht dat je met de TT bedoelde dat het vanavond begon
Ben er inmiddels wel aan gewend na vorig jaar, zit meestal toch thuis in het weekendquote:Op donderdag 5 januari 2017 17:58 schreef Sked het volgende:
Hoopte dat het weer op donderdag zou zijn, maar ik juichte te vroeg.
Zo kut, die zaterdag.
Ik ken maar 2 kandidatenquote:Op donderdag 5 januari 2017 20:29 schreef Moira. het volgende:
Ik moet eerst al die lui maar eens leren kennen
2012 was IJsland volgens mijquote:Op donderdag 5 januari 2017 20:36 schreef Sked het volgende:
Beter gaan ze een keer naar Lapland ofzo
Ze zijn al eens in IJsland geweest.quote:Op donderdag 5 januari 2017 20:36 schreef Sked het volgende:
Beter gaan ze een keer naar Lapland ofzo
Ja ben benieuwdquote:
ja ik ben benieuwdquote:
hij praat een beetje hyperquote:
Nou dus dat. Bahquote:Op donderdag 5 januari 2017 20:41 schreef Nizno het volgende:
exit Chris. Druktemaker en belangrijk doen en niets zeggend.
Hij kan beter reclames gaan doen.quote:Op donderdag 5 januari 2017 20:41 schreef zoem het volgende:
[..]
Als studiopresentator is-ie niet echt op zn plaats neeMeer iemand voor op locatie.
Nicequote:Op donderdag 5 januari 2017 20:42 schreef sneakydesert het volgende:
Vorig jaar was ik bij moltalk, misschien dat ik dit seizoen weer ga
Willem Wever joh.quote:Op donderdag 5 januari 2017 20:44 schreef sneakydesert het volgende:
Jochem ken ik eigenlijk alleen van praatjesmakers en lachen om home video's
jij bent jongquote:
Celblok Hquote:Op donderdag 5 januari 2017 20:45 schreef Prisha het volgende:
zij kwam mij wel bekend voor..geen idee waarvan
ja na een foto of 4 was ze ontdekt.quote:Op donderdag 5 januari 2017 20:46 schreef Moira. het volgende:
Inge Iepenburg met die gebarentaal foto's
In 2001 was ze presentatrice bij Willem wever hoorquote:Op donderdag 5 januari 2017 20:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Pshh Jochem is van Willem Wever en Jetske is van de Rijdende Rechter
Oh god ja, dat was toen al snel klaar dat jaarquote:Op donderdag 5 januari 2017 20:46 schreef Moira. het volgende:
Inge Iepenburg met die gebarentaal foto's
jaaaa verrek met die baby ja..quote:
Oh ben ik al zo oud?quote:Op donderdag 5 januari 2017 20:46 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
In 2001 was ze presentatrice bij Willem wever hoor
Komt volgende week maandag terug met seizoen 4.quote:
hey thanks dat wist ik nietquote:Op donderdag 5 januari 2017 20:48 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Komt volgende week maandag terug met seizoen 4.
Ze moeten er nog ff ingroeien denk ikquote:Op donderdag 5 januari 2017 20:51 schreef zoem het volgende:
Margriet presenteert mij ook te overdreven.
ohquote:Op donderdag 5 januari 2017 20:51 schreef Nizno het volgende:
Diederik is de ex van Coosje.... je weet wel die muts die in ER zo lullig uit viel.
oh als in je weet t nu nog niet? Ze zong ook in the voice...quote:
Ja wel ik weet Coosje uit ER iig nog wel jaquote:Op donderdag 5 januari 2017 20:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
oh als in je weet t nu nog niet? Ze zong ook in the voice...
jeroen kijk in de vegte, jochem en Sanne ken je ook wel toch?quote:Op donderdag 5 januari 2017 20:52 schreef Prisha het volgende:
Oeh nu weet ik wie dat is...ha dan ken ik er twee..Diederik..wetenschap top!
Aww, zijn ze uit elkaar?quote:Op donderdag 5 januari 2017 20:51 schreef Nizno het volgende:
Diederik is de ex van Coosje.... je weet wel die muts die in ER zo lullig uit viel.
owwwwww die kom straks nog in the voice!quote:
yepquote:
Dit had je niet hoeven zeggen.quote:
Oh, dat heb ik gemist.quote:Op donderdag 5 januari 2017 20:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Was er eerder ook al eentje waar geen excuus bij stond
oh ja! Ik wist haar naam niet. Jochem, Diederik en die actrice van cellblok H en die Sanne...4 dus.quote:Op donderdag 5 januari 2017 20:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
jeroen kijk in de vegte, jochem en Sanne ken je ook wel toch?
Sanne wallis de vries deeed altijd koningin bea in Kopspijkers.
snuf en snuifjequote:Op donderdag 5 januari 2017 20:54 schreef F1gamer het volgende:
chris zegers is wel heel erg aan het schreeuwen, blijkbaar denkt ie dat we doof zijn
quote:Op donderdag 5 januari 2017 20:54 schreef F1gamer het volgende:
chris zegers is wel heel erg aan het schreeuwen, blijkbaar denkt ie dat we doof zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |