Dat deed ik. Als je de h voor een n vervangt krijg je Acnterheuker. Toch?quote:Op donderdag 5 januari 2017 22:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
achterneuker, combineer de posts van leandra en nizno maar
Die was leuk.quote:
ik ben leukquote:
dat lukt mij primaquote:Op donderdag 5 januari 2017 23:15 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
dat kan je toch niet over jezelf zeggen
zie jullie beamen het gewoonquote:Maar je bent wel leuk verder.
Eerst ¤30 doneren om de naam van je oude account te wijzigen en dan ¤30 om je huidige account te laten veranderen in de naam van je oude account.quote:Op donderdag 5 januari 2017 23:17 schreef Isane het volgende:
Kan ik mn oude account laten samenvoegen met dit account?
Nee, een VW Transporter Kombi (dubbele cabine) zit al rond de 30k in Dld. Moet er nog rolstoellift en vergrendeling en zulks in. Dus ja, als er meer dan 20k wordt opgehaald wordt dat ook wel geïnvesteerd in een bus.quote:Op donderdag 5 januari 2017 23:03 schreef RacerDKB het volgende:
¤20 000 is genoeg voor een rolstoelbus? Kan de actie boven de ¤20 000 uitkomen en zo ja waar gaat het geld dan naar toe?
Ik vroeg me inderdaad af of ¤20 000 genoeg zou zijn, dacht door het op te brengen bedrag dat ze voor een tweedehands zouden gaan.quote:Op donderdag 5 januari 2017 23:22 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nee, een VW Transporter Kombi (dubbele cabine) zit al rond de 30k in Dld. Moet er nog rolstoellift en vergrendeling en zulks in. Dus ja, als er meer dan 20k wordt opgehaald wordt dat ook wel geïnvesteerd in een bus.
Iedereen zijn username veranderen in dit soort. ..-._---_-.- Dan woord het nog leuk ze uit elkaar te houdenquote:
TUFKATUFKAL.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 00:02 schreef TUFKAL het volgende:
Wie kan er een leuke nieuwe voor mij verzinnen?
Moet je maar morsecode leren.quote:Op donderdag 5 januari 2017 23:48 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Iedereen zijn username veranderen in dit soort. ..-._---_-.- Dan woord het nog leuk ze uit elkaar te houden
Dit vind ik dan wel een heel interessante vraagquote:Op donderdag 5 januari 2017 23:24 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik vroeg me inderdaad af of ¤20 000 genoeg zou zijn, dacht door het op te brengen bedrag dat ze voor een tweedehands zouden gaan.
Ik vermoed dat jij wel een url hebt naar een tweedehandsquote:Op vrijdag 6 januari 2017 00:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dit vind ik dan wel een heel interessante vraagüberduitser, wil je per se een nieuwe of is tweedehands (maar goed!) ook ok?
Voor 20.000 euro heb je volgens mij geen nieuwe. Het idee was inderdaad een goede tweedehandse, als ik me niet vergis. En hij moet voldoen aan de TÜV, dat maakt het lastiger om een bus uit NL te halen. Er was zelfs al een lieve user die de oude bus van zijn ouders wilde doneren, maar dat ging niet vanwege de TÜV-eisen.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 00:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Dit vind ik dan wel een heel interessante vraagüberduitser, wil je per se een nieuwe of is tweedehands (maar goed!) ook ok?
quote:Op donderdag 5 januari 2017 23:03 schreef RacerDKB het volgende:
¤20 000 is genoeg voor een rolstoelbus? Kan de actie boven de ¤20 000 uitkomen en zo ja waar gaat het geld dan naar toe?
quote:Op donderdag 5 januari 2017 23:22 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nee, een VW Transporter Kombi (dubbele cabine) zit al rond de 30k in Dld. Moet er nog rolstoellift en vergrendeling en zulks in. Dus ja, als er meer dan 20k wordt opgehaald wordt dat ook wel geïnvesteerd in een bus.
Goedemorgen!quote:Op vrijdag 6 januari 2017 00:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
FUKLATquote:Op vrijdag 6 januari 2017 00:02 schreef TUFKAL het volgende:
Wie kan er een leuke nieuwe voor mij verzinnen?
Krijg je denk ik gewoon, want dat gaat volgens mij op userID.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 08:38 schreef Sotchi2014 het volgende:
Hoe zit het met quote-alerts op je oude username?
Capuchongen?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 02:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Twijfel of ik mijn naam ga veranderen naar:
Meneer_Capuchon of capuchons
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |