ik wil dan het tagje vlogger voor 30 euroquote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mag voor 30 euro mijn username een jaar lang in Mopperkont groen?
Hoezo zou dat niet kunnen?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:19 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik ben van team kleine letters.
Maar stel ik zou het willen veranderen naar Amaranta. Dan kan dat dus niet omdat er al een user Amarantha is??
quote:
Omdat dat in de OP staat?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoezo zou dat niet kunnen?
Dat is toch een andere naam?
Pietje en Phietje zijn toch ook verschillende namen?
quote:de nieuwe nick mag geen scheldwoorden, url's, denigrerende of beledigende termen bevatten, geen illegale zooi of rare tekens bevatten, niet sterk lijken op een andere nick of de naam van iemand anders bevatten.
Ja, maar in dit geval zijn jullie beiden nicks al actief, het enige wat je eigenlijk wil laten wijzigen is een a naar een A. Dat lijkt me nou niet zo heel problematisch. Het zou wss gekker zijn als je nu Marietje heette en het dán naar Amaranta wilde wijzigen.quote:
Maar we hebben sowieso al namen die op elkaar lijken. Hoofdletter erbij maakt dan ook weinig uit lijkt mij.quote:
Als jij je eigen naam houdt is dat niet nodigquote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:31 schreef LelijKnap het volgende:
Moet ik dus weer opnieuw uitvogelen wie trolls zijn, wie dom zijn, etc?
Weet ik.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar we hebben sowieso al namen die op elkaar lijken. Hoofdletter erbij maakt dan ook weinig uit lijkt mij.
Nee haha. Ik heb geen geld en ik weet toch niks anders.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:32 schreef amaranta het volgende:
[..]
Weet ik.
En ik blijf bij die van mij.
Maar ik vroeg het me enkel af.
Ga jij hem veranderen?
3x raden hoe ik irl heetquote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, maar in dit geval zijn jullie beiden nicks al actief, het enige wat je eigenlijk wil laten wijzigen is een a naar een A. Dat lijkt me nou niet zo heel problematisch. Het zou wss gekker zijn als je nu Marietje heette en het dán naar Amaranta wilde wijzigen.
Perfecte usernames is veranderen is dan ook onnodig.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee haha. Ik heb geen geld en ik weet toch niks anders.
Bij je eigen naam een afwijzing krijgen omdat je van een kleine letter naar een hoofdletter als eerste letter gaat lijkt me sterk.quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:34 schreef amaranta het volgende:
[..]
Perfecte usernames is veranderen is dan ook onnodig.
Ja, dag.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:32 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Als jij je eigen naam houdt is dat niet nodig
Dat is de actie nietquote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:37 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ja, dag.
Hoe dan ook, ik heb een ook een voorstel: 50 euro voor Lenthe voor volledige onschendbaarheid.
wat is lifetime pimp?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 13:47 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat is de actie nietLifetime pimp is ooit verkocht voor ¤1750 een zelfs die is niet onschendbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |