Bij mijn ouders zit er na 15 jaar nog steeds geen afdekplaatjes op de lichtschakelaars.quote:Op maandag 9 januari 2017 08:14 schreef Stormqueen het volgende:
Vind ik wil een goede hoor, eerst iets afmaken. We hebben ook afgesproken nu dat we maar es plinten gaan bestellen eind deze maand. Kunnen we mooi een middagje kitten en dan is het ook gedaan. (Binnen tien jaar na de verhuizing zitten we dan nog)
baas boven baasquote:Op maandag 9 januari 2017 09:16 schreef Messina het volgende:
[..]
Bij mijn ouders zit er na 15 jaar nog steeds geen afdekplaatjes op de lichtschakelaars.![]()
Hier komt het kraampakket pas rond de 7 maanden zwangerschap, via de zorgverzekeraar.
ja maar je woont er pas een paar maanden. Dan is dat normaalquote:Op maandag 9 januari 2017 11:04 schreef Cygne het volgende:
Enige wat we echt hebben aangepaste in huis is de babykamer.![]()
In onze eigen slaapkamer hangt nog de lamp van de vorige bewoners en in de logeerkamer nog een noodfitting. En inderdaad geen plinten.
Ja en dat er eigenlijk maar heel weinig gedaan hoeft te worden behalve een beetje schilderwerk en plinten.quote:Op maandag 9 januari 2017 11:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar je woont er pas een paar maanden. Dan is dat normaal
Ik ben gezegend met een vriend die er echt niet tegen kan als dat soort dingen niet af zijn. Dus de plinten waren hier al twee maanden na de verhuizing klaarquote:Op maandag 9 januari 2017 08:14 schreef Stormqueen het volgende:
Vind ik wil een goede hoor, eerst iets afmaken. We hebben ook afgesproken nu dat we maar es plinten gaan bestellen eind deze maand. Kunnen we mooi een middagje kitten en dan is het ook gedaan. (Binnen tien jaar na de verhuizing zitten we dan nog)
Mijne was ook precies dat. Het ligt aan de naam denk ikquote:Op maandag 9 januari 2017 09:58 schreef Selvaria het volgende:
39+5 en ze was een kleintje (3155 gram), dus deze mag nog best even blijven zitten. Al kijk ik zo uit naar het moment dat ik echt mijn lichaam weer terug heb en ik niet meer oma-style hoef te bewegen.
ja dat zou ook moeilijk te toppen zijnquote:Op maandag 9 januari 2017 11:20 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Ik ben gezegend met een vriend die er echt niet tegen kan als dat soort dingen niet af zijn. Dus de plinten waren hier al twee maanden na de verhuizing klaar![]()
Ik heb gisteren bedacht dat ik de gang wil verven.. klusje voor binnenkort.
Deze zwangerschap wordt qua klussen sowieso superrelaxed in vergelijking met de vorige
ik heb ook niets laten doen, zelfs de mega hysterische vloer ooit gewoon laten liggen.quote:Op maandag 9 januari 2017 11:04 schreef Cygne het volgende:
Enige wat we echt hebben aangepaste in huis is de babykamer.![]()
In onze eigen slaapkamer hangt nog de lamp van de vorige bewoners en in de logeerkamer nog een noodfitting. En inderdaad geen plinten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.enige wat echt weg moest was de muur die mij deed denken aan placenta stempels![]()
![]()
Nouja, boven kijk je nog gewoon tegen het riet, dus het niet af of zoquote:Op maandag 9 januari 2017 11:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja dat zou ook moeilijk te toppen zijnmaar wel fijn hoor, als er niet meer zoveel hoeft. Wij bedenken gewoon elke twee jaar een nieuwe monsterklus
Ik vond het altijd wel een leuke running gag, die plinten. Maar net als met het verhuispeertje boven de eettafel komt ook hier uiteindelijk een einde aan
quote:Op maandag 9 januari 2017 11:28 schreef Budabuddumbam het volgende:
[..]
ik heb ook niets laten doen, zelfs de mega hysterische vloer ooit gewoon laten liggen.
ik kon het gewoon mentaal en fysiek niet aan dat klussen.
de vloer blijft nu trouwens, ik ben er verliefd op geworden
Ik vind die vloer tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.enige wat echt weg moest was de muur die mij deed denken aan placenta stempels
[ afbeelding ]De muur dan inderdaad niet zo.
Ik kon het mentaal niet aan om eerst te klussen gezien onze vorige woonsituatie. Wat een hel was dat het laatste jaar.![]()
quote:Op maandag 9 januari 2017 11:30 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind dat eigenlijk wel bij jou passen, placentastempels
Dat kan ik me nog herinneren ja. Die van mij woog dat pas met 9 maanden geloof ik.quote:Op maandag 9 januari 2017 11:21 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Mijne was ook precies dat. Het ligt aan de naam denk ikTrouwens met 4 maanden was ze 8 kilo
![]()
Hier hangt op sommige plaatsen nog behang van de oude bewoners (uit de seventies...). Maar we hebben allebei een hekel aan klussen, dus het blijft voorlopig zo. Plinten hebben we ook niet trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |