abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 5 januari 2017 @ 11:06:27 #1
149959 SQ
snelle trees
pi_167897319
Uitgerekende data:

30 januari: Selvaria

2 februari: SmallishBear
9 februari: WupWup
11 februari: marel88
18 februari: *** tombolafan *** (meisje)
27 februari: *** Stormqueen en bleiblei *** (jongen)

19 maart: Cygne (jongen)
25 maart: Sylver_ (meisje)

4 april: Fazzoletti
6 april: Hilzillah (meisje)
7 april: Sam1993
7 april: Gogo83 (jongen)
15 april: Theeleuter (meisje)
22 april: Thistleweed (meisje)
23 april: *** Tweedledee *** (meisje)

10 mei: Logician2.0 (meisje)
15 mei: Minarosa
15 mei: Messina

2 juni: Adrian4
8 juni: ***Valerie. & Crutch*** (meisje)
13 juni: Vieve6
21 juni: Aisly

4 juli: ingee
8 juli: FlyingFish (tweeling)
9 juli: kazy
9 juli: Sara82 (jongen)
14 juli: Stroopwafelmeisje
16 juli: missbrunette
22 juli: Lemijn

25 augustus: Flav

4 september: dobbey

***-----------------***vermeldingen zijn (a.s.) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK).

Voor aanpassingen graag een dm/pm/quote.

[ Bericht 1% gewijzigd door SQ op 09-01-2017 14:01:47 ]
disclaimer
  donderdag 5 januari 2017 @ 11:07:31 #2
149959 SQ
snelle trees
pi_167897346
Ja room, dat is natuurlijk ook wel zo. Komt sowieso goed, linksom of rechtsom!
disclaimer
  donderdag 5 januari 2017 @ 11:37:28 #3
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_167897827
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2017 07:01 schreef marel88 het volgende:

[..]

We hebben 3 slaapkamers, en straks (februari idd :o ) 3 kids. Baby komt bij ons op de kamer en krijgt daar geen eigen kast nee... Zielig hè ;)
Maar ik heb meestal 6 setjes per maat ofzo, wat groot spul (beddengoed ofzo) kan wel in de commode bij grote broer, en als het echt niet past kunnen we nog wel een plank vrijmaken verwacht ik. Maar het is echt zo, hoe meer kinderen, hoe beter je weet wat je echt nodig hebt, en hoe minder "werkloos" spul. Maar misschien kom ik hier over 1,5 week op terug 8-) , dan gaat het nestelen echt beginnen.
Haha, welnee, fijn juist voor je baby dat 'ie bij jullie mag slapen! En ik denk niet hij de eigen kast erg zal missen ;) Knap als je het af kan met weinig ruimte voor de babyspullen alleen, want mij lijkt dat je in het begin wel kleine kleertjes hebt maar verschillende maten, en later wordt het toch volumineuzer allemaal.
Als je nesteldrang anders gaat spreken horen we het wel! :P
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  donderdag 5 januari 2017 @ 11:47:28 #4
149959 SQ
snelle trees
pi_167897994
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 11:37 schreef Lemijn het volgende:

[..]

Haha, welnee, fijn juist voor je baby dat 'ie bij jullie mag slapen! En ik denk niet hij de eigen kast erg zal missen ;) Knap als je het af kan met weinig ruimte voor de babyspullen alleen, want mij lijkt dat je in het begin wel kleine kleertjes hebt maar verschillende maten, en later wordt het toch volumineuzer allemaal.
Als je nesteldrang anders gaat spreken horen we het wel! :P
Het ligt ook een beetje aan het formaat van de laai en wat je allemaal onder "babyspullen" verstaat. Ik moet zeggen dat de meeste ruimte hier in de commode wordt ingenomen door werkloze dekens en slaapzakken en 50 hydrofielen en drie maandboxen pampers en dergelijke. Als je dat van jezelf niet allemaal in 1 dedicated kast hoeft te stoppen kun je al met weinig uit.
Ik denk dat Noud het de eerste maanden ook met 1 lade moet doen hier. Paar luiers, rompers, kleertjes, thermometer en hydrofielen. Voor beddengoed en reserve hydrofielen hebben we een "centrale" linnenkast en de rest ligt gewoon bij dochterlief in de commode :Y
disclaimer
  donderdag 5 januari 2017 @ 11:48:36 #5
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_167898016
Ik zag in het vorige topic nog positief verloskundige-nieuws van Cygne, fijn!

En leuke peuters met hun suggesties.

Sylver, fijn dat je weer beter bent!

Franny ik moet zo lachen om je taart telkens. Dat is dus een voorbeeld van iets dat ik ook wilde doen, maar ik kan momenteel echt geen zoet zien. Hopelijk komt dat nog :Y

Ik had dus vorige week een zara-bestelling gedaan. Vannacht realiseerde ik me ineens dat ik geen idee had hoe het daar mee ging. Dus zoeken in mijn mail: niks. Klantenservice bellen: onvindbaar. Maar wel een bedrag afgeschreven natuurlijk. Uiteindelijk hebben we 'm teruggevonden, ik bleek gmail niet goed geschreven te hebben, en de levering is vertraagd. Ik moest wel lachen om de helpdesk-jongen, hij heeft héél vaak gezucht. Ik zei 'joh, is toch een leuke variatie op andere vragen?' Dat durfde hij niet te ontkennen natuurlijk. Hopelijk komt het volgende week alsnog.
Ik had oa deze besteld: klik voor kruippakje
En Sara, gisteren maakte ik gebruik van de kortingsactie van Regenboogschaap en bestelde een wolzijde romper en een jumpsuit met ijsberen O+
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  donderdag 5 januari 2017 @ 11:48:52 #6
149959 SQ
snelle trees
pi_167898021
Uiteraard had ik in mijn eerste zwangerschap bij 26 weken de babykamer al helemaal af, de kasten al keurig ingericht met AL het babyspul wat ik maar kon vinden in netjes gesorteerde stapeltjes en de pakjes op maat op hangertjes enzo.
Maar da's ook echt wel de lol van zo'n eerste keer hoor O+ Ik genoot daar echt van.
disclaimer
  donderdag 5 januari 2017 @ 11:50:32 #7
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_167898045
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 11:48 schreef Stormqueen het volgende:
Uiteraard had ik in mijn eerste zwangerschap bij 26 weken de babykamer al helemaal af, de kasten al keurig ingericht met AL het babyspul wat ik maar kon vinden in netjes gesorteerde stapeltjes en de pakjes op maat op hangertjes enzo.
Maar da's ook echt wel de lol van zo'n eerste keer hoor O+ Ik genoot daar echt van.
Dank. Ik voel me namelijk een beetje debiel met m'n 12 weken (wat ik eigenlijk heel ver vind klinken al!) en nestelgedrag. Maar het hoort dus O+
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  donderdag 5 januari 2017 @ 11:51:19 #8
149959 SQ
snelle trees
pi_167898055
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 11:50 schreef Lemijn het volgende:

[..]

Dank. Ik voel me namelijk een beetje debiel met m'n 12 weken (wat ik eigenlijk heel ver vind klinken al!) en nestelgedrag. Maar het hoort dus O+
Och debiel of niet, als je er gelukkig van wordt: lekker aan toegeven O+ Ik kan het me helemaal voorstellen :D
disclaimer
  donderdag 5 januari 2017 @ 11:54:29 #9
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_167898102
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 11:51 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Och debiel of niet, als je er gelukkig van wordt: lekker aan toegeven O+ Ik kan het me helemaal voorstellen :D
M'n bankrekening wordt ongelukkig :'( En dat is een zin waarvan ik gedacht had dat ik die nóóit nodig zou hebben. Ik ben een krent, een minimalist en een lesbo dit niet om kleren geeft. :{w
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_167898122
Ik vind dat sommige dingen hier in de toekomstige babykamer echt af moeten (raamkozijn gefixt en in de verf gezet, scheuren in de gipsplaat naast de steunbalk (oude boerderij) gedicht, e.d.) Grote dingen die ik straks met een grote(re) toeter echt niet zie zitten. Commode gaat eind deze maand in elkaar, en de rest zal wel even op zich laten wachten :P
Je raekt an de dinge geweun.
pi_167899236
Lemijn, je moet het omdraaien. Het is nu uitverkoop, dus eigenlijk is nu shoppen juist voordeliger dan straks :P En als je het spreid over verschillende maten is heb je ook niet teveel. Maar die shopdrang neemt vanzelf af, straks moet je dingen van je uitzetlijst gaan kopen en dan wordt het vanzelf minder leuk.

Wij hebben via via een tweelingkamer op de kop getikt (voor in april pas als we de sleutel van ons nieuwe huis krijgen). Ik had me al neergelegd bij twee goedkope ikeabedjes, dus ben stiekem heel blij met een mooie complete set die ook nog eens onze smaak is!
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_167899643
Jongens, even een snelle... Mijn nestel wil luiers op voorraad hebben want 'ooohwmygaaaawdwatalserstraksgeenaaaaaaanbiedingenzijn'. Hoeveel van maat 1 moet ik en hoeveel van maat 2? Ik maak wel dikbillen, maar eerdere resultatenbieden geen garantie voor de toekomst natuurlijk.
  donderdag 5 januari 2017 @ 13:16:39 #13
149959 SQ
snelle trees
pi_167899745
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2017 13:13 schreef Hilzillah het volgende:
Jongens, even een snelle... Mijn nestel wil luiers op voorraad hebben want 'ooohwmygaaaawdwatalserstraksgeenaaaaaaanbiedingenzijn'. Hoeveel van maat 1 moet ik en hoeveel van maat 2? Ik maak wel dikbillen, maar eerdere resultatenbieden geen garantie voor de toekomst natuurlijk.
Ik heb toen geloof ik ongeveer 60 luiers maat 1 gehad? En 2 maandboxen maat 2. Achtponder. Ik zou gewoon niet te veel maat 1 inslaan, maat 2 doe je wel iets langer mee.

Leuk van de kamer FF! Welke is het?>
disclaimer
pi_167900046
Ik heb minimaal 2 pakken maat 1 gebruikt en een pak of vijf maat 2. O was 4580 gram bij de geboorte dus aan de grote kant al.

Het is babykamer Denver SQ. Wordt nu niet meer nieuw verkocht. Met twee (junior)bedden, kast, commode en plankje.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_167900260
Mooooi Ff O+ en cygne wat fijn!

Ik heb vier pakken maat 1, in t begin verschoon je zo vaak dat t wel op gaat denk ik :7 en anders schuif ik t door naar m'n zusje :Y

Kleertjes heb ik eerder te veel dan te weinig _O-
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  donderdag 5 januari 2017 @ 13:37:15 #16
149959 SQ
snelle trees
pi_167900405
Ik heb alleen een maandbox 2 liggen en wat losse pampers maat 1 uit de blijde doosch.
*krabbelt op lijstje*
disclaimer
  donderdag 5 januari 2017 @ 14:08:10 #17
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_167901225
Ff, wat fijn dat je nu toch een mooie kamer hebt kunnen kopen! En dank voor het omdenken :)
Luiers laat ik nog even voor wat het is. Hoewel, ik had een vaag plan over wasbaar... misschien het betreffende topic eens boven water halen.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  donderdag 5 januari 2017 @ 14:15:21 #18
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_167901372
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2017 13:13 schreef Hilzillah het volgende:
Jongens, even een snelle... Mijn nestel wil luiers op voorraad hebben want 'ooohwmygaaaawdwatalserstraksgeenaaaaaaanbiedingenzijn'. Hoeveel van maat 1 moet ik en hoeveel van maat 2? Ik maak wel dikbillen, maar eerdere resultatenbieden geen garantie voor de toekomst natuurlijk.
Wij hebben 2 of 3 pakken maat 1 en 2 pakken maat 2 gebruikt en daarna maat 3. Maar Guppy is natuurlijk een tank. Wel een tank met smalle billen, maar toch.
KuikenGuppy
pi_167901647
Ik denk dat ik weer 1 pak luiers koop en de rest tzt bijkoop :) Vorig keer lukte dat prima zo plus dat ik niet zou weten waar ik meer luiers überhaupt kwijt moet :')

*O* voor de goede Npm, nipt & echo's!
Taart voor iedereen :9

Voorbereiding voor de baby moet nog beginnen. Naast een paar kleertjes is er verder nog niets gedaan of voorbereid.
pi_167902000
Wat een mooi kamertje FF!

Mijn moeder kan haar omahart helemaal ophalen nu. _O- Met hydrofielen en washandjes en zulks. Krijg het gewassen en gestreken thuis. Ik vind t lief. O+
pi_167903624
Ik heb 2 pakken maat 1 en dan een maandbox maat 2 (van mams gekregen O+ ). Daarna zien we wel weer verder.

Prachtig kamertje FF! O+ Zo'n licht kleurtje i.p.v. wit heeft toch ook wel wat!
Je raekt an de dinge geweun.
  donderdag 5 januari 2017 @ 16:02:27 #22
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_167903852
Mijn 8 weken oude baby zit in maat 3 luiers nu. Ze begon met maat 0 met 2480gr :o
pi_167904027
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2017 14:41 schreef Cygne het volgende:
Wat een mooi kamertje FF!

Mijn moeder kan haar omahart helemaal ophalen nu. _O- Met hydrofielen en washandjes en zulks. Krijg het gewassen en gestreken thuis. Ik vind t lief. O+
Handigggggggg! Mijn moeder is te druk met borduren en haken van de geboorteklok en -groeimeters voor mijn baby en die van mn zusje, die heeft daar geen trek in denk ik :D
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_167904072
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 16:02 schreef snoenk het volgende:
Mijn 8 weken oude baby zit in maat 3 luiers nu. Ze begon met maat 0 met 2480gr :o
Supermelk :9
Je raekt an de dinge geweun.
pi_167904225
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 16:09 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Handigggggggg! Mijn moeder is te druk met borduren en haken van de geboorteklok en -groeimeters voor mijn baby en die van mn zusje, die heeft daar geen trek in denk ik :D
Ja dat doet mijn moeder dus niet meer. :'(

De moeder van een vriendin maakt wel tof gehaakt spul. Voor mij had ze een call the midwife dekentje gemaakt. Kreeg ik er zomaar een omslagdoek en knuffel voor baby bij. O+
pi_167905344
Volgen jullie Wie is... de mol? ook? Wil je meedoen in de poule van OUD op de WIDM-app? Stuur je gebruikersnaam en ik voeg je toe ^O^
pi_167906377
*O* voor de goede nipt, en echo's.

Cygne wat een goed nieuws!

FF mooi kamertje O+

Hier ook een juich, ondanks 2dgn bloedingen alles goed, en niks niet ingedaald. *O*

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2017 18:18:55 ]
  donderdag 5 januari 2017 @ 20:48:58 #28
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_167910445
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 18:14 schreef Logician2.0 het volgende:
*O* voor de goede nipt, en echo's.

Cygne wat een goed nieuws!

FF mooi kamertje O+

Hier ook een juich, ondanks 2dgn bloedingen alles goed, en niks niet ingedaald. *O*
Dat is tof, want de jouwe was toch veel te vroeg je bekken in gekropen? Fijn dat dat tijdelijk bleek! ^O^
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_167912764
Logi, goed nieuws!!

SQ, nog bedankt voor het openen van een nieuw topic. Ik was even afgeleid door mijn taart. :P .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_167916147
Goed nieuws Logi! O+
pi_167917526
*O* voor uitverkoop!

-O- voor 's nachts 10x moeten plassen.
pi_167917724
Gewoon combineren met er toch al uit moeten voor een huilend kind Ingee. Werkt hier erg goed, tot volle tevredenheid van mijn man...

Fijn van het goede nieuws Logi *O* Is het bloeden nu ook afgenomen/gestopt?
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_167917988
Wat een tof kamertje ff!

Goed nieuws Logi O+

Ik heb twee pakken maat 1 en 2 pakken maat 2 gekocht. Mijn hormonen zijn weer een beetje gerust gesteld :')

Gisteren een sticker van de vk gekregen. Een gesprekje aangegaan omdat ik zusje nog steeds zo weinig voel in vergelijking tot Senn (placenta aan voorkant deze keer) Ze heeft me op het hart gedrukt écht te bellen als ik me onzeker voel. Omdat ik geen referentie heb met wat nu écht TE weinig is. Ze heeft voor mijn gemoedsrust ook nog even snel het echo apparaat aangeslingerd. Ze ligt nog in stuit en helemaal opgerold als een balletje. Knietjes bij de neus.
  vrijdag 6 januari 2017 @ 08:29:28 #34
149959 SQ
snelle trees
pi_167918128
Lastig is dat he Hilz. Ik heb daar ook altijd moeite mee hoor, dat kwalificeren. Wat jij nu hebt heb ik de vorige zwangerschap constant gehad.
Fijn dat ze je toch even gerust kon stellen!
Noud is normaal wel erg beweeglijk maat houdt zich nu ook al een ruime dag vrij rustig. Ik voel m wel maar lang niet zo uitbundig als normaal. Ik ga er maar van uit dat ie anders is gaan liggen. Was gisteren ook bij de verloskundige en die kon er niks van maken hoe hij lag :')
disclaimer
  vrijdag 6 januari 2017 @ 08:49:09 #35
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_167918302
Nog een *O* voor alle goede-nieuws-berichtjes!
Is het bloeden nu wel gestopt Logi?
En mag je nu dan stoppen met prikken, Cygne?

13 weken vandaag! *O* Hallo, tweede trimester O+ Maandag nog de npm (en dus weer een echo) en daarna ga ik het hopelijk echt geloven :D
pi_167918392
* breekt even in *

Hilz:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* snel weer weg voor iemand denkt dat ik hier thuishoor ;) *
pi_167919280
Ingee welcome to the dark side.. :P
Heb je daarna nog wel een beetje kunnen slapen?

Hillz dat lijkt mij ook echt vreemd om zo weinig te voelen.. en ik denk dat iedereen daar heel erg onzeker van zou worden, dus gewoon je gevoel volgen en bellen als je die behoefte hebt :*

Stroop 2e simester alweer :o *O*

Ik blijf helaas wel wat bloeden, ze hebben gisteren van alles nagekeken en het komt "gelukkig" door de onrustige cellen, en die gevoeligheid/bloeden schijnt weer de harde buiken te veroorzaken.
Maw erg vervelend maar allemaal verklaarbaar en ik hoef mijn geen zorgen te maken mbt de zwangerschap. (Wat stiekem toch lastig is als je bloed :@ ).

De 26e weer vloeistof onderzoek, dus ik ben nu wel benieuwd hoe het er daar beneden voor staat...

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2017 10:12:29 ]
pi_167919742
Ja stom hè... Placenta's aan de voorkant is ZO onnozel... Fijn om te horen dat het er echt echt echt bijhoort. En als ze zo balletje balletje blijft liggen? Wordt het dan automatisch een KS? Het maakt me niet zo veel uit verder. Senn werd een spoed KS. Dan heb ik liever een geplande. Of is de kans nog aanwezig dat ze ineens een flip maakt en goed gaat liggen?

Ik voel haar gelukkig wel vaker dan 1x per dag. Maar verder dan zachte tikjes komt het niet. Gisteren 27 weken. Dus het zal nog wel wat beter worden hoop ik.

YAY Stroop! 2e trimester O+

SQ ook een circus balletje-baby :D

Logi, Ik kan me heel goed voorstellen dat je zorgen niet zomaar weg zijn. Gelukkig houden ze je goed in de gaten O+ :*
pi_167920860
Irritant lijkt me dat Hilz! Zeker als je in je eerste zwangerschap wel veel beweging voelde.

Hier ook al weer 27 weken, gaat echt zo bizar hard!! Is dat nu al derde trimester of volgende week pas? Niet dat het heel veel uitmaakt, of het nu net wel of net niet zo is, het schiet echt hard op nu!
  vrijdag 6 januari 2017 @ 11:29:26 #40
149959 SQ
snelle trees
pi_167921018
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 11:23 schreef Gogo83 het volgende:
Irritant lijkt me dat Hilz! Zeker als je in je eerste zwangerschap wel veel beweging voelde.

Hier ook al weer 27 weken, gaat echt zo bizar hard!! Is dat nu al derde trimester of volgende week pas? Niet dat het heel veel uitmaakt, of het nu net wel of net niet zo is, het schiet echt hard op nu!
:Y
14 weken = tweede trimester (sorry stroop, nog een weekje :P)
27 weken = derde trimester

En dan gaat het hard! :D

Bwuh Logi, ik had gehoopt dat het wel eens afgelopen zou zijn. Is de verwachting dat dit tot het eind van de zwangerschap blijft aanhouden eigenlijk?
disclaimer
pi_167921174
Pfff ik voel haar juist heel vaak, en t zou me nu niks verbazen als ze in stuit is gedraaid gisteren, deed gewoon zeer! :o
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_167921207
:* voor Logi en de andere onzekere dames met onhandig geplaatste placenta's. :(

Hier juist bij alletwee een placenta die achter ligt en enorm veel beweging. Hoewel op 1 natuurlijk staat dat het heel fijn is om steeds bevestiging te hebben dat de baby het nog doet is het wel knap lastig en vaak zelfs pijnlijk, dat gebreakdance en die uitbraakpogingen via mijn zij de hele dag. De vk schrok woensdag toen ze zag hoever baby zijn/haar voetje uitstak en hoever mijn buik daardoor meerekte. _O-

Gisteravond en vannacht heb ik de hele tijd harde buiken gehad, zo irritant! De vorige zwangerschap in totaal maar 1 voor zover ik me kan herinneren, maar hij werd gewoon niet meer zacht gisteren. }:| Nu lijkt het wat beter te gaan gelukkig en ik voel/voelde de baby nog heel goed, maar leuk was anders zeg maar. :+
pi_167921288
Thanks voor de opheldering SQ!

Irritant die harde buiken Selvaria!
  vrijdag 6 januari 2017 @ 11:43:37 #44
149959 SQ
snelle trees
pi_167921292
haha ja selv, als het echt pijnlijk is, is het natuurlijk ook niet alles ;) Harde buiken schijnen trouwens bij een tweede zwangerschap veel gebruikelijker te zijn, ik heb ze de eerste keer ook nooit gehad maar nu wel regelmatig. Vooral op de fiets :(

Ik voel as we speak weer gezellige wobbels trouwens O+ Mijn baby moet ook door een immense buikwand heen peuren, vaak zat dat ik mijn buik dus helemaal zie golven en er helemaal niks van voel. Ik denk echt dat ik gewoon een gebrek aan zenuwbanen heb. Het is hier vooralsnog alleen nasty als hij z'n vuist in mijn blaas plant (de super mario) want mijn blaas heeft wél gevoelens :')
Dat geeft bij de bevalling wel weer voordelen natuurlijk :Y)
disclaimer
pi_167921332
Oh bah logi, ik zou er ook niet meer gerust op durven zijn... :*

Morgen 34 weken :o
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_167921473
Oh ja, de mijnes drilt er ook lekker op los met z'n hoofd in mijn blaas. :'(
pi_167921541
Ja die magnetische aantrekkingskracht van je blaas is minder fijn _O-
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_167921644
Selv je bent er gewoon ook al bijna, en uitstekende voetjes O+

Tombo 34wk :o de tijd vliegt echt he!


SQ ze durven er maar weinig over te zeggen, ik fladder momenteel tussen oncoloog en gynaecoloog ...

Ik werd net door het zkh gebeld dat ik aan de antibiotica mag ivm witte bloedcellen en bloed in de urine. }:|
  vrijdag 6 januari 2017 @ 13:09:01 #49
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_167923006
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 11:29 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

:Y
14 weken = tweede trimester (sorry stroop, nog een weekje :P)
27 weken = derde trimester

Darnit. Verklaart wel dat middagdutje van net :O

Lijkt me heel bijzonder om de baby eenmaal te kunnen voelen en zien bewegen O+ kunnen ze maandag ook al vertellen of de placenta voor of achter ligt?

Voor mij als leek klinkt bloed in de urine als een slecht teken.. Maar de antibiotica zou dus moeten helpen? Het zit je niet mee hè? Sterkte :*
pi_167923209
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 11:29 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

:Y
14 weken = tweede trimester (sorry stroop, nog een weekje :P)
27 weken = derde trimester

Da's ook maar afgerond toch? 40/3= 13,33 weken per trimester. Dus in mijn systematiek zit ik al lekker in het 2e. :P Ha!
  vrijdag 6 januari 2017 @ 13:20:03 #51
149959 SQ
snelle trees
pi_167923237
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 13:18 schreef Sara82 het volgende:

[..]

Da's ook maar afgerond toch? 40/3= 13,33 weken per trimester. Dus in mijn systematiek zit ik al lekker in het 2e. :P Ha!
volgens mij heeft dat vooral te maken met het feit dat er de eerste twee weken van je zwangerschap eigenlijk nog helemaal geen zwangerschap is. Maar pin me er niet op vast :P
disclaimer
pi_167923281
Jammer dat je zo weinig voelt Hillz. Lijkt me ook lastig omdat je dan slecht kunt zeggen of de baby dan "meer" of "minder" beweegt tov een week geleden.

Logi -O-

Gisteren aan de rest van de wereld verteld dat ik zwanger ben, dus nu is het echt echt. Behalve aan mijn werk. Daar heb ik totaal geen behoefte aan op de een of andere manier. :@
  vrijdag 6 januari 2017 @ 13:25:32 #53
149959 SQ
snelle trees
pi_167923341
Het lijkt me toch wel handig om ze te informeren Sara :P Of is er een specifieke reden om het niet te doen?>
disclaimer
pi_167923391
Stroop, volgens mij valt dat wel mee?
Alleen vanwege de nierproblemen in mijn vorige zwangerschap is het even een dingetje. (Ieg zo werd het gebracht).

Sara O+ Leuk!!!
En idd misschien wel handig om te vertellen :) succes daarmee.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2017 13:30:22 ]
pi_167923476
Kan bloed in de urine ook niet van je bloedverlies komen Logi?

Sara op een gegeven moment is t wel handig te vertellen denk ik? Hoe ver ben je? :+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_167923619
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 13:20 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

volgens mij heeft dat vooral te maken met het feit dat er de eerste twee weken van je zwangerschap eigenlijk nog helemaal geen zwangerschap is. Maar pin me er niet op vast :P
Zal ik niet doen. (Mazzelkont!)

Man snapt trouwens niets van dat "2 weken cadeau-concept"

Maar je bent nu ruim 4 weken zwanger?

---Ja

Maar op de Clearblue stond 2-3.

---Ja, die rekent vanaf de bevruchting. En daar moet je dan nog twee weken bij optellen. Want men rekent vanaf je laatste menstruatie.

Maar die is bij nou toch al 5 weken geleden? Dan ben je toch ruim 5 weken zwanger?

---Nee. Conceptie plus 2. Gewoon. Omdat dat zo is bij de meeste vrouwen. Daarom.

Het verhaal blijft maximaal vier uur plakken. Ik kan het ook niet zo goed uitleggen, en hij heeft geen zin om het verder uit te zoeken, dus zo zal het zijn. :)
  vrijdag 6 januari 2017 @ 13:40:41 #57
149959 SQ
snelle trees
pi_167923649
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 13:39 schreef Sara82 het volgende:

[..]

Zal ik niet doen. (Mazzelkont!)

Man snapt trouwens niets van dat "2 weken cadeau-concept"

Maar je bent nu ruim 4 weken zwanger?

---Ja

Maar op de Clearblue stond 2-3.

---Ja, die rekent vanaf de bevruchting. En daar moet je dan nog twee weken bij optellen. Want men rekent vanaf je laatste menstruatie.

Maar die is bij nou toch al 5 weken geleden? Dan ben je toch ruim 5 weken zwanger?

---Nee. Conceptie plus 2. Gewoon. Omdat dat zo is bij de meeste vrouwen. Daarom.

Het verhaal blijft maximaal vier uur plakken. Ik kan het ook niet zo goed uitleggen, en hij heeft geen zin om het verder uit te zoeken, dus zo zal het zijn. :)
hehehe, maar het slaat ook eigenlijk helemaal nergens op, ik snap die verwarring wel :P
Wat dat betreft is de negenmaandenregel makkelijker.
disclaimer
pi_167923670
Tombo.. geen flauw idee hoe en wat maar ze weten natuurlijk van de bloedingen.

Ze zeiden dat de kuur 5dgn duurde en dat ze dan met 10dgn nog een x urine wilden bekijken en dat als er dan nog bloed in zat ze dan verder gingen kijken ivm nieren?
pi_167923690
Sara :D :D :D
pi_167923777
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 13:18 schreef Sara82 het volgende:

[..]

Da's ook maar afgerond toch? 40/3= 13,33 weken per trimester. Dus in mijn systematiek zit ik al lekker in het 2e. :P Ha!
precies. Na 12 weken neemt de HCG weer af, dus dat zou een prima afkappunt zijn voor het eerste trimester. Na 13 weken gebeurt niks bijzonders, maar rekentechnisch komt dat leuk uit.

Logi, het wordt je ook allemaal niet cadeau gegeven. Gelukkig is een blaasontsteking dan wel weer goed behandelbaar. Soms heeft dat ook een relatie met bloedverlies overigens.

Hier ook placenta op de achterwand, voor de derde keer. Ik word eigenlijk volcontinu nu goed mishandeld zoals Selvaria omschrijft en m'n buik wiebelt alle kanten op. Soms zitten mensen ook gewoon ongegeneerd naar m'n buik te staren als we in gesprek zijn :')
Hilz, het kan heel lastig zijn om te bepalen of je je kind 'goed' voelt, als je het anders gewend bent. Probeer vooral niet om tussen de zwangerschappen te vergelijken, maar bekijk dat in elk geval los van elkaar. Samen met je verloskundige zou je kunnen bekijken wat normaal is voor deze zwangerschap en zodoende ook goed afstemmen wanneer je aan de bel moet trekken. Bij twijfel sowieso!
pi_167923798
Ik heb ook placenta voor, ik voelde baby wel regelmatig maar zacht en nu sinds anderhalve week pas écht goed hard. Dat de teckel op schoot er zo :o :? van kijkt. _O-
pi_167924077
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 13:25 schreef Stormqueen het volgende:
Het lijkt me toch wel handig om ze te informeren Sara :P Of is er een specifieke reden om het niet te doen?>
Maandag. Echt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dat de rest het weet vind ik keigezellig O+

[ Bericht 0% gewijzigd door Sara82 op 06-01-2017 14:11:13 ]
pi_167924206
Ik ben 'pas' 7 weken, maandag intake bij de verloskundige en de eerste echo O+
Ohh zo spannend! :D
pi_167924291
Spannend flav!
  vrijdag 6 januari 2017 @ 14:15:45 #65
149959 SQ
snelle trees
pi_167924353
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 14:03 schreef Sara82 het volgende:

[..]

Maandag. Echt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dat de rest het weet vind ik keigezellig O+
haha ja nee dat klinkt ook niet erg relaxed inderdaad.
Ik heb 1 collega die echt vanaf het moment van vertellen alleen nog maar dingen vraagt als "How are you and the baby doing?" "Does the baby want some tea?" en ook een keer heel enthousiast met uitgestrekte handen richting mijn buik kwam aangelopen :'( :')
Gelukkig zie ik die maar eens in de twee weken ofzo. Man it gets on your nerves :')

Flav, spannend! O+
disclaimer
pi_167924680
Cygne :D arme hond!

Sara dat zou mij idd ook wel tegenhouden, is eerst alleen aan je directe leidinggevenden vertellen een optie?

Flav spannend!!!

SQ |:(

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2017 14:53:19 ]
pi_167925550
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 13:47 schreef WupWup het volgende:

[..]

Soms zitten mensen ook gewoon ongegeneerd naar m'n buik te staren als we in gesprek zijn :')
Maar het ziet er ook zo mooi/spectaculair/als een scene uit Alien uit O+ (Vul maar in, hoor ;) )

Logi, wat vervelend van de antibiotica. *insert thumb down emoticon*

Hier net echo nummer 8 gehad en weer goedgekeurd. *O*
Beebz ligt nog steeds voor op schema (2wk,1d), maar ik moet me toch echt geen zorgen maken, hij is gewoon aan de grote kant. Ik ben gerustgesteld door de gyn; Ik mag gewoon kiezen voor een keizersnede als ik het idee heb dat er iets mis gaat/het niet genoeg opschiet tijdens de bevalling. Sterker nog; Ik zou een geplande keizersnede mogen als ik dat had gewild.

Het hele idee dat alles kan en mag en bespreekbaar is heeft het laatste stukje angst bij me weggenomen (de angst dat er wat mis was met beebz was na de 20 weken echo al grotendeels weg).
Je raekt an de dinge geweun.
pi_167925710
Logi, wat rot dat je weer zo bloed. Ondanks dat je weet waarom lijkt het me toch heel naar :*

Hilz, gelukkig kon je wel even spieken naar zusje! En idd aan de bel trekken als je je zorgen maakt.

Mijn collega's merken mijn zwangerschap vooral in mijn felheid tijdens vergaderingen :+ Ik maak normaal al van mijn hart geen moordkuil en nu heb ik nog minder remmingen :Y) Tel daarbij op de start van een nieuwe organisatie (na reorganisatie) en er is genoeg om je stem over te verheffen... :6 echt alles waarvan ik al maanden aangaf dat belangrijk zou worden gaat dus nu mis :{w
pi_167925953
Fijn Messina!
Logi, teckel vindt t niet zo erg. Hij blijft t opzoeken.

Net 3d echo gehad maar hij liet zn gezicht niet zien. Hij ligt wel weer met zn hoofd omlaag.
pi_167926058
HNGGGG de eerste keer kon ik me nog inhouden, maar O-M-G ik vind teckels zo leuk O+ Die korte pootjes en dat eigenwijze dat in het ras zit O+

Jammer dat 'ie z'n gezichtje niet even liet zien Cygne!
Je raekt an de dinge geweun.
  vrijdag 6 januari 2017 @ 15:37:08 #71
149959 SQ
snelle trees
pi_167926242
ja als wij ooit een hond nemen wordt een ruwharige teckel. Ik haat kleine hundjes, maar teckels zijn eindbazen O+

JAmmer van de echo Cygne! Krijg je een herkansing?

Messina, fijn dat je nu helemaal angstvrij bent O+ Wat is de uiteindelijke reden dat je oudste met een keizersnede kwam?
disclaimer
pi_167926290
Mijn collega's merken vooral dat ik zwanger ben aan dat ik niet zo goed met conflicten kan omgaan. Of althans, ik kan er nog wel mee omgaan, maar ben er daarna emotioneel over. Gelukkig nog niet gebeurd met leerlingen in de buurt, ik weet me tot nu toe altijd in te houden tot na de les.

Jammer van je echo Cygne, hopelijk krijg je een herkansing. En ik waardeer het half uurtje baby kijken van afgelopen dinsdag nu nog net een beetje meer.. Hopelijk is het je gegund om nog een keer te kijken.
  vrijdag 6 januari 2017 @ 15:40:09 #73
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_167926311
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 13:28 schreef Logician2.0 het volgende:
Stroop, volgens mij valt dat wel mee?
Alleen vanwege de nierproblemen in mijn vorige zwangerschap is het even een dingetje. (Ieg zo werd het gebracht).
Daarom zei ik ook "als leek". Maar gelukkig is een blaasontsteking dus nog een reeele optie, dus dat valt dan weer mee!

Oi, Sara, dat lijkt me ook niks nee.. En SQ, wat een collega! Daar word je toch helemaal gek van? Alsof je alleen nog maar een broedmachine bent ofzo.. En je baby al echt zin heeft in thee :')
Ik ben van plan het dinsdag te vertellen (als maandag alles goed gaat met de npm), maar ik verwacht na veel "gefeliciteerd" dat het weinig onderwerp is van gesprek. Zit dan ook bijna altijd tussen de mannen, de vrouwen op kantoor kletsen te veel :P

Spannend, Flav! Je mag dan inderdaad al lekker snel! Dobbey mag ook al volgende week, toch?
Ik ben ook wel benieuwd, Cygne.. zit er een soort 'niet goed, geld terug'-garantie op die echo's?
pi_167926466
Smal bekken + stuit, vonden ze toch niet zo'n goed idee om normaal te bevallen. :9
Mijn moeder heeft blijkbaar ook smalle bekken (sorry, ik weet niet of daar een officiële naam voor is), en mijn broertje is er (in 1987) nogal hardhandig uitgewerkt. Hersenbeschadiging door zuurstoftekort. (Daar komt mijn angst dus ook vandaan. :@ )
Ik besef me dat er altijd iets mis kan gaan tijdens een bevalling, en belangrijker; Dat zoiets eigenlijk nauwelijks voorkomt, maar brrr.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_167926803
Messina, ja met zo'n verhaal van je broertje wordt het wel extra eng!

SQ, wat? Wil je baby ook thee? Zo praat I tegen me en dat is wel grappig, maar een collega?? _O- . 8)7 .

Logi, wat vervelend blijft het toch allemaal voor je zeg. :* .

Ik voel de baby nu echt supergoed en vaak. O+ . *; .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_167927044
Messina wat fijn!
En wat rot tegelijk qua reden van je angst ;( :*

Cygne wat balen van je 3decho, krijg je nu een gratis 2e keer spieken of is het gewoon pech?

Gogo, heulemaal niet herkenbaar :X :')

Franny, jaa ik voel haar ook echt supergoed nu O+ Heerlijk he?

Stroop :*
  vrijdag 6 januari 2017 @ 16:07:05 #77
149959 SQ
snelle trees
pi_167927051
Het is een Argentijn. Wellicht is het cultureel :')
disclaimer
pi_167927366
Ja, hij kan er waarschijnlijk ook niks aan doen. Maar ik zou echt de hele tijd zo'n gezicht trekken, denk ik: :') .

Ik heb een collega die heel lief is maar ook wel overbezorgd. Die zegt echt de hele tijd 'je weet waar je prioriteit ligt he?" als ik weer eens moe of misselijk in de docentenkamer zit. En laatst was ze zelfs nogal ontstemd omdat ik iets extra wilde doen voor de leerlingen die veel lesuitval hadden gehad door mijn afwezigheid. Want dan doe ik weer iets wat teveel voor me is. Een beetje alsof ik een kleuter ben en dat niet zelf kan aanvoelen. Maar goed. Ook goede bedoelingen en zo. Ingewikkeld hoor. :D .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  vrijdag 6 januari 2017 @ 16:22:16 #79
149959 SQ
snelle trees
pi_167927446
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 15:46 schreef Messina het volgende:
Smal bekken + stuit, vonden ze toch niet zo'n goed idee om normaal te bevallen. :9
Mijn moeder heeft blijkbaar ook smalle bekken (sorry, ik weet niet of daar een officiële naam voor is), en mijn broertje is er (in 1987) nogal hardhandig uitgewerkt. Hersenbeschadiging door zuurstoftekort. (Daar komt mijn angst dus ook vandaan. :@ )
Ik besef me dat er altijd iets mis kan gaan tijdens een bevalling, en belangrijker; Dat zoiets eigenlijk nauwelijks voorkomt, maar brrr.
Oh maar dat is heel begrijpelijk hoor! Ik denk ook dat het met bepaalde ervaringen in het achterhoofd moeilijk loslaten is. Maar goed, zo te horen wordt het allemaal erg laagdrempelig benaderd, erg fijn!
disclaimer
pi_167927837
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 15:37 schreef Stormqueen het volgende:
ja als wij ooit een hond nemen wordt een ruwharige teckel. Ik haat kleine hundjes, maar teckels zijn eindbazen O+

JAmmer van de echo Cygne! Krijg je een herkansing?

Messina, fijn dat je nu helemaal angstvrij bent O+ Wat is de uiteindelijke reden dat je oudste met een keizersnede kwam?
Wij hebben dus een ruwharige dwerg. Een echte eindbaas inderdaad. Vindt hij zelf ook. _O-

Echo was in het kader van wetenschappelijk onderzoek dus heeft ons niks gekost dus geeft niks. Stond wel een plaatje bij van het gezichtje. Niet een heel mooi 3d plaatje maar wel echt een gezichtje waar ik duidelijk kenmerken van mij en mijn man in zag. O+

Foto van de eindbaas:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 12% gewijzigd door Cygne op 06-01-2017 16:49:30 ]
pi_167929009
Ik wil even mijn excuses aanbieden aan sommige mensen.
Bij deze sorry! :*
Mijn prive situatie is echt om te huilen. En niet alleen door de hormonen.
Hopelijk krijg ik nog een 2e kans bij sommige mensen.

Ik las over een goede nipt, jongetjes nieuws, niet ingedaald, wel bloedverlies voor alle goede dingen *O* en voor de bloedverlies -O-
pi_167930172
Messina, begrijpelijk dat je bezorgd bent; relaxed dat de gyn meeveert. Da's echt een kopzorg minder.
Ja idd, een beetje betuttelend zo van die collega he, Franny? Heb ik dus ook een beetje moeite mee.
  vrijdag 6 januari 2017 @ 18:45:18 #83
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_167930204
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 16:36 schreef Cygne het volgende:

[..]

Wij hebben dus een ruwharige dwerg. Een echte eindbaas inderdaad. Vindt hij zelf ook. _O-

Echo was in het kader van wetenschappelijk onderzoek dus heeft ons niks gekost dus geeft niks. Stond wel een plaatje bij van het gezichtje. Niet een heel mooi 3d plaatje maar wel echt een gezichtje waar ik duidelijk kenmerken van mij en mijn man in zag. O+

Foto van de eindbaas:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet bijgelezen maar ik moest zo lachen om eindbaas. Zo noemden wij het monster dat je moest verslaan aan het eind van een wereld bij Super Mario World vroeger altijd. Komt het daarvan of was dat een rariteit van ons thuis? :o :@
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_167930449
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 18:45 schreef Lemijn het volgende:

[..]

Niet bijgelezen maar ik moest zo lachen om eindbaas. Zo noemden wij het monster dat je moest verslaan aan het eind van een wereld bij Super Mario World vroeger altijd. Komt het daarvan of was dat een rariteit van ons thuis? :o :@
Eindbaas is toch meestal het übermonster in spelletjes? :D

Teckel is sowieso wel een baasje. We hebben nog een andere hond, formaat labrador en die heeft niks in te brengen. _O-
pi_167930753
Mario Bros O+
pi_167930850
quote:
17s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 19:07 schreef Logician2.0 het volgende:
Mario Bros O+
Sowieso. O+
pi_167931216
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 18:45 schreef Lemijn het volgende:

[..]

Niet bijgelezen maar ik moest zo lachen om eindbaas. Zo noemden wij het monster dat je moest verslaan aan het eind van een wereld bij Super Mario World vroeger altijd. Komt het daarvan of was dat een rariteit van ons thuis? :o :@
Wat ben je onhip joh :o :P 'Eindbaas' is al een paar jaar stoere praat. Althans, ik hoor m'n broertje niet anders :')
  vrijdag 6 januari 2017 @ 19:30:58 #88
149959 SQ
snelle trees
pi_167931445
Ik gebruikte al eindbaas toen ik zelf nog een eindbaas was :7
disclaimer
pi_167931650
_O-
pi_167931816
Ooh Cygne, jouw eindbaas O+
Ik heb ook twee van die eindbazen in huis, ik kan je vertellen dat ze erg lief zijn voor kinderen!
pi_167932002
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 19:42 schreef simsolobim het volgende:
Ooh Cygne, jouw eindbaas O+
Ik heb ook twee van die eindbazen in huis, ik kan je vertellen dat ze erg lief zijn voor kinderen!
Haha klopt! Mijnes is ook gek met kinderen. De grote ook trouwens.

SQ baas boven baas. :P
pi_167933286
Ik heb geen eindbaas :'( wel een kad! Telt dat ook? O+ Das een heul klein eindbaasje. Al doet hij niet onder voor een takkie :')
pi_167933614
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 20:24 schreef Hilzillah het volgende:
Ik heb geen eindbaas :'( wel een kad! Telt dat ook? O+ Das een heul klein eindbaasje. Al doet hij niet onder voor een takkie :')
Poeskadden zijn ook eindbazen. Mijn kat was nog een grotere eindbaas dan mn takkie.

Tombo heeft m gezien, die is ooit bij me thuis geweest. Al was kat toen nog heel verlegen. ;)
pi_167937823
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 20:33 schreef Cygne het volgende:

[..]

Poeskadden zijn ook eindbazen. Mijn kat was nog een grotere eindbaas dan mn takkie.

Tombo heeft m gezien, die is ooit bij me thuis geweest. Al was kat toen nog heel verlegen. ;)
maar wel lief O+

Toen had je heul nog geen honden toch? :o
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_167938920
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 22:24 schreef tombolafan het volgende:

[..]

maar wel lief O+

Toen had je heul nog geen honden toch? :o
Nee, die had ik toen nog niet. :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn baby heeft een bad. Weer wat afgestreept van de uitzetlijst. *O*
  vrijdag 6 januari 2017 @ 23:13:43 #96
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_167939291
Qua grootte denk ik dat wij hier de opperbazen hebben lopen O~) :D (2 stuks tezamen ongeveer 115 kg :@) en daarnaast nog 2 poezels O+ (Oldskool Siamees en een ebbony Siamees)

En over poezels gesproken.... iemand enig idee hoe je ze af kan leren om, bijvoorbeeld, niet in de box
te klimmen en te chillen?
  vrijdag 6 januari 2017 @ 23:15:36 #97
149959 SQ
snelle trees
pi_167939337
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 23:13 schreef dobbey het volgende:
Qua grootte denk ik dat wij hier de opperbazen hebben lopen O~) :D (2 stuks tezamen ongeveer 115 kg :@) en daarnaast nog 2 poezels O+ (Oldskool Siamees en een ebbony Siamees)

En over poezels gesproken.... iemand enig idee hoe je ze af kan leren om, bijvoorbeeld, niet in de box
te klimmen en te chillen?
het beste werkt om er een baby in te leggen. Maar verder is "iets afleren" met katten een kansloze missie. Ik vouwde altijd het boxkleed dubbel als er geen baby in lag. Dan zaten de haren alleen op de onderkant.
disclaimer
  vrijdag 6 januari 2017 @ 23:18:30 #98
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_167939412
Oh das idd ook een optie ^O^ Ik zat me al af te vragen hoe ik dat voor elkaar moest krijgen :@ ze zijn behoorlijk afgericht moet ik zeggen maar zachte doeken, kleedjes en kussens zijn ware magneten voor ze
pi_167939609
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 23:13 schreef dobbey het volgende:
Qua grootte denk ik dat wij hier de opperbazen hebben lopen O~) :D (2 stuks tezamen ongeveer 115 kg :@) en daarnaast nog 2 poezels O+ (Oldskool Siamees en een ebbony Siamees)

En over poezels gesproken.... iemand enig idee hoe je ze af kan leren om, bijvoorbeeld, niet in de box
te klimmen en te chillen?
Ik krijg m'n katten niet eens van m'n bureau af. ;(
Je raekt an de dinge geweun.
pi_167940274
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 20:24 schreef Hilzillah het volgende:
Ik heb geen eindbaas :'( wel een kad! Telt dat ook? O+ Das een heul klein eindbaasje. Al doet hij niet onder voor een takkie :')
Mijn kat heet Takkie :7
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')