quote:Op donderdag 5 januari 2017 22:58 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ja want Nederlanders kunnen niet wielrennen. Net als Poels en Mollema, die gaan ook nooit een klassieker winnen natuurlijk. En Gesink al helemaal geen etappe in een grote ronde.
Heb ik nooit gezegd. Poels is een Skygod, die kan alles winnen. San Sebastian is niet een echte klassieker dus Mollema blijft kut. De Gees heb ik altijd van harte alle overwinningen van deze wereld gegund. Hoewel hij na de aardappels en de gehaktballen wel wat in mijn achting is gedaald.quote:Op donderdag 5 januari 2017 22:58 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ja want Nederlanders kunnen niet wielrennen. Net als Poels en Mollema, die gaan ook nooit een klassieker winnen natuurlijk. En Gesink al helemaal geen etappe in een grote ronde.
Als hij maar het WK Veldrijden wint, dan zijn we ook gelijk van Wuyts af.quote:Op donderdag 5 januari 2017 23:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Boom is gewoon een kutje. Die gaat nooit een klassieker van enige betekenis winnen.
Wuyts lijkt me echt zo'n vervelende patjepeeër die ons blijft vermoeien met zijn commentaar tot hij op zijn 97e een longembolie oploopt in Senegal terwijl hij een lokaal hoertje aan het uitschelden is omdat ze het niet zo goed doet als eentje uit Vlaanderen.quote:Op donderdag 5 januari 2017 23:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als hij maar het WK Veldrijden wint, dan zijn we ook gelijk van Wuyts af.
Zolang José hem overleeft (en commentaar blijft geven), vind ik het wel prima. Benieuwd hoelang ze het nog volhouden.quote:Op donderdag 5 januari 2017 23:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wuyts lijkt me echt zo'n vervelende patjepeeër die ons blijft vermoeien met zijn commentaar tot hij op zijn 97e een longembolie oploopt in Senegal terwijl hij een lokaal hoertje aan het uitschelden is omdat ze het niet zo goed doet als eentje uit Vlaanderen.
En van Mani en mij.quote:Op donderdag 5 januari 2017 23:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als hij maar het WK Veldrijden wint, dan zijn we ook gelijk van Wuyts af.
Dat zou heel mooi zijn.quote:
Dan ga jij je in no time stierlijk vervelen hier.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 00:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat zou heel mooi zijn.
Dit forum kan niet zonder ons.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 00:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dan ga jij je in no time stierlijk vervelen hier.
bianconeri en forzaudinese blijven toch gewoon?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 00:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Om wie zouden we anders moeten lachen als het olijke duo verdwijnt?
quote:
Rahim twijfelt aan Major Tom, wat is daarop jouw eerste reactie?twitter:Lotto_JumboFan twitterde op donderdag 05-01-2017 om 12:33:06@DeMirjam @fietsenmetfrank @tjoelkersport ik vrees ook dat Tom bij echte versnellingen niet mee zal kunnen reageer retweet
quote:Mart Smeets: 'Armstrong is verlinkt omdat hij het met vrouwen van ploegmaats deed'
Waarom zijn de ploegmaten van Armstrong tegen hem gaan getuigen? Niemand die het weet, behalve Mart Smeets en hij vertelt het aan Het Nieuwsblad en De Limburger. “Heel toevallig ben ik erachter gekomen waarom die kerels zich zo gepakt voelden door hun boss. Lance was met de vrouw van Hamilton naar bed was geweest. En zij was niet de enige rennersvrouw waarmee Lance iets gedaan had. Zo zou die goedige Levi Leipheimer op de telefoon van zijn vrouw amoureuze boodschappen van Lance hebben aangetroffen. Natuurlijk denken die gasten: Jij laat mijn vrouw alle kanten van de kamer zien, nu is het mijn moment. Ik kan dit niet bewijzen en schrijf duidelijk op dat het hearsay is (van horen zeggen, red.), maar deze informatie komt echt uit de inner circle van Lance. Armstrong is het ultieme alfamannetje uit de sportgeschiedenis.”
“Ik wist dat hij de boel belazerde, maar ik kon het niet bewijzen. Nog steeds voel ik me gepakt door Armstrong. Dat had ik ook met Michael Boogerd. Niet door Thomas Dekker, die voor mij simpelweg een dom kieken is. Het Nederlandse publiek heeft mij in zijn val meegetrokken. Als ik mijn leven als sportjournalist onder één noemer zou moeten samenvatten, is het: naïef. Ik ben 40 jaar lang bedrogen geweest. En door Armstrong nog het meest.”
San Sebastian is wel een echte klassieker. Geen monument maar wel een klassieker, net 1 niveautje onder de 5 monumenten. De koers heeft al jaren WT-status en vrijwel de hele wereldtop was daar aanwezig.quote:Op donderdag 5 januari 2017 23:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heb ik nooit gezegd. Poels is een Skygod, die kan alles winnen. San Sebastian is niet een echte klassieker dus Mollema blijft kut. De Gees heb ik altijd van harte alle overwinningen van deze wereld gegund. Hoewel hij na de aardappels en de gehaktballen wel wat in mijn achting is gedaald.
Boom is gewoon een kutje. Die gaat nooit een klassieker van enige betekenis winnen.
Mart Smeets is net zo'n leugenaar als Armstrong, dus ik neem dit verhaal met een flinke korrel coke (die houden we erin!).quote:Op vrijdag 6 januari 2017 10:26 schreef Max23 het volgende:
https://www.msn.com/nl-nl(...)r-BBxXols?li=BBoPOOe
[..]
TLJFan en ik zijn het niet over alles eens, en daar hebben wij vrede mee.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 00:59 schreef wimderon het volgende:
[..]Rahim twijfelt aan Major Tom, wat is daarop jouw eerste reactie?twitter:Lotto_JumboFan twitterde op donderdag 05-01-2017 om 12:33:06@DeMirjam @fietsenmetfrank @tjoelkersport ik vrees ook dat Tom bij echte versnellingen niet mee zal kunnen reageer retweet
Ik weet dat Mart Jaren geleden (in de avondetappe?) vertelde": als Lance ooit betrapt wordt ben ik van harte welkom bij hem thuis. Om zijn verhaal voor de camera te vertellen.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 10:26 schreef Max23 het volgende:
https://www.msn.com/nl-nl(...)r-BBxXols?li=BBoPOOe
[..]
Lance is nooit betrapt. Nooit positief.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:10 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Ik weet dat Mart Jaren geleden (in de avondetappe?) vertelde": als Lance ooit betrapt wordt ben ik van harte welkom bij hem thuis. Om zijn verhaal voor de camera te vertellen.
Nou mart... we wachten
Hij is wel betrapt. Alleen niet betrapt door een positieve test, maar op andere wijze (getuigenverklaringen).quote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:20 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Lance is nooit betrapt. Nooit positief.
Wuyts is een ambtenaar dus die moet op z'n 65e gewoon op pensioen.quote:Op donderdag 5 januari 2017 23:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wuyts lijkt me echt zo'n vervelende patjepeeër die ons blijft vermoeien met zijn commentaar tot hij op zijn 97e een longembolie oploopt in Senegal terwijl hij een lokaal hoertje aan het uitschelden is omdat ze het niet zo goed doet als eentje uit Vlaanderen.
Volgens mij op de site van de organisatie zelf.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 11:48 schreef Sjoerd102 het volgende:
Komt er vannacht nog ergens op een livestream het NK in Australië erop?
Spamquote:Op zaterdag 7 januari 2017 19:44 schreef wimderon het volgende:
Heren, is er eventueel interesse in een Fantasy Cycling League?
In verschillende blinde biedrondes koop je renners aan uit een budget. Daarna neem je het met dat team elke week op tegen het team van een andere deelnemer. Je kunt dus de pech hebben dat je een team hebt met onder meer Sagan, Quintana en Greipel, maar dat je in een bepaalde week verliest van een team met Matthew Brammeier en Twan Castelijns. Die wekelijkse wedstrijden leveren een stand op.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:24 schreef wimderon het volgende:
[..]
In verschillende blinde biedrondes koop je renners aan uit een budget. Daarna neem je het met dat team elke week op tegen het team van een andere deelnemer. Je kunt dus de pech hebben dat je een team hebt met onder meer Sagan, Quintana en Greipel, maar dat je in een bepaalde week verliest van een team met Matthew Brammeier en Twan Castelijns. Die wekelijkse wedstrijden leveren een stand op.
Zoiets bijvoorbeeld:Ok dan koop ik bij deze de hele top 50 van de CQranking.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Nou bedankt, Mani!quote:Op zaterdag 7 januari 2017 20:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ok dan koop ik bij deze de hele top 50 van de CQranking.
twitter:Gazzetta_it twitterde op zaterdag 07-01-2017 om 21:47:25@BianchiOfficial Gimondi incita Kruijswijk: “Ridarà il Giro alla Bianchi” https://t.co/LGbC3SAWXQ #ciclismo https://t.co/yURO0vNKEI reageer retweet
Nu al aan het verkennen? Dan kan het roze ons niet meer ontgaan!quote:Op zondag 8 januari 2017 02:02 schreef forzaudinese het volgende:
Goed bezig Kruijswijk, nu al wat giro etappes aan het verkennen !
[ afbeelding ]twitter:Gazzetta_it twitterde op zaterdag 07-01-2017 om 21:47:25@BianchiOfficial Gimondi incita Kruijswijk: “Ridarà il Giro alla Bianchi” https://t.co/LGbC3SAWXQ #ciclismo https://t.co/yURO0vNKEI reageer retweet
Als je dit ironisch bedoelt, zou mij dat hevig teleurstellen.quote:Op zondag 8 januari 2017 02:18 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nu al aan het verkennen? Dan kan het roze ons niet meer ontgaan!
Leuk om Chris Horner zo fanatiek te zien supporteren.quote:Op zondag 8 januari 2017 02:02 schreef forzaudinese het volgende:
Goed bezig Kruijswijk, nu al wat giro etappes aan het verkennen !
[ afbeelding ]twitter:Gazzetta_it twitterde op zaterdag 07-01-2017 om 21:47:25@BianchiOfficial Gimondi incita Kruijswijk: “Ridarà il Giro alla Bianchi” https://t.co/LGbC3SAWXQ #ciclismo https://t.co/yURO0vNKEI reageer retweet
Zijn er beelden van de finale? Gerrans zal wel weer nul werk hebben gedaan in de achtervolging.quote:
Zie post 140. Gerrans valt nog aan op de laatste heuvel.quote:Op zondag 8 januari 2017 21:10 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Zijn er beelden van de finale? Gerrans zal wel weer nul werk hebben gedaan in de achtervolging.
quote:Op zondag 8 januari 2017 21:10 schreef Tommeke het volgende:
Gerrans zal wel weer nul werk hebben gedaan in de achtervolging.
Toch wel welgeteld twee seconden zijn neus aan het venster gestoken.quote:Op zondag 8 januari 2017 21:14 schreef wimderon het volgende:
Gerrans valt nog aan op de laatste heuvel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |