Ik vind het echt een verschrikkelijk shirt, de saaiheid spat ervan af. Waarom niet geel met rood zoals de kleuren van Sunweb?quote:Op donderdag 5 januari 2017 09:51 schreef franklop het volgende:
Dat is gewoon het shirt van vorig seizoen met andere sponsor erop toch
Inderdaad, echt verschrikkelijk saai weer. Had echt gedacht dat er iets met het geel van Sunweb gedaan zou worden.quote:Op donderdag 5 januari 2017 10:03 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik vind het echt een verschrikkelijk shirt, de saaiheid spat ervan af. Waarom niet geel met rood zoals de kleuren van Sunweb?
Misschien willen ze voor de herkenbaarheid net als voetbalclubs vasthouden aan vaste kleuren?quote:Op donderdag 5 januari 2017 10:03 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik vind het echt een verschrikkelijk shirt, de saaiheid spat ervan af. Waarom niet geel met rood zoals de kleuren van Sunweb?
Hoeft ook niet per se, hij is pas 21. Vuelta lijkt me ideaal.quote:Op donderdag 5 januari 2017 12:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wel voorzichtig met Oomen, had hem zelf liever in de Giro al gezien. Op zich is de voorzichtigheid te begrijpen, maar het is ook een risicootje want als er iets gebeurt voor de Vuelta, rijdt hij geen enkele grote ronde dit jaar.
Wel handig als er dan 124893 wielerploegen in het zwart zijnquote:Op donderdag 5 januari 2017 10:56 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Misschien willen ze voor de herkenbaarheid net als voetbalclubs vasthouden aan vaste kleuren?
Goede keuzes.quote:Op donderdag 5 januari 2017 11:45 schreef Marcoss het volgende:
Kelderman rijdt Giro en Vuelta en heeft ook Romandië als belangrijk doel, Dumoulin rijdt zeker de Giro en beslist pas na de Giro over de Tour, daar zijn Barguil en Matthews in ieder geval de leiders van de ploeg.
Oomen maakt in de Vuelta z'n debuut in een grote ronde.
Ik verwacht er niet veel van.quote:Op donderdag 5 januari 2017 13:01 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Goede keuzes.
Het wordt echt een oranje Giro dit jaar. Met Kruijswijk, Dumoulin en Mollema hebben we gewoon 3 serieuze podiumkandidaten.
Dat had ook niemand van je verwachtquote:Op donderdag 5 januari 2017 13:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik verwacht er niet veel van.
Nee, maar ik meen het ook echt. Kruijswijk kon altijd als outsider naar de Giro en is nu ineens een van de grote kanshebbers. Die gaat ten onder aan de verwachtingen. Dumoulin haalt bijna nooit het eind van een grote ronde en Mollema gaat zich in Italië niet veel verder harken dan een 7e plaats.quote:Op donderdag 5 januari 2017 13:10 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat had ook niemand van je verwacht
Mag ik je glazen bol lenen? Dan weet ik of ik dit weekend een staatslot moet kopen.quote:Op donderdag 5 januari 2017 13:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, maar ik meen het ook echt. Kruijswijk kon altijd als outsider naar de Giro en is nu ineens een van de grote kanshebbers. Die gaat ten onder aan de verwachtingen. Dumoulin haalt bijna nooit het eind van een grote ronde en Mollema gaat zich in Italië niet veel verder harken dan een 7e plaats.
Je moet nooit een staatslot kopen.quote:Op donderdag 5 januari 2017 14:17 schreef Szura het volgende:
[..]
Mag ik je glazen bol lenen? Dan weet ik of ik dit weekend een staatslot moet kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |