Ik ben de rust zelve, dus overspannen word ik er niet van. Betekent niet dat het leuk is om steeds jullie gebagger op te ruimen.quote:Op woensdag 1 februari 2017 23:37 schreef 6star6lord6 het volgende:
Ik zal in vervolg wat minderen baggeren in KLB.We willen natuurlijk niet dat je overspannen raakt.
![]()
Wanneer komt de nieuwe mod?
Wow, dan pas? Dat is wel erg lang.quote:Op woensdag 1 februari 2017 23:38 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik ben de rust zelve, dus overspannen word ik er niet van. Betekent niet dat het leuk is om steeds jullie gebagger op te ruimen.
En die mod komt wanneer hij/zij is gekozen. In principe loopt de sollicitatieronde tot eind februari
Nee klopt, in WEB hebben ze 'm gewoon permanent gesloten.quote:Op woensdag 1 februari 2017 23:44 schreef Barrah het volgende:
Misschien toch handiger om zo'n vloggertopic te laten modden door iemand die zelf ook meevolgt en meereageert. Toen er in WEB nog ruimte voor was zijn er volgens mij nooit zulke 'drastische maatregelen' nodig geweest.
'Ze' hebben het gedaan.quote:Op woensdag 1 februari 2017 23:47 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Nee klopt, in WEB hebben ze 'm gewoon permanent gesloten.
En ik vind voorlopig een dagje wel genoegquote:Op woensdag 1 februari 2017 23:53 schreef Barrah het volgende:
[..]
'Ze' hebben het gedaan.
Degene die daar de dans leidde danste de laatste tijd vrolijk mee hier in KLB.
Als wat toen in WEB gebeurde genoeg was om het topic permanent te sluiten, dan had je om wat er vandaag voorbijkwam heel FOK! moeten sluiten.
Waarom mag ik niet gewoon een user zijn die ook al jaren gefascineerd is door Braddiequote:Op woensdag 1 februari 2017 23:53 schreef Barrah het volgende:
[..]
'Ze' hebben het gedaan.
Degene die daar de dans leidde danste de laatste tijd vrolijk mee hier in KLB.
Als wat toen in WEB gebeurde genoeg was om het topic permanent te sluiten, dan had je om wat er vandaag voorbijkwam heel FOK! moeten sluiten.
Iets met theorie en praktijk.quote:Op donderdag 2 februari 2017 00:12 schreef hugecooll het volgende:
Ook zonder constante bijsturing moeten mensen gewoon normaal doen
quote:Op donderdag 2 februari 2017 00:08 schreef Barrah het volgende:
Het is puur een observatie, dus geen oordeel over het sluiten van het topic van vandaag.
Dat er ondanks dit beleid toch ongewenste bagger is lijkt me eerder een argument vóór dan tegen wat ik zeg.quote:Op woensdag 1 februari 2017 23:20 schreef Barrah het volgende:
Je kunt je best afvragen of de manier waarop wordt ingegrepen wel altijd de juiste is. Zonder daarmee te oordelen over de bagger zelf.
Daarin zit nog wat variatie. De ene keer gaat het over de republiekeinen en de andere keer over Melanie Trump.quote:[quote]Op donderdag 2 februari 2017 00:39 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Anti trump topics wel dan?
Omdat het meer een vraag dan een klacht was en beter hier had gepast.quote:Op donderdag 2 februari 2017 00:43 schreef 6star6lord6 het volgende:
Hoezo gaat dat topic dicht? Het was een serieus topic in tegenstelling tot steeds dezelfde pro Trump topics.
Alleen de eerste zin was een vraag, het topic was bedoeld om te discussiëren over deze trend.quote:Op donderdag 2 februari 2017 00:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Omdat het meer een vraag dan een klacht was en beter hier had gepast.
Was geen topic over Trump, maar over mensen die daar zo nodig topics over moeten openen om af te geven op anderen.quote:Op donderdag 2 februari 2017 00:45 schreef hugecooll het volgende:
Omdat je klaagt over iets. De gewoonte is dan dat over dat 'iets' (waarvan volgens jou al te veel is) wordt gediscussieerd.
Dit. Lijkt me duidelijk nu.quote:Op donderdag 2 februari 2017 00:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kwaliteit boven kwantiteit. Misschien is het tijd om jezelf en je vriendjes aan te spreken dat je niet voor elk hersenscheet een topic hoeft te openen
Ja, en dan gaan ze dus discussieren over waarom er wel topics over Trump gemaakt zouden moeten worden en dan kom je dus alsnog uit bij een topic over Trump.quote:Op donderdag 2 februari 2017 00:48 schreef Barrah het volgende:
[..]
Was geen topic over Trump, maar over mensen die daar zo nodig topics over moeten openen om af te geven op anderen.
Vond het wel een interessante klacht en wilde net een goede reactie posten.
Samen helpen we dit forum zo wel om zeep hey
Zo kunnen we elk topic wel sluiten en zeggen dat het maar een hersenscheet is.quote:Op donderdag 2 februari 2017 00:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kwaliteit boven kwantiteit. Misschien is het tijd om jezelf en je vriendjes aan te spreken dat je niet voor elk hersenscheet een topic hoeft te openen
Als zulke argumenten tellen dan kun je zo nog 10 topics sluiten.quote:Op donderdag 2 februari 2017 00:49 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja, en dan gaan ze dus discussieren over waarom er wel topics over Trump gemaakt zouden moeten worden en dan kom je dus alsnog uit bij een topic over Trump.
quote:Op donderdag 2 februari 2017 00:50 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Zo kunnen we elk topic wel sluiten en zeggen dat het maar een hersenscheet is.
thxquote:Op donderdag 2 februari 2017 00:54 schreef Barrah het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, zo komt het wel goed hier. Veel succes daarmee.
Lepralijers zeggen dat ook altijdquote:Op woensdag 1 februari 2017 22:34 schreef Fokker89 het volgende:
Ja, nu graag weer feedback dames en heren.
jaja dan krijg je dat users dat in elk topic willen...ook waar geen mod mee post. En ik denk niet dat mods tijd hebben om dan maar mee te gaan posten als dat je volgende voorstel is.quote:Op woensdag 1 februari 2017 23:44 schreef Barrah het volgende:
Misschien toch handiger om zo'n vloggertopic te laten modden door iemand die zelf ook meevolgt en meereageert. Toen er in WEB nog ruimte voor was zijn er volgens mij nooit zulke 'drastische maatregelen' nodig geweest.
Dit, en het was (vond ik) een positieve vlog, dus de feedback zal ook positief zijnquote:Op donderdag 2 februari 2017 10:29 schreef Voszje het volgende:
Vlog topique open?Bradge heeft gister een mooie daily vlog geplaatst, daar gaan we het over hebben.
Braddie en Petjesmeneer kiezen er zelf voor om die vlogs online te zetten, in de wetenschap dat half FOK! meekijkt en er over discussieert. Voor de aandacht, of omdat ze het leuk vinden, dat bepalen ze zelf maar. Het vlogtopic zal dus gewoon heropend worden straks, met de voetnoot dat er wel wat normaler gedrag vertoond mag worden, anders zit hij zo weer dicht. De vlogs bespreken is prima, daar is het topic o.a. voor.quote:Op donderdag 2 februari 2017 13:51 schreef Plompzakker het volgende:
Is het geen idee om dat vlogtopic naar definitief dicht te laten om de hoofdrolspelers tegen zichzelf in bescherming te nemen, iets waar ze zelf overduidelijk niet in slagen.
De sollicitatiecommissie houd je in de gatenquote:Op donderdag 2 februari 2017 13:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Braddie en Petjesmeneer kiezen er zelf voor om die vlogs online te zetten, in de wetenschap dat half FOK! meekijkt en er over discussieert. Voor de aandacht, of omdat ze het leuk vinden, dat bepalen ze zelf maar. Het vlogtopic zal dus gewoon heropend worden straks, met de voetnoot dat er wel wat normaler gedrag vertoond mag worden, anders zit hij zo weer dicht. De vlogs bespreken is prima, daar is het topic o.a. voor.
Daarom zijn ze dus niet in staat om zichzelf in bescherming te nemen.quote:Op donderdag 2 februari 2017 13:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Braddie en Petjesmeneer kiezen er zelf voor om die vlogs online te zetten, in de wetenschap dat half FOK! meekijkt en er over discussieert. Voor de aandacht, of omdat ze het leuk vinden, dat bepalen ze zelf maar. Het vlogtopic zal dus gewoon heropend worden straks, met de voetnoot dat er wel wat normaler gedrag vertoond mag worden, anders zit hij zo weer dicht. De vlogs bespreken is prima, daar is het topic o.a. voor.
het is wel een idee, maar geen goed idee.quote:Op donderdag 2 februari 2017 13:51 schreef Plompzakker het volgende:
Is het geen idee om dat vlogtopic naar definitief dicht te laten om de hoofdrolspelers tegen zichzelf in bescherming te nemen, iets waar ze zelf overduidelijk niet in slagen.
In dat topic worden ook (klachten over) andere vloggers besproken. Oké, het gaat veel over BradgeTV, maar wil je dan elke discussie over vlogs en vloggers verbieden? Of mogen topics over vloggen wel, zo lang er maar niet over Braddie en Petjesmeneer gesproken wordt? Wie gaat dat handhaven? Denk je werkelijk dat verbieden en slotten de enige en meest effectieve manier is om het hier een beetje netjes te houden?quote:Op donderdag 2 februari 2017 14:02 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Daarom zijn ze dus niet in staat om zichzelf in bescherming te nemen.
Wat er in dat topic gebeurt is niks anders dan het structureel belachelijk maken van die lui, wat ze natuurlijk wel over zichzelf afroepen.
Daarom is het misschien niet zo'n gek idee om daar geen platform meer voor te geven. Er zijn hier genoeg onschuldigere dingen waar wel tegen opgetreden wordt.
Het is een lastige casus. Enerzijds heb je een punt, anderzijds ben ik het ook weer niet met je eens.quote:Op donderdag 2 februari 2017 14:02 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Daarom zijn ze dus niet in staat om zichzelf in bescherming te nemen.
Wat er in dat topic gebeurt is niks anders dan het structureel belachelijk maken van die lui, wat ze natuurlijk wel over zichzelf afroepen.
Daarom is het misschien niet zo'n gek idee om daar geen platform meer voor te geven. Er zijn hier genoeg onschuldigere dingen waar wel tegen opgetreden wordt.
Het is mij verder om het even hoor.quote:Op donderdag 2 februari 2017 14:13 schreef Barrah het volgende:
Verder ongeveer wat Totto zegt.
En laten we wel wezen. Dit is KLB. Het topic is nooit bedoeld om vloggers de hemel in te prijzen.
Natuurlijk moet het wel een beetje netjes blijven. Dit forum kent niet voor niets regels. Daar is nu op gewezen. Duidelijk toch? Zo gaat dat als waarschuwen niet helpt. Daar zijn geen nieuwe regels voor nodig. Klagen over Braddie en co moet best kunnen en mogen zonder dat het meteen weer een mestvaalt wordt.
Eens.quote:Op donderdag 2 februari 2017 14:18 schreef Plompzakker het volgende:
Maar het contrasteert imo een beetje met het feit dat ik weer een dag ban krijg als ik een keer goed topic vogeltjesdans in een kuttopic post, hetgeen mijns inziens niks meer dan een ludieke manier van zelfregulering tegen kuttopics/trolls is.
Negatieve aandacht is ook aandacht voor zulke users. Kan je beter gewoon compleet gaan negeren, en dat geldt natuurlijk voor iedereen. Dan is de lol weer af voor de trollsquote:Op donderdag 2 februari 2017 14:18 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Het is mij verder om het even hoor.
Ik heb toch niet de tijd en zin om dat topic te volgen.
Maar het contrasteert imo een beetje met het feit dat ik weer een dag ban krijg als ik een keer goed topic vogeltjesdans in een kuttopic post, hetgeen mijns inziens niks meer dan een ludieke manier van zelfregulering tegen kuttopics/trolls is.
Fijn te horen dat je het waardeert. Gr gr Henkquote:Op donderdag 2 februari 2017 14:22 schreef hugecooll het volgende:
Bedankt weer voor de feedback, vrinden
kan alsjeblieft dat topic van mij dicht? ik word er helemaal gek van. er word daar alleen maar gekloot.quote:Op donderdag 2 februari 2017 14:22 schreef hugecooll het volgende:
Bedankt weer voor de feedback, vrinden
Flikker gewoon op met je achterlijke geleuter.quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:11 schreef SecretPret het volgende:
KLB / Grietje
Mijn topic idee stelen
Hear hear.quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:44 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Flikker gewoon op met je achterlijke geleuter.
Dit. Wat een kansloze met het IQ van een amoebe.quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:44 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:44 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Wat is inflantiel nou?quote:
Liever niet.quote:
En wie begon het eerst met een kutlemming?quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:13 schreef SecretPret het volgende:
Het loopt op het moment echt niet uit de hand ofzo.![]()
Hugecooll je hebt echt rapido een nieuwe collega nodig.
Bedankt voor het haten. Wordt er echt niet beter van.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En wie begon het eerst met een kutlemming?
Juist ja, jij. Verander je wachtwoord en email alsjeblieft in iets randoms en log dan uit en kom nooit meer terug
Hoe komt het dat iedere keer als jij gaat baggeren je vervolgens gaat klagen over het gedrag van anderen hier? Denk eens na man.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:13 schreef SecretPret het volgende:
Het loopt op het moment echt niet uit de hand ofzo.![]()
Hugecooll je hebt echt rapido een nieuwe collega nodig.
Mijn patat topic is een klacht op de friet menigte. Dat is geen bagger. Het is oprecht een klacht. Ik ben 100% tegen friet.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoe komt het dat iedere keer als jij gaat baggeren je vervolgens gaat klagen over het gedrag van anderen hier? Denk eens na man.
Patat VS friet is al jaren bagger.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:26 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Mijn patat topic is een klacht op de friet menigte. Dat is geen bagger. Het is oprecht een klacht. Ik ben 100% tegen friet.
Het is pas bagger als je daarna met duitse/franse benamingen komt over patat friet.
Ik bedoel het niet baggerend. Als het zo is overgekomen, excuses daarvoor.
Dat ze beginnen in reactie op mijn topic is niet mijn schuld vriend.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:28 schreef Rezania het volgende:
En jij maakte een lemming waardoor het allemaal begon. Nee, jij hebt hier geen recht van klagen.
Excuses als je het een irritant topic vond.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
.
Ik bedoel het niet baggerend. Als het zo is overgekomen, excuses daarvoor.
[quote]Patat VS friet is al jaren bagger.
quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:30 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Dat ze beginnen in reactie op mijn topic is niet mijn schuld vriend.
log jij zelf eens uit lul.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En wie begon het eerst met een kutlemming?
Juist ja, jij. Verander je wachtwoord en email alsjeblieft in iets randoms en log dan uit en kom nooit meer terug
niet lullig bedoelt maar uuhm....word het niet eens tijd dat je je werk doet?quote:
Mods bashen is ban.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:35 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
niet lullig bedoelt maar uuhm....word het niet eens tijd dat je je werk doet?
6star6lord6 ik zou je me voorbereiden op een ban. Jij hebt het meest gebaggerd.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:36 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Mods bashen is ban.
TR gemacht
Wordt*quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:35 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
ik stel alleen maar een vraag. volgens mij staan vragen vrij. of ben ik soms helemaal hondsdol geworden ofzo?quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:36 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Mods bashen is ban.
TR gemacht
Twee topics?quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:36 schreef SecretPret het volgende:
[..]
6star6lord6 ik zou je me voorbereiden op een ban. Jij hebt het meest gebaggerd.
Ik kreeg gisteren de indruk dat het allemaal hilarisch is en dat het 'matige moderator gedrag' is als je het wegflikkertquote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:35 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
Nee de kippen ziektequote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:37 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
ik stel alleen maar een vraag. volgens mij staan vragen vrij. of ben ik soms helemaal hondsdol geworden ofzo?
Dat je het niet weg wil laten is ook goed hoorquote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:38 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik kreeg gisteren de indruk dat het allemaal hilarisch is en dat het 'matige moderator gedrag' is als je het wegflikkert
ik weet niet precies wat ik moet zeggen nu.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:38 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik kreeg gisteren de indruk dat het allemaal hilarisch is en dat het 'matige moderator gedrag' is als je het wegflikkert
Ik realiseer me nu pas dat heg over m'n topic van gisteren ging. Dat was om de volgende redenen:quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:38 schreef hugecooll het volgende:
[..]
In plaats van vervelend te doen op een internetforum moet jij net als jouw leeftijdgenootjes eens lekker bij paps en mams op de bank een film kijken. Glaasje ranja erbij, zoutjes, helemaal top.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:41 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Ik realiseer me nu pas dat heg over m'n topic van gisteren ging. Dat was om de volgende redenen:
1. Je kon ze ook op slot zetten.
2. En je hoefde niet perse m'n reacties steeds te verwijderen.
Verder, ga je gang maar. Ik verplicht jou niks.
Als je het allemaal zo goed weet begin je toch je eigen forum?quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:41 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Ik realiseer me nu pas dat heg over m'n topic van gisteren ging. Dat was om de volgende redenen:
1. Je kon ze ook op slot zetten.
2. En je hoefde niet perse m'n reacties steeds te verwijderen.
Verder, ga je gang maar. Ik verplicht jou niks.
quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:46 schreef Barrah het volgende:
[..]
Als je het allemaal zo goed weet begin je toch je eigen forum?
Die heeft hij al Marokko.nlquote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:46 schreef Barrah het volgende:
[..]
Als je het allemaal zo goed weet begin je toch je eigen forum?
Wil je aub 1 bagger topic noemen die ik vandaag geplaatst heb.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
In plaats van vervelend te doen op een internetforum moet jij net als jouw leeftijdgenootjes eens lekker bij paps en mams op de bank een film kijken. Glaasje ranja erbij, zoutjes, helemaal top.
quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
In plaats van vervelend te doen op een internetforum moet jij net als jouw leeftijdgenootjes eens lekker bij paps en mams op de bank een film kijken. Glaasje ranja erbij, zoutjes, helemaal top.
KLB / Het is patatquote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:47 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Wil je aub 1 bagger topic noemen die ik vandaag geplaatst heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |