nee joh, Dean Saunders... (mijn broer, nee joh die slaat echt helemaal nergens op)quote:
Valt me een beetje van je tegenquote:Op woensdag 4 januari 2017 21:38 schreef LompeHork het volgende:
Victor Reinier. 1 minuut Googlen. Wauw.
15 seconden.quote:Op woensdag 4 januari 2017 21:38 schreef LompeHork het volgende:
Victor Reinier. 1 minuut Googlen. Wauw.
Ook weer waar.quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:43 schreef LompeHork het volgende:
Maar jij bent dan ook de Killing Machine.
-Acteurquote:Op woensdag 4 januari 2017 22:48 schreef LompeHork het volgende:
Maar even serieus, iedereen weet toch dat dit Henny Huisman is?
Ben jij Henny?quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:48 schreef LompeHork het volgende:
Maar even serieus, iedereen weet toch dat dit Henny Huisman is?
http://m.trouw.nl/tr/mobi(...)geType=articleDetailquote:Op woensdag 4 januari 2017 22:50 schreef Cynix Ž het volgende:
De belangrijkste hint ontbreekt: "Gooide zijn vriendin uit het raam".
Wie is die kerel links eigenlijk? Ik zag hem bij Slimste mens, maar ik vond hem verschrikkelijk irritant.quote:Op woensdag 4 januari 2017 21:37 schreef Barrah het volgende:
Kunnen jullie mij vertellen wie deze man is? het gaat om de man die beschreven wordt met deze vijf ANTWOORDEN.
Ik weet dat hij een bn`ner is maar kan niet op zijn naam komen, zo irritant.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 januari 2017 22:02 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Wie is die kerel links eigenlijk? Ik zag hem bij Slimste mens, maar ik vond hem verschrikkelijk irritant.
Geen idee maar hij faalde ook behoorlijk, en na de opmerking over het schenden van mensenrechten wat die ook gelijk geagiteerd.quote:Op donderdag 5 januari 2017 22:02 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Wie is die kerel links eigenlijk? Ik zag hem bij Slimste mens, maar ik vond hem verschrikkelijk irritant.
Precies, dat bedoel ik. Beetje mannetje.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Geen idee maar hij faalde ook behoorlijk, en na de opmerking over het schenden van mensenrechten wat die ook gelijk geagiteerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |