ONZ radio mocht niet meer omdat het dan geassocieerd wordt met FOK, en FOK is niet de eigenaar van het radiostation, ze wilden geen claims gaan krijgen op copyrighted content.quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:24 schreef Opa_vertelt het volgende:
EggsTC, weet jij nog waarom we het toen Radio 49 hebben genoemd?
Ik kan het me absoluut niet meer herinneren
Nummer van het ONZ subforum is 49.quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:24 schreef Opa_vertelt het volgende:
Eigenlijk zouden we nu Radio 30 moeten heten, maar ja...quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:24 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ohja. [onz] 49![]()
Ik heb ze niet meerquote:
Ben ik meervoud geworden?quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:35 schreef EggsTC het volgende:
Omdat er mensen uit noorwegen meeluisteren moet ik ook een noorse track erdoor gooien natuurlijk.
Ik hoor dat het Noors is, maar let niet op de woorden. Als ik er wel op zou letten, is het met deze zangstijl lastig om te horen wat ze precies zingen, daarom zie ik het meer als een instrument dan text.quote:
Ik heb mijn allereerste vinyl single ook nog. "The Kinks - Lola"quote:
Je kent der wel lijkt me... Helene Bokslequote:Op woensdag 4 januari 2017 22:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik hoor dat het Noors is, maar let niet op de woorden. Als ik er wel op zou letten, is het met deze zangstijl lastig om te horen wat ze precies zingen, daarom zie ik het meer als een instrument dan text.
Fantastisch dame.quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:41 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Je kent der wel lijkt me... Helene Boksle
Met een beetje geluk veel geld waard nu.quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:41 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik heb mijn allereerste vinyl single ook nog. "The Kinks - Lola"
Gekocht van mijn zakgeld en na thuiskomst teruggebracht naar
de winkel omdat hij wit was en ik dus dacht dat dat niet hoorde.
Wist ik veel dat er ook wit vinyl bestond..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |