Klinkt als een behoorlijk generieke beschrijvingquote:Op woensdag 4 januari 2017 22:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Senior medewerker Frontoffice bij een overheidsinstelling. Ik stuur o.a. de afdeling inhoudelijk en operationeel aan, los problemen op, onderhoud met de andere afdelingen en zorg voor de managementrapportage. Daarnaast draai ik diensten op de afdeling.
Ik ga dus meer werken...quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik vind werk ook leuk hooral zou iets meer vrije tijd welkom zijn
Soms draai ik weleens wat Reggae ja.quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Voor afwisseling moet zeker ruimte zijn. Ik trek GOA, trance en dergelijke vrij goed. Net als de reggae van Piet Stien.
pietquote:Op woensdag 4 januari 2017 22:10 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Soms draai ik weleens wat Reggae ja.
Erg naar mijn zin.quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Klinkt als een behoorlijk generieke beschrijving
Wel fijn dat je het naar je zin hebt
dan moet ik naar jou luisteren..... Reggae....quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:10 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Soms draai ik weleens wat Reggae ja.
Ow, hoeveel uur moet ik vullen?quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
dan moet ik naar jou luisteren..... Reggae....![]()
![]()
Kan nooit genoeg zijn.quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:13 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ow, hoeveel uur moet ik vullen?
Was toen nog [onz] radio, daarna heette het kort (dacht ik) X-Raydio en toen Radio 49.quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je bent ook van voor mijn tijden ik ben hier sinds 2011 regelmatig
Ik wil ook nog eens een 30 tot 40 uur show in 1 keer knalle, met allerlei verschillende stijlen, per 10 uur een andere style of per 5.quote:
Ik was erbij... 2010-2011 uit mn hoofdquote:Op woensdag 4 januari 2017 22:15 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Was toen nog [onz] radio, daarna heette het kort (dacht ik) X-Raydio en toen Radio 49.![]()
Ik weet nog toen we er net mee begonnen, god wat was dat lachen zeg.
Wat ik nu hoor is niet echt mijn muziek, maar klink verdorie wel heel erg lekker!
Deze week, bijna anderhalf jaar later, is All Time Low op de playlist van 3FM beland...quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:38 schreef Elfletterig het volgende:
(...) Dezelfde Jon Bellion die dit nummer zingt heeft solo trouwens ook een catchy liedje uitgebracht. Het is al een paar maanden oud, maar leuk genoeg om alsnog even te delen hier:
<link naar "All Time Low" die niet meer werkt>
Ik draai er nu mee.quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:17 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Eigenlijk niet echt aan gedacht, maar klinkt me best leuk.
Bestaat virtual DJ nog?
Wat voor muziek draaide jij, cq. zou je draaien als je nu draaide?quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:15 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Was toen nog [onz] radio, daarna heette het kort (dacht ik) X-Raydio en toen Radio 49.![]()
Ik weet nog toen we er net mee begonnen, god wat was dat lachen zeg.
Wat ik nu hoor is niet echt mijn muziek, maar klink verdorie wel heel erg lekker!
Jou ken ik ook nog wel, lekkere muziek man!quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:16 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik was erbij... 2010-2011 uit mn hoofd
Van alles eigenlijk, als het maar oud isquote:Op woensdag 4 januari 2017 22:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat voor muziek draaide jij, cq. zou je draaien als je nu draaide?
Piet is ook opa en JM is oma.quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:19 schreef Elfletterig het volgende:
Het is natuurlijk wel goed nieuws als we kort na de start van onze grote concurrenten, Radio 50PLUS, keihard kunnen terugslaan met de comeback van Opa_vertelt
Radio50PLUS?quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:19 schreef Elfletterig het volgende:
Het is natuurlijk wel goed nieuws als we kort na de start van onze grote concurrenten, Radio 50PLUS, keihard kunnen terugslaan met de comeback van Opa_vertelt
Okéquote:Op woensdag 4 januari 2017 22:19 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Van alles eigenlijk, als het maar oud is
Thxquote:Op woensdag 4 januari 2017 22:18 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Jou ken ik ook nog wel, lekkere muziek man!
ONZ radio mocht niet meer omdat het dan geassocieerd wordt met FOK, en FOK is niet de eigenaar van het radiostation, ze wilden geen claims gaan krijgen op copyrighted content.quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:24 schreef Opa_vertelt het volgende:
EggsTC, weet jij nog waarom we het toen Radio 49 hebben genoemd?
Ik kan het me absoluut niet meer herinneren
Nummer van het ONZ subforum is 49.quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:24 schreef Opa_vertelt het volgende:
Eigenlijk zouden we nu Radio 30 moeten heten, maar ja...quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:24 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ohja. [onz] 49![]()
Ik heb ze niet meerquote:
Ben ik meervoud geworden?quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:35 schreef EggsTC het volgende:
Omdat er mensen uit noorwegen meeluisteren moet ik ook een noorse track erdoor gooien natuurlijk.
Ik hoor dat het Noors is, maar let niet op de woorden. Als ik er wel op zou letten, is het met deze zangstijl lastig om te horen wat ze precies zingen, daarom zie ik het meer als een instrument dan text.quote:
Ik heb mijn allereerste vinyl single ook nog. "The Kinks - Lola"quote:
Je kent der wel lijkt me... Helene Bokslequote:Op woensdag 4 januari 2017 22:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik hoor dat het Noors is, maar let niet op de woorden. Als ik er wel op zou letten, is het met deze zangstijl lastig om te horen wat ze precies zingen, daarom zie ik het meer als een instrument dan text.
Fantastisch dame.quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:41 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Je kent der wel lijkt me... Helene Boksle
Met een beetje geluk veel geld waard nu.quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:41 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik heb mijn allereerste vinyl single ook nog. "The Kinks - Lola"
Gekocht van mijn zakgeld en na thuiskomst teruggebracht naar
de winkel omdat hij wit was en ik dus dacht dat dat niet hoorde.
Wist ik veel dat er ook wit vinyl bestond..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |