Welke is dat, als ik vragen magquote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:56 schreef Spriet4 het volgende:
Volgens mijn weerapp zal het morgen wel meevallen.
Kan je je rit niet uitstellen tot in de middag?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:37 schreef junkiexp het volgende:
Morgen 'ff' heen en weer naar Luik vanaf Rotterdam, ga 08:00 uur rijden en hoop rond 13:00 uur weer terug te zijn.
Gelukkig zitten de winterbanden al onder de bus, maar hoop alsnog dat het meevalt.
Ben een sneeuwliefhebber maar niet in het verkeer, rijdt erg vervelend als je een flink lading bij hebt.
DM me na 13.00 om te verifieren dat je nog leeft.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 21:37 schreef junkiexp het volgende:
Morgen 'ff' heen en weer naar Luik vanaf Rotterdam, ga 08:00 uur rijden en hoop rond 13:00 uur weer terug te zijn.
Gelukkig zitten de winterbanden al onder de bus, maar hoop alsnog dat het meevalt.
Ben een sneeuwliefhebber maar niet in het verkeer, rijdt erg vervelend als je een flink lading bij hebt.
Er gebeurt ineens iets raars. De buien gaan nu ineen naar beneden i.p.v. richting het oosten.quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:05 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Begint met een A en eindigt met een F?
Die heb ik op mijn balkon staan. Moest vanmorgen even checken of ze nog vloeibaar warenquote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:22 schreef Koelkastje het volgende:
Zo even de interne verwarming opstoken met deze rakkers.
[ afbeelding ]
In zeeland heeft 't de afgelopen 5 uur niet gevroren, minimaal.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:05 schreef hangtime het volgende:
Ik wil niet vervelend zijn, maar het dooit ook al in het westen.
Morgenvroeg worden we gewoon wakker in een oud nederlands regenachtig landschap met z'n allen.
Nou dat is een code rood waardquote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:06 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
In zeeland heeft 't de afgelopen 5 uur niet gevroren, minimaal.
Dit zijn toch perfecte ijzel omstandigheden??quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:21 schreef Infection het volgende:
Je verwacht het niet. Weer voorspellen blijft nog steeds onmogelijk anno 2016.
Als het wat harder zou vriezen wel ja. Lijkt nu vooral nog boven nul in de delen waar de neerslag valt.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dit zijn toch perfecte ijzel omstandigheden??
Is het op de grond ook dooi?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:26 schreef Infection het volgende:
[..]
Als het wat harder zou vriezen wel ja. Lijkt nu vooral nog boven nul in de delen waar de neerslag valt.
Zal het meest glad worden in het oosten.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dit zijn toch perfecte ijzel omstandigheden??
precies volgens schema!quote:Op vrijdag 6 januari 2017 22:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
Iets eerder dan gepland? Of moet het echte werk nog bij engeland komen.
De beste wensen nog trouwens!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |