SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Van sommige Coldplay-nummers snap ik echt niet dat ze zo hoog in de lijst staan, zoals Paradise. Zo bijzonder is dat niet. Maar ik vind het dan wél weer supervet dat Politik de lijst heeft gehaald.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik denk dat het zo'n vaart voorlopig niet gaat lopen... tenzij Chris de bonus gaat spelen.
Ja, ik kan gelukkig dus nog wel effe mee. Tenzij de bonus gespeeld wordt inderdaad, dan staan ze er met 80 liedjes in ofzo.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik denk dat het zo'n vaart voorlopig niet gaat lopen... tenzij Chris de bonus gaat spelen.
tja ik vind dat ze anderhalf goed album hebben gemaakt en hier en daar nog een aardig plaatje.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Van sommige Coldplay-nummers snap ik echt niet dat ze zo hoog in de lijst staan, zoals Paradise. Zo bijzonder is dat niet. Maar ik vind het dan wél weer supervet dat Politik de lijst heeft gehaald.
Ik vind dat ze 3 goede albums hebben gemaakt (de eerste drie) en daarna nog en handvol goede nummers, waarvan Atlas veruit de beste is. De laatste paar albums doen me weinig.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
tja ik vind dat ze anderhalf goed album hebben gemaakt en hier en daar nog een aardig plaatje.
Ik hoorde Everglow tijdens de Top 2000 en heb dat liedje zeker 100 keer op de radio gehoord. Ik zou nog steeds geen toon uit dat liedje kunnen reproduceren.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind dat ze 3 goede albums hebben gemaakt (de eerste drie) en daarna nog en handvol goede nummers, waarvan Atlas veruit de beste is. De laatste paar albums doen me weinig.
Die heb ik vanmiddag in de auto nog gedraaid, dus kan er mee levenquote:Op woensdag 4 januari 2017 20:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ja al ruim een uur. Je hebt Suburbia gemist.
Ow ja dat kan ook. Gelukkig maar.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:25 schreef D. het volgende:
[..]
Die heb ik vanmiddag in de auto nog gedraaid, dus kan er mee leven
Ik zet een traditie voort nu het hier om de Top 2000 draait.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
Tis hier geen Top2000 ofzo
Laters
Het gaat uiteindelijk wel ten koste van andere Coldplay-nummers. Zo stond Clocks in 2007 nog op nummer 6 en dit jaar op 36.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:24 schreef Diaan73 het volgende:
Maar als Chris zijn bonus uitspeelt, betekent dat wel dat de kans groot is dat er geen nieuw materiaal bijkomt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |