SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Neem je soep toe.quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:06 schreef peaceman het volgende:
al is er toe... ik ben niet van de toetjes..
Je bent nu alweer bezig met de Top 2000 van december 2017?quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
altijd weer die falende techniek
Prachtig nummer, komt sowieso op mijn stemlijstje
Ik ben in januari meer bezig met de top 2000 van 2017 dan in juli, waarschijnlijk.quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je bent nu alweer bezig met de Top 2000 van december 2017?
ikke welquote:Op woensdag 4 januari 2017 19:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je bent nu alweer bezig met de Top 2000 van december 2017?
quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:08 schreef Elfletterig het volgende:
De topictitel die je wist dat ging komen
Ik las ergens dat ze Suburbia de lijst in willen stemmen. Dat zou ik uiteraard toejuichen, maar ik acht de kans erg klein.quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben in januari meer bezig met de top 2000 van 2017 dan in juli, waarschijnlijk.
Zo gek is dat ook weer niet, dus.
Dat schijnt dan ook wel een aardig liedje te zijnquote:Op woensdag 4 januari 2017 19:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ja, die hebben wij ook gemist, dus ik steun dat verzoekje
quote:Op woensdag 4 januari 2017 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat schijnt dan ook wel een aardig liedje te zijn
die andere stond er niet inquote:Op woensdag 4 januari 2017 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat schijnt dan ook wel een aardig liedje te zijn
t is geen voornemen voor het nieuwe jaar, t is meer dan datquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |