abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_167881876
Voor de mensen die ook deze app hebben op hun telefoon.. ik snap het nut er niet meer van.

Ik gebruik deze app al een half jaar en heb nu 11 crushes van de 12 mannen die ik heb geliked en 64 charms van de mannen die ik niet leuk/ knap genoeg vind (het blijft oppervlakkige vleselijke keuring natuurlijk, maar ik moet wel iemand heel aantrekkelijk vinden wil ik een like geven). Wat ik niet begrijp is dat geen enkele van mijn "crushes" zelf een gesprek is begonnen.. komt het omdat ze heel knap zijn en deze app gewoon hebben om hun ego te voeden?

Ik ben er ergens nog ouderwets in dat ik vind dat een man de eerste stap moet zetten, dus kan ik net zo goed deze app verwijderen.
  woensdag 4 januari 2017 @ 17:24:32 #2
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_167881980
Nou, bedankt voor deze mededeling.

Over en uit.
Ja doei.
pi_167882066
Vraag het ze.
Oh nee, dan moet jij de eerste stap zetten.
pi_167882085
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2017 17:24 schreef hugecooll het volgende:
Dan doe je dat toch
Maar ik wil weten waar het aan kan liggen en of meer mensen dit hebben. Meer een klb topic dan r&p ook.
pi_167882093
Daar ben je helemaal niet ouderwets in. Je weet zelf gewoon niet wat te zeggen en gebruikt dan maar als excuus dat de man moet beginnen met praten, omdat het zo heurt.

Maar wel fijn om te weten hoeveel charms je hebt. Je kan wel een aantal dm´s verwachten na dit topique.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_167882407
quote:
14s.gif Op woensdag 4 januari 2017 17:29 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Daar ben je helemaal niet ouderwets in. Je weet zelf gewoon niet wat te zeggen en gebruikt dan maar als excuus dat de man moet beginnen met praten, omdat het zo heurt.

Maar wel fijn om te weten hoeveel charms je hebt. Je kan wel een aantal dm´s verwachten na dit topique.
Een man die zelf actief contact maakt vertelt mij iets over zijn persoonlijkheid. De knappe jongens zijn echt te vaak verwend en doen weinig moeite. Een knap exemplaar dat meer moeite doet krijgt ook mijn aandacht, zo werkt het bij mij. Ik weiger gewoon de eerste stap te nemen, een man mag meer energie in een vrouw steken die hij leuk vindt vind ik.
  Moderator woensdag 4 januari 2017 @ 17:46:06 #8
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_167882511
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2017 17:41 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Een man die zelf actief contact maakt vertelt mij iets over zijn persoonlijkheid. De knappe jongens zijn echt te vaak verwend en doen weinig moeite. Een knap exemplaar dat meer moeite doet krijgt ook mijn aandacht, zo werkt het bij mij. Ik weiger gewoon de eerste stap te nemen, een man mag meer energie in een vrouw steken die hij leuk vindt vind ik.
Beetje over t paard getild meid? :') je doet dus zelf wat je de knappe jongens kwalijk neemt.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_167882542
quote:

[..]

Zit dat lekker daar, op die erwt?
Ja doei.
pi_167882678
quote:

[..]

Dat werkt dan prima als je alleen de hele knappe mannen liked die volgens jou nooit de eerste stap zetten terwijl je dat wel verwacht. :')
pi_167882679
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 17:46 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Beetje over t paard getild meid? :') je doet dus zelf wat je de knappe jongens kwalijk neemt.
Nou ja, ik geef ook aan dat ik hier wat ouderwets in ben he. ;)

Ik wil versierd worden, vind een man dan echt mannelijk en dat houdt mijn aandacht vast. Niet meer van deze tijd blijkbaar..
pi_167882755
quote:

[..]

Je gaat niet dood van wat initiatief hoor. Ik snap dat je dat wilt, maar het beginnen van een gesprek op een datingapp valt daar echt niet onder. Er gaat een wereld voor je open als je zelf eens een gesprekje begint, al is het maar met een simpele 'hoi'.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_167882790
Hoi, neuken? Of moet dit via happn?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_167882809
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 17:57 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Goed initiatief!
Ja doei.
pi_167882818
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 17:57 schreef JeSuisDroppie het volgende:
DM werkt beter, TS is niet zo heel knap als ze zegt. Ze heeft alleen een mooi lijf en lieve kuiltjes in haar wangen
pi_167882850
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2017 17:52 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Nou ja, ik geef ook aan dat ik hier wat ouderwets in ben he. ;)

Ik wil versierd worden, vind een man dan echt mannelijk en dat houdt mijn aandacht vast. Niet meer van deze tijd blijkbaar..
Zie het beginnen van een gesprek als het laten vallen van je zakdoek in the olden days. :+
Your opinion of me is none of my business.
pi_167882852
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 17:58 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Goed initiatief!
Vinnik nou ook!
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_167883035
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 17:58 schreef Kermit. het volgende:

[..]

DM werkt beter, TS is niet zo heel knap als ze zegt. Ze heeft alleen een mooi lijf en lieve kuiltjes in haar wangen
Zo'n gezellige dikkerd met alleen maar foto's van d'r mooie ogen en d'r lieve lach. Echte schoonheid zit van binnen, en op je gezicht.
  woensdag 4 januari 2017 @ 18:09:33 #19
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_167883101
Zo erg is het toch niet om een beetje initiatief te tonen ? Het klinkt meer alsof je bang bent om afgewezen te worden en daarom jouw probleem op de mannen afschuift.
  woensdag 4 januari 2017 @ 18:11:18 #20
416020 K44S
The bearded man
pi_167883150
Pot verwijt dus de ketel.
Goed bezig meid!
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_167883244
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 17:47 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Zit dat lekker daar, op die erwt?
Dat ik een beetje moeite van een man verwacht maakt mij geen verwaand prinsesje vind ik. Als je als man me toch niet durft te benaderen, hoef je me ook niet te liken.
pi_167883281
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2017 18:14 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Dat ik een beetje moeite van een man verwacht maakt mij geen verwaand prinsesje vind ik. Als je als man me toch niet durft te benaderen, hoef je me ook niet te liken.
Leuk he, dat selectieve feminisme.
pi_167883371
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2017 18:14 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

dat werkt natuurlijk een kant op
jij benadert de mannen die jij liket (ugh) ook niet, waarom like je dan uerberhaupt
  woensdag 4 januari 2017 @ 18:25:30 #24
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_167883481
Leuke foto in je fobo, TS. Je lijkt me heel sportief en spontaan.

Drankje doen binnenkort?
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_167883502
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2017 18:20 schreef kmkmmr het volgende:

[..]

dat werkt natuurlijk een kant op
jij benadert de mannen die jij liket (ugh) ook niet, waarom like je dan uerberhaupt
In mijn omgeving zijn het altijd de mannen geweest die de eerste stap hebben gezet bij hun vriendin. Vind je dat zelf ook niet mannelijk? Dat je zelf iemand versiert en 'verovert'? Dacht dat het altijd wel door het testosterongehalte kwam, dus vandaar dat ik wat meer van mannen verwacht. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')