Maar ik wil weten waar het aan kan liggen en of meer mensen dit hebben. Meer een klb topic dan r&p ook.quote:
Een man die zelf actief contact maakt vertelt mij iets over zijn persoonlijkheid. De knappe jongens zijn echt te vaak verwend en doen weinig moeite. Een knap exemplaar dat meer moeite doet krijgt ook mijn aandacht, zo werkt het bij mij. Ik weiger gewoon de eerste stap te nemen, een man mag meer energie in een vrouw steken die hij leuk vindt vind ik.quote:Op woensdag 4 januari 2017 17:29 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Daar ben je helemaal niet ouderwets in. Je weet zelf gewoon niet wat te zeggen en gebruikt dan maar als excuus dat de man moet beginnen met praten, omdat het zo heurt.
Maar wel fijn om te weten hoeveel charms je hebt. Je kan wel een aantal dm´s verwachten na dit topique.
Beetje over t paard getild meid?quote:Op woensdag 4 januari 2017 17:41 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Een man die zelf actief contact maakt vertelt mij iets over zijn persoonlijkheid. De knappe jongens zijn echt te vaak verwend en doen weinig moeite. Een knap exemplaar dat meer moeite doet krijgt ook mijn aandacht, zo werkt het bij mij. Ik weiger gewoon de eerste stap te nemen, een man mag meer energie in een vrouw steken die hij leuk vindt vind ik.
Zit dat lekker daar, op die erwt?quote:Op woensdag 4 januari 2017 17:41 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Een man die zelf actief contact maakt vertelt mij iets over zijn persoonlijkheid. De knappe jongens zijn echt te vaak verwend en doen weinig moeite. Een knap exemplaar dat meer moeite doet krijgt ook mijn aandacht, zo werkt het bij mij. Ik weiger gewoon de eerste stap te nemen, een man mag meer energie in een vrouw steken die hij leuk vindt vind ik.
Dat werkt dan prima als je alleen de hele knappe mannen liked die volgens jou nooit de eerste stap zetten terwijl je dat wel verwacht.quote:Op woensdag 4 januari 2017 17:41 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Nou ja, ik geef ook aan dat ik hier wat ouderwets in ben he.quote:Op woensdag 4 januari 2017 17:46 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Beetje over t paard getild meid?je doet dus zelf wat je de knappe jongens kwalijk neemt.
Je gaat niet dood van wat initiatief hoor. Ik snap dat je dat wilt, maar het beginnen van een gesprek op een datingapp valt daar echt niet onder. Er gaat een wereld voor je open als je zelf eens een gesprekje begint, al is het maar met een simpele 'hoi'.quote:Op woensdag 4 januari 2017 17:41 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Goed initiatief!quote:Op woensdag 4 januari 2017 17:57 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Hoi, neuken? Of moet dit via happn?
DM werkt beter, TS is niet zo heel knap als ze zegt. Ze heeft alleen een mooi lijf en lieve kuiltjes in haar wangenquote:Op woensdag 4 januari 2017 17:57 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Hoi, neuken? Of moet dit via happn?
Zie het beginnen van een gesprek als het laten vallen van je zakdoek in the olden days.quote:Op woensdag 4 januari 2017 17:52 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Nou ja, ik geef ook aan dat ik hier wat ouderwets in ben he.![]()
Ik wil versierd worden, vind een man dan echt mannelijk en dat houdt mijn aandacht vast. Niet meer van deze tijd blijkbaar..
Zo'n gezellige dikkerd met alleen maar foto's van d'r mooie ogen en d'r lieve lach. Echte schoonheid zit van binnen, en op je gezicht.quote:Op woensdag 4 januari 2017 17:58 schreef Kermit. het volgende:
[..]
DM werkt beter, TS is niet zo heel knap als ze zegt. Ze heeft alleen een mooi lijf en lieve kuiltjes in haar wangen
Dat ik een beetje moeite van een man verwacht maakt mij geen verwaand prinsesje vind ik. Als je als man me toch niet durft te benaderen, hoef je me ook niet te liken.quote:Op woensdag 4 januari 2017 17:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zit dat lekker daar, op die erwt?
Leuk he, dat selectieve feminisme.quote:Op woensdag 4 januari 2017 18:14 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Dat ik een beetje moeite van een man verwacht maakt mij geen verwaand prinsesje vind ik. Als je als man me toch niet durft te benaderen, hoef je me ook niet te liken.
dat werkt natuurlijk een kant opquote:Op woensdag 4 januari 2017 18:14 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Dat ik een beetje moeite van een man verwacht maakt mij geen verwaand prinsesje vind ik. Als je als man me toch niet durft te benaderen, hoef je me ook niet te liken.
In mijn omgeving zijn het altijd de mannen geweest die de eerste stap hebben gezet bij hun vriendin. Vind je dat zelf ook niet mannelijk? Dat je zelf iemand versiert en 'verovert'? Dacht dat het altijd wel door het testosterongehalte kwam, dus vandaar dat ik wat meer van mannen verwacht.quote:Op woensdag 4 januari 2017 18:20 schreef kmkmmr het volgende:
[..]
dat werkt natuurlijk een kant op
jij benadert de mannen die jij liket (ugh) ook niet, waarom like je dan uerberhaupt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |