SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tails tell tales
quote:Op zondag 15 januari 2017 20:40 schreef Forbry het volgende:
Trapped afgekeken. Al met al wel aardig, maar geen 2e Bron|Broen/Broadchurch ofzo.EensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 januari 2017 20:40 schreef Forbry het volgende:
Trapped afgekeken. Al met al wel aardig, maar geen 2e Bron|Broen/Broadchurch ofzo.Ga vanavond verder met aflevering 8. Deze serie doe ik echt lang over. Kan moeilijk de aandacht erbij houden. Maar ik kijk hem gewoon af. Ik heb weinig met de personages in de serie. En sommige zaken zien er wat ongeloofwaardig uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb niet in je spoiler gekeken dat doe ik later wel![]()
Broadchurch
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
Afgekeken nadat ik Lemony Snickett af had, maar dat wtf-gevoel blijft wel bij The OA.quote:Op maandag 16 januari 2017 17:17 schreef Sked het volgende:
Heb me net eens aan The OA gewaagd. Voorlopig zit ik met een behoorlijk wtf gevoel.
Pfff, daar heb ik echt lang op zitten te wachten, eindelijk!quote:Op maandag 16 januari 2017 16:44 schreef freaky40 het volgende:
Heb begrepen dat Netflix met een verassing komt a.s. vrijdag op de dag van de inauguratie van Trump; nieuw seizoen House of Cards! Onzeker of de berichten kloppen maar zou mooi zijn.
Onder voorbehoud nog even he, nog even afwachten of het klopt. Las het laatst ergens dat het wel eens een mogelijkheid kan zijn. Weet niet meer waar en wanneer.quote:Op maandag 16 januari 2017 17:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Pfff, daar heb ik echt lang op zitten te wachten, eindelijk!
Ik vond er toch wel een verschil in zitten. Ze spelen natuurlijk dezelfde karakteristieke rol, dus je ontkomt er niet aan dat er overeenkomsten zijn, maar ik vind deze toch minder 'Carrey' dan Carrey.quote:Op maandag 16 januari 2017 17:25 schreef SnoepTomaatje het volgende:
Ik ben erg teleurgesteld door Lemony Snicket, had er wel veel van verwacht
Maar uiteindelijk zit je gewoon te kijken naar Neil Patrick Harris die Jim Carey 1 op 1 na probeert te doen, en ik kon er niet doorheen prikken.
oe dat zou mooi zijn!quote:Op maandag 16 januari 2017 16:44 schreef freaky40 het volgende:
Heb begrepen dat Netflix met een verassing komt a.s. vrijdag op de dag van de inauguratie van Trump; nieuw seizoen House of Cards! Onzeker of de berichten kloppen maar zou mooi zijn.
Dat. En het feit dat hier wel de auteur van de boeken aan de hele serie meewerkt ipv halverwege ontslagen te worden vind ik ook een pluspunt (en ik haat carrey)...quote:Op maandag 16 januari 2017 18:44 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik vond er toch wel een verschil in zitten. Ze spelen natuurlijk dezelfde karakteristieke rol, dus je ontkomt er niet aan dat er overeenkomsten zijn, maar ik vind deze toch minder 'Carrey' dan Carrey.
Blijft?quote:Op maandag 16 januari 2017 17:26 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Afgekeken nadat ik Lemony Snickett af had, maar dat wtf-gevoel blijft wel bij The OA.
Wel benieuwd naar het tweede seizoen want er liggen nogal wat losse eindjes om aan elkaar te knopen.
Mwa, niet zo'n moeite mee. De kinderen spelen tenslotte ook vrijwel hetzelfde als de kinderen in de film.quote:Op maandag 16 januari 2017 17:25 schreef SnoepTomaatje het volgende:
Ik ben erg teleurgesteld door Lemony Snicket, had er wel veel van verwacht
Maar uiteindelijk zit je gewoon te kijken naar Neil Patrick Harris die Jim Carey 1 op 1 na probeert te doen, en ik kon er niet doorheen prikken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |