abonnement Unibet Coolblue
pi_167980125
Ik kijk nu naar the OA, aflevering 3 maar ik snap die gasten die gevangen zitten niet... Helemaal geen weerstand ofzo... Nou ben benieuwd of het nog wat gaat worden.
pi_167981054


Heavy Water War, The (seizoen 1) – 2015 12
♫ Noors / CC Nederlands
Genre: Drama, Intellectueel
Acteurs: Espen Klouman-Høiner, Christoph Bach, Anna Friel
Als de nazi’s een fabriek voor zwaar water veroveren om hun kernwapenproject te realiseren, proberen Noorse geallieerden de operatie te saboteren.

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zondag 8 januari 2017 @ 17:39:15 #103
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_167981242
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 16:53 schreef larry_flynt het volgende:
Ik kijk nu naar the OA, aflevering 3 maar ik snap die gasten die gevangen zitten niet... Helemaal geen weerstand ofzo... Nou ben benieuwd of het nog wat gaat worden.
Wat kunnen ze voor weerstand geven dan?
Oh.
  zondag 8 januari 2017 @ 18:33:10 #104
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_167982391
Klaar met Occupied, echt een topserie!

Wat is nog meer een goede Scandinavische serie in jullie ogen? The Bridge staat ook op Netflix, is schijnbaar ook wel leuk. Iemand dit gezien?
pi_167982597
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 18:33 schreef ZuidGrens het volgende:
Klaar met Occupied, echt een topserie!

Wat is nog meer een goede Scandinavische serie in jullie ogen? The Bridge staat ook op Netflix, is schijnbaar ook wel leuk. Iemand dit gezien?
Ik vond die IJslandse series wel aardig; The Cliff (2 iets minder, maar 1 vond ik goed te doen) en Trapped. The Case, 1 aflevering gezien nu, maar daar moet je meer inkomen.
Vond Trapped wel de aardigste iig.
IJsland is wel een fascinerend land ook.

Occupied ook gezien, die was erg sterk, ondanks dat je ziet dat het allemaal weinig mocht kosten, volgens mij. Ben benieuwd naar serie 2, want mensen gaan dus steeds meer in verzet komen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Ryan3 op 08-01-2017 18:47:20 ]
I´m back.
pi_167982647
quote:
7s.gif Op zondag 8 januari 2017 17:29 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]

Heavy Water War, The (seizoen 1) – 2015 12
♫ Noors / CC Nederlands
Genre: Drama, Intellectueel
Acteurs: Espen Klouman-Høiner, Christoph Bach, Anna Friel
Als de nazi’s een fabriek voor zwaar water veroveren om hun kernwapenproject te realiseren, proberen Noorse geallieerden de operatie te saboteren.

Goeie deze?
Zwaar water idd. H3O, toch?
I´m back.
pi_167982716
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 18:33 schreef ZuidGrens het volgende:
Klaar met Occupied, echt een topserie!

Wat is nog meer een goede Scandinavische serie in jullie ogen? The Bridge staat ook op Netflix, is schijnbaar ook wel leuk. Iemand dit gezien?
Bridge eerste 2 series gezien, vind ik wel goed idd, aanrader.
I´m back.
pi_167983262
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 18:42 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Goeie deze?
Zwaar water idd. H3O, toch?
Nee. 2H2O. Geen extra waterstof atoom. Maar waterstofatomen met een extra neutron in de kern.
pi_167983347
quote:
1s.gif Op zondag 8 januari 2017 19:03 schreef wcborstel het volgende:

[..]

Nee. 2H2O. Geen extra waterstof atoom. Maar waterstofatomen met een extra neutron in de kern.
Okee.
I´m back.
pi_167990299
Ok, ik vind fargo echt leuk! Apart, grappig.. ben heel positief, dus dank! :D
pi_167995399
Netflix had een tijdje weinig nieuwe aanwas, maar ze zijn de laatste maand goed bezig. Veel buitenlandse series. Occupied is echt tof. Begin nu met aflevering 3, maar donders, wat spannend _O_
Veel buitenlands spul. Franse Docu ( Deze, zonder ondertiteling ) over Goldman Sachs was ook goed.
Deense film: Deze, iets met flessenpost en vermiste kinderen was ook steengoed! Echt relax dat er meer spul beschikbaar is in andere talen. Dat geeft net wat meer spanning aan het geheel.
pi_167997668


Watcher, The – 2016 12 1:29 uur
♫ Engels / CC Engels, Nederlands
Genre: Thriller
Acteurs: Edi Gathegi, Erin Cahill, Tracie Thoms
In deze deels waargebeurde thriller koopt een jong stel een droomhuis, maar ontdekt dat dit een luguber verleden heeft en dat iemand hen constant in de gaten houdt.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_168000026
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Escape to Witch Mountain – 1975 1:37 uur
♫ Engels / CC Engels, Nederlands
Genre: Avontuur, Bizar, Sci-Fi
Acteurs: Eddie Albert, Ray Milland, Donald Pleasence
Een voertuig zweeft door de lucht, een kapstok komt tot leven en wilde dieren zijn als was in de handen van Tony en Tia Malone in deze leuke Disneyfilm.

Race to Witch Mountain – 2009 12 1:38 uur
♫ Engels / CC Engels, Nederlands
Genre: Avontuur, Sci-Fi
Acteurs: Dwayne Johnson, AnnaSophia Robb, Alexander Ludwig
Een taxichauffeur in Las Vegas raakt verstrikt in een race tegen overheidsagenten, een alienjager en de klok om twee kinderen, hun planeet en die van ons te redden.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_168000102
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_168001412
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 22:32 schreef Zelva het volgende:
Te zien tot en met 13 januari

The Crash Reel (2013, 3,74)
Als je deze nog niet hebt gezien,
snel kijken dan.
  maandag 9 januari 2017 @ 13:10:52 #116
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_168001668
Voor de Scandinavië-detectives-liefhebbers a la Bridge is MODUS ook wel aardig.
pi_168002484
Trailer van Unfortuned events gekeken en dat ziet er toch wel tof uit.
De film kan ik ook erg waarderen dus moet wel goedkomen. :)
pi_168004950
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 09:54 schreef Greys het volgende:

[..]

Jaaaaaaaaaa. Ik denk dat dat een toffe serie is om samen met je meneer te kijken!
Ik kan mij natuurlijk vergissen, want de serie nog niet daadwerkelijk gezien, maar wel het eea over gelezen en naar aanleiding van jouw enthousiasme (i.c.m. met dat van Amarantha) inmiddels ook wat trailers e.d. bekeken en ik denk juist dat het echt he-le-maal niks voor 'mijn meneer' :P is. :D

De enige van ons twee die het misschien nog wel leuk zou kunnen vinden ben ik zelf denk ik, maar ik word er tot nu toe ook niet warm van, sorry. Ik heb het überhaupt niet zo op dit soort horror-elementen (vind het wel o.k., maar het heeft mijn voorkeur gewoon niet zo), maar ook dat 'incestueuze' in de serie spreekt mij niet aan. Misschien dat ik het ooit nog wel een kans geef, maar voorlopig nog meer dan genoeg andere series die ik (wel) wil zien...

Geniet van jouw enthousiasme, though ;)

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 16:48 schreef FireFox1 het volgende:
Ook seizoen 2 van Fargo is geweldig _O_ de settings, het verhaal, alles klopt, behalve één ding:

Kirsten Dunst. Wat een waardeloze actrice :r Bijna iedere scene waarin zij voorkomt erger ik mij kapot. wat een miscasting :r
Geen idee wat ik in het algemeen van haar (als actrice) vind, maar ik vond haar voor deze rol juist erg goed gecast. Boeiende rol en uitstekend gespeeld.

quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 18:33 schreef ZuidGrens het volgende:
Klaar met Occupied, echt een topserie!

Wat is nog meer een goede Scandinavische serie in jullie ogen? The Bridge staat ook op Netflix, is schijnbaar ook wel leuk. Iemand dit gezien?
Ik vind Bron/Broen (The Bridge) heel goed. De béste tot nu toe.

_____

Inmiddels eindelijk The Crown afgekeken. Wow hoor, echt knap hoe ze een serie over het/de Engelse koningshuis/politiek zo interessant hebben weten te maken en hoe ze eea op zo'n beetje alle vlakken zo perfect hebben weten uit te werken _O_
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Benieuwd wat het 2e seizoen gaat brengen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook met Trapped wat verder gekomen en ik begin die serie wel wat beter/boeiender te vinden ^O^
Tails tell tales
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 9 januari 2017 @ 16:00:49 #119
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_168005384
Nog steeds geen Young Justice en Flash...
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_168005439
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 16:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nog steeds geen Young Justice en Flash...
Fox zend Flash uit, dus daar zitten de rechten, dus tjah t komt nog niet op Netlfix.... :).
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 9 januari 2017 @ 16:07:34 #121
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_168005547
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 16:03 schreef VelitoX het volgende:

[..]

Fox zend Flash uit, dus daar zitten de rechten, dus tjah t komt nog niet op Netlfix.... :).
Young Justice is al een paar jaar gecanceld en wel te zien op Netflix uk er gaan zelfs geruchten dat het een doorstart ging maken op Netflix .
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_168005843
quote:
14s.gif Op maandag 9 januari 2017 16:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
en wel te zien op Netflix uk
Tjah als de Nederlandse rechten nog bij een andere partij liggen, dan komt het gewoon niet. Dat het in de UK wel op netflix staat zegt dan ook helemaal niks.
pi_168007834
quote:
14s.gif Op maandag 9 januari 2017 01:36 schreef Monopoly het volgende:
Netflix had een tijdje weinig nieuwe aanwas, maar ze zijn de laatste maand goed bezig. Veel buitenlandse series. Occupied is echt tof. Begin nu met aflevering 3, maar donders, wat spannend _O_
Veel buitenlands spul. Franse Docu ( Deze, zonder ondertiteling ) over Goldman Sachs was ook goed.
Deense film: Deze, iets met flessenpost en vermiste kinderen was ook steengoed! Echt relax dat er meer spul beschikbaar is in andere talen. Dat geeft net wat meer spanning aan het geheel.
Ik wilde die GoldmanSachs docu kijken, maar alles was frans over gedubt. Zo hekel aan :')
pi_168008098
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2017 17:55 schreef larry_flynt het volgende:

[..]

Ik wilde die GoldmanSachs docu kijken, maar alles was frans over gedubt. Zo hekel aan :')
Ik vond het wel vermakelijk om een Franse docu te kijken. Het is wat meer opletten geblazen dan bij een Engelstalige docu, daar raak ik nog wel eens een stukje concentratie kwijt, je hoeft het immers niet te vertalen.
pi_168008291
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')