abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 januari 2017 @ 12:12:34 #51
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_167898351
quote:
2s.gif Op woensdag 4 januari 2017 17:52 schreef ToT het volgende:

[..]

Tja maar het blijft wel op de tenen lopen, want er hebben dus al instanties gekeken naar of het wel legaal was wat de politie deed.
Die instanties staan waarschijnlijk ook te gillen als er straks invallen gedaan worden als hier de eerste echte grote aanslag gepleegd gaat worden.
"Ja maar dat kan zomaar niet! Kom maar eerst met bewijs dat deze mensen er mee te maken hebben en regel dan eerst officieel een huiszoekingsbevel via de rechter! " of zo.
het kan zelfs nog leuker worden voor die instanties als dit zo door gaat ... als dus blijkt dat het "terrorisme" plaats vind onder de groep die hun het hardste verdedigt , dan is er spraken van medeschuldig aan het oproepen van het Terrorisme en het mee werken hier aan en dat is strafbaar voor de wet :-)

Waarom de politiek hier nog niets mee doet is mij een raadsel

maar zo verbaast ik me nog steeds dat mensen die gezinsvoogd zijn ( BJZ ) nooit aangesproken worden als er in het gezin wat hun onder hun hoede heeft staan een moord of iets ernstig aan gedaan is .. waarom is er dan altijd weer vrijspraak voor die voogd of worden die er buiten gehouden ......... je bent toch als verantwoordelijke aangesteld voor zo'n gezin dus als er dan wat fout gaat dan moet je hier ook mede verantwoordelijk voor gesteld worden ... en niet weg komen we hebben dit niet zien aan komen
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
  donderdag 5 januari 2017 @ 13:03:33 #53
423584 begaaierd
Ik Begaai, Hij Begaait, Wij...
pi_167899395
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 11:52 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet, ik zeg wel dat je zelf op onderzoek moet uitgaan. En dan kom je dingen tegen die ontegenzeggelijk enorm overdreven worden bij Breitbart en de bronnen die zich weer op Breitbart baseren. Bovendien is de berichtgeving van Breitbart over dit nieuws buitengewoon eenzijdig en wordt er onterecht een beeld neergezet dat hier een georganiseerde groep van duizenden moslims hun oorlog tegen het westen aan het voeren zijn door onder andere een kerk, het symbool van het christelijke Westen, in brand te zetten. Brandstichting wordt gesuggereerd, terwijl de reden dat de brandweer is uitgerukt een verdwaalde vuurpijl op het dak was. Niet goed, maar de berichtgeving van Breitbart is aantoonbaar niet conform de werkelijkheid. Het probleem als je dat aankaart is dat je het gevaar loopt als goedprater te worden weggezet, zonder dat er iets goedgepraat wordt.
Ik meen me te herinneren dat er vorig jaar tijdens nieuwjaar in Keulen een dergelijk 'incident' in eerste instantie helemaal onder pet werd gehouden.
En tijdens dit 'incident' waren er ook op grote schaal Noord Afrikanen op de been. Dus zo vreemd is dit nieuwsbericht helemaal niet.
pi_167899448
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 13:03 schreef begaaierd het volgende:

[..]

Ik meen me te herinneren dat er vorig jaar tijdens nieuwjaar in Keulen een dergelijk 'incident' in eerste instantie helemaal onder pet werd gehouden.
En tijdens dit 'incident' waren er ook op grote schaal Noord Afrikanen op de been. Dus zo vreemd is dit nieuwsbericht helemaal niet.
Zo vreemd is dat wel. Dit soort sites bedrijven geen journalistiek, maar politiek. Dit is exemplarisch:

quote:
Das alles ist fast richtig. Doch an den entscheidenden Details gibt es Unterschiede. So wurde nicht das Dach der Kirche in Brand gesetzt, sondern nur eine Rakete in das Gerüst geschossen, das den Kirchturm zurzeit umschließt. Den kleinen Brand dort konnte die Feuerwehr schnell und problemlos löschen. Aus einer kleinen Gruppe von Syrern soll es vereinzelt "Allahu Akbar"-Rufe gegeben haben. Dass die vermeintlich in Brand gesetzte Reinoldikirche die älteste Kirche Deutschlands sein soll, ist ein Fehler im Detail und stützt dennoch das Narrativ des muslimischen Angriffs auf die europäische Kultur.
US-Fake-News verunsichern Dortmund
  donderdag 5 januari 2017 @ 13:10:45 #55
423584 begaaierd
Ik Begaai, Hij Begaait, Wij...
pi_167899567
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 13:05 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Zo vreemd is dat wel. Dit soort sites bedrijven geen journalistiek, maar politiek. Dit is exemplarisch:

[..]

US-Fake-News verunsichern Dortmund
Ja heb het even vluchtig doorgelezen. En ook ff het filmpje bekeken. Daar zie ik een grote groep Noord Arfrikanen, Syriers (of welk volk het dan ook mag zijn) tegenover de politie staan.
Dat wil toch ook al iets zeggen? Dat er misschien dan geen veldslag heeft plaatsgevonden dat zou idd kunnen. Maar het feit dat er wel degelijk confrontaties worden gezocht zegt voor mij al genoeg.
Ik ben bang dat dit in de toekomst alleen maar erger gaat worden.
Het tekent ook wel dat hedendaags er alleen nog maar nieuwjaar gevierd kan worden als er een enorme politiemacht op de been is.
Dat jij dan blijft steken dat er misschien overdreven wordt bij bepaalde nieuwsinstanties zegt ook genoeg lijkt me, ipv het probleem te bespreken.

Edit: En wat maakt deze bron tot waarheid en de andere bron niet?
pi_167899833
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 13:10 schreef begaaierd het volgende:

[..]

Edit: En wat maakt deze bron tot waarheid en de andere bron niet?
Het stuk van Breitbart bevat een aantal aantoonbare overdrijvingen, onjuistheden en suggesties die niet onderbouwd worden. De bezwaren daartegen die in het "fake news" artikel worden genoemd zijn wel controleerbaar. Denk daarbij aan verslagen van ordediensten als politie en brandweer, en bijvoorbeeld het doodsimpele feit dat iedereen zelf kan gaan kijken of die kerk in Dortmund in de fik heeft gestaan (dan zul je zien dat dat niet is gebeurd).

Bedenk daarbij dat Breitbart een conservatieve rechtse reputatie en een politieke agenda heeft en er is aanleiding genoeg ze het nadeel van de twijfel te geven, als je nog mocht twijfelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')