Ga jij nou maar lekker naar DRTquote:Op vrijdag 6 januari 2017 19:33 schreef Sked het volgende:
Gewoon dat hele EK opdoeken, WK is genoeg voor het schaatsen.
hm ja idd, jammerquote:Op vrijdag 6 januari 2017 19:28 schreef franklop het volgende:
Als Wüst de 500 meter wint bij EK allround, dan weet je dat je geen 40'ers krijg op de 3k
Vooral als ze de 5 km halen.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 19:34 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
hm ja idd, jammerdat is het enige leuke aan 3k
Darts is wel een stuk populairder dan schaatsen en dat heeft deels te maken met de toernooideflatie.quote:
Dit zegt veel over de huidige staat van Nederlandquote:Op vrijdag 6 januari 2017 19:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Darts is wel een stuk populairder dan schaatsen
Iedereen binnen de schaatswereld zijn weleens een setje geweestquote:Op vrijdag 6 januari 2017 19:38 schreef MiLalaa het volgende:
ik vind het leuk dat Annette er zit, verfrissende blik![]()
en zijn Mark en Annette niet nog eens een setje geweest? Bart&Ria 2.0 in de maak
Dat is echt al jaren geleden en was volgens mij ook niet veel meer dan een paar wipjesquote:Op vrijdag 6 januari 2017 19:38 schreef MiLalaa het volgende:
en zijn Mark en Annette niet nog eens een setje geweest? Bart&Ria 2.0 in de maak
nou, het was toch een strijd met Sven? Toen waren Sven en Mark geen vriendjesquote:Op vrijdag 6 januari 2017 19:40 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat is echt al jaren geleden en was volgens mij ook niet veel meer dan een paar wipjes
Ja, Sven en Anette hadden toen een relatie, en Tuitert met Helen van Goozen.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 19:41 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
nou, het was toch een strijd met Sven? Toen waren Sven en Mark geen vriendjes
Bart&Ria?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 19:38 schreef MiLalaa het volgende:
dan zullen we het nu weer over de techniek hebben.quote:
You have nice curvesquote:Op vrijdag 6 januari 2017 19:45 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
dan zullen we het nu weer over de techniek hebben.
Bijvoorbeeld.. over het extra overstapje dat Sablikova doet na de buitenbocht.
jij bent van de schaatsroddels hequote:Op vrijdag 6 januari 2017 19:38 schreef MiLalaa het volgende:
Godverdomme, ik zocht dat filmpje al maar dit kon ik niet vindenquote:
Pechstein doet toch mee?quote:
die hebben nog eens een blauwe maandag samen commentator gespeeld bij Mart aan tafel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |