Websitequote:Iedere doordeweekse dag ontvangt Eva spraakmakende gasten uit de politiek, entertainment, sportwereld en meer. Samen met haar gasten word er teruggeblikt op de afgelopen dagen maar ook zeker vooruit gekeken op de weken die komen gaan!
Ze heeft wel inkijk op dat plaatje, is dat met opzet?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 23:16 schreef Zelfscanner het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Website
Jinek op Twitter
Uitzending terugkijken.
Teletekst pagina 229, waar de gasten in de regel eerder bekend worden gemaakt dan via de eigen site.
Wat een mini inkijk. Niet serieus te nemen.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 23:17 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ze heeft wel inkijk op dat plaatje, is dat met opzet?
Dacht ook altijd dat een bruine volkoren boterham met pindakaas gezond is...blijkbaar mag dat dus niet meerquote:
Je mag ook niks meer tegenwoordigquote:Op dinsdag 3 januari 2017 23:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dacht ook altijd dat een bruine volkoren boterham met pindakaas gezond is...blijkbaar mag dat dus niet meer
Heel vroeger zei men ook dat een boterham met kaas en een glas melk gezond wasquote:Op dinsdag 3 januari 2017 23:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dacht ook altijd dat een bruine volkoren boterham met pindakaas gezond is...blijkbaar mag dat dus niet meer
Is dit echt gebeurdquote:Op dinsdag 3 januari 2017 23:19 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Wat een mini inkijk. Niet serieus te nemen.
Dit is een inkijk:
Een broodje kaas is gezond, maar als je er een tosti van maakt is het opeens niet goed meer.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 23:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Melk de witte motorquote:Op dinsdag 3 januari 2017 23:22 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Heel vroeger zei men ook dat een boterham met kaas en een glas melk gezond was
Ik spring elke morgen in ongezuiverd riool water. Ik ben nooit ziek.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 23:23 schreef DrDentz het volgende:
Je hebt ook mensen die zich iedere dag wassen, die spoelen alle weerstand van hun huid af
Zou idd ook niet naar die sportchicks kijken.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 23:24 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Eva draagt een Rolex Datejust, Gijs een Rolex Submariner.
Echt niet, zo ranzig.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 23:24 schreef Tagliano het volgende:
Vrouwen moeten niet al te gespierd zijn
Hoe weet jij dat zo precies te duiden?!quote:Op dinsdag 3 januari 2017 23:24 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Patsers, ik draag een Festina, ook mooi.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 23:24 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Viesdikquote:Op dinsdag 3 januari 2017 23:24 schreef Tagliano het volgende:
Vrouwen moeten niet al te gespierd zijn
Ik heb aan Jinek genoeg.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 23:25 schreef matthijst het volgende:
[..]
Zou idd ook niet naar die sportchicks kijken.
Oh oké, hij heeft wel een kop en stem voor de radio.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 23:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zit gewoon in hem. Hij doet een radioshow waarin ook interviews zitten.
Dan ben jij nooit in Somalië geweestquote:Op dinsdag 3 januari 2017 23:28 schreef MakkieR het volgende:
In Somalië lachen ze zich dood als ze over onze problemen horen
Hij speelde vroeger de kleine blonde doodquote:Op dinsdag 3 januari 2017 23:30 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ken die cabaretier ergens van. Een eerdere tv-serie of commercial.
Hij is al een keer bij Pauw (of was het Jinek) geweest.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 23:30 schreef Elfletterig het volgende:
Ah, Anthonie leeft weer dus.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 23:30 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hij speelde vroeger de kleine blonde dood
Dan moet je die wel weggeven.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 23:29 schreef Joezi het volgende:
[..]
Leuke winkel, gister daar een buddhabeeld gekocht
En, helpt het al?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 23:29 schreef Joezi het volgende:
[..]
Leuke winkel, gister daar een buddhabeeld gekocht
Zelfs hij zou een betere president zijn dan Donald T.quote:
Schijnt van niet of hij zal alsnog uit de kast moeten komen.quote:
schagen world gaycity?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 23:35 schreef Martinello het volgende:
[..]
Nee, maar hij komt wel uit Schagen.
Joling city, ook bekend van Karin Bloemen, Cees Geel.quote:
hij zat vorigr maand nog bij pauwquote:Op dinsdag 3 januari 2017 23:30 schreef Elfletterig het volgende:
Uhuh.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 23:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
Misschien moet je eens leren dat cabaret niet grappig hoeft te zijn hansie
Lulletje rozenwater. Een 30 jarig jochie.quote:
Hij was leraar op een ROC.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 23:43 schreef Joezi het volgende:
Wel gek dat hij bij de woningbouw woont, die BNers zijn altijd multiesmiljonair
Of een boeddha beeld.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 23:44 schreef matthijst het volgende:
Gijs mag wel eens een zonnebank en anti-agingshit bij de action halen.
Straks gaat ze er op zitten.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 23:45 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Een speeltje uit Eva's persoonlijke collectie.
Chinees/Nederlandquote:
Erotische speeltjes genot.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 23:47 schreef Zelfscanner het volgende:
Mijn kamer draait wel goed op action, primark en lidl
Grote dildo bakken bij de action?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 23:47 schreef Zelfscanner het volgende:
Het schijnt...quote:Op dinsdag 3 januari 2017 23:46 schreef Joezi het volgende:
Jinek denkt dat dat een zaklamp is_____!!!!
Primarkt is toch alleen bedoeld voor hoofddoekjes ?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 23:47 schreef Zelfscanner het volgende:
In bepaalde steden ja. Niet overalquote:Op dinsdag 3 januari 2017 23:49 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Primarkt is toch alleen bedoeld voor hoofddoekjes ?
Daarom kom ik er nooit.quote:
Lekker Babi Pangang eten zonder extra kostenquote:Op dinsdag 3 januari 2017 23:49 schreef Joezi het volgende:
Kan China niet bij de EU? scheelt weer invoerrechten en alles
Snel doenquote:Op dinsdag 3 januari 2017 23:52 schreef Joezi het volgende:
Action ben ik eigenlijk nog nooit geweest
heb geen facebookquote:Op woensdag 4 januari 2017 00:00 schreef monkyyy het volgende:
[..]
http://evajinek.kro-ncrv.nl/
rechts boven
quote:Op dinsdag 3 januari 2017 23:46 schreef monkyyy het volgende:
Zou Jinek een huis vol Action-zooi hebben? Inclusief die bordjes met "Love, home, good"
quote:In zijn werk komen anekdotes voor over zijn ervaringen voor de klas. (...) in seizoen 2015 schrijft en acteert hij voor Koefnoen. Hij geeft les op een ROC in Amsterdam.
twitter:JinekLive twitterde op woensdag 04-01-2017 om 20:07:44Garage failliet, eigenaar kanker, net als in de film 'De Marathon' #Jinek om 23.00 met @MWaardenberg @stefandewalle https://t.co/dRvnYHFPK8 reageer retweet
twitter:JinekLive twitterde op woensdag 04-01-2017 om 20:25:19Wat doet het met je als je man dood gaat? Vanavond 23.00 met o.a. Coen Verbraak #Jinekhttps://t.co/KOpovH8TCY reageer retweet
twitter:JinekLive twitterde op woensdag 04-01-2017 om 20:35:10Welke voetballer wordt hét stijlicoon van het Nederlandse voetbal? Vanavond 23.00 #Jinek met o.a. @sjoerdmossou https://t.co/2kFnv9e5vm reageer retweet
Alweer YouTube aids.twitter:JinekLive twitterde op woensdag 04-01-2017 om 20:47:20Zakkenrollerjager Jaime van Gastel is een regelrechte Youtube-sensatie. Vanavond in #Jinek met @PeterRdeV om 23.00... https://t.co/EFFJwNvF9G reageer retweet
Ik sla over vanavond. Alhoewel Stefan de Walle wel een enorm baasje is.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:49 schreef Zipportal het volgende:
Topshow vanavond.twitter:JinekLive twitterde op woensdag 04-01-2017 om 20:07:44Garage failliet, eigenaar kanker, net als in de film 'De Marathon' #Jinek om 23.00 met @MWaardenberg @stefandewalle https://t.co/dRvnYHFPK8 reageer retweet
twitter:JinekLive twitterde op woensdag 04-01-2017 om 20:25:19Wat doet het met je als je man dood gaat? Vanavond 23.00 met o.a. Coen Verbraak #Jinekhttps://t.co/KOpovH8TCY reageer retweet
twitter:JinekLive twitterde op woensdag 04-01-2017 om 20:35:10Welke voetballer wordt hét stijlicoon van het Nederlandse voetbal? Vanavond 23.00 #Jinek met o.a. @sjoerdmossou https://t.co/2kFnv9e5vm reageer retweet
Alweer YouTube aids.twitter:JinekLive twitterde op woensdag 04-01-2017 om 20:47:20Zakkenrollerjager Jaime van Gastel is een regelrechte Youtube-sensatie. Vanavond in #Jinek met @PeterRdeV om 23.00... https://t.co/EFFJwNvF9G reageer retweet
Rechtsmenschen kunnen niet nat wordenquote:Op woensdag 4 januari 2017 23:05 schreef Joezi het volgende:
Petergod!!!!!!! Zeg het ze, vinger op de clit
Straatfeest.quote:Op woensdag 4 januari 2017 23:15 schreef PowerLoungen het volgende:
Dat is een zakkeéh rolléh , ja zekéh .
Mag je opblijven van mama? Morgen vrij?quote:Op woensdag 4 januari 2017 23:16 schreef Joezi het volgende:
Regel 1, je verraadt je broeders nooit aan de wouten!
quote:Op woensdag 4 januari 2017 23:17 schreef matthijst het volgende:
[..]
Mag je opblijven van mama? Morgen vrij?
van de rijken mag je stelen, check robin hood eens, cultheld.quote:Op woensdag 4 januari 2017 23:18 schreef monkyyy het volgende:
Gewoon niet zakkenrollen maar gewoon betalen als je iets wil hebben.
Beter te duur als niet te koop.quote:Op woensdag 4 januari 2017 23:18 schreef monkyyy het volgende:
Gewoon niet zakkenrollen maar gewoon betalen als je iets wil hebben.
En je mag ook inbreken, check Goudlokje en de drie beren maar.quote:Op woensdag 4 januari 2017 23:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
van de rijken mag je stelen, check robin hood eens, cultheld.
drol in de gang draaien, door de spanningquote:Op woensdag 4 januari 2017 23:21 schreef monkyyy het volgende:
[..]
En je mag ook inbreken, check Goudlokje en de drie beren maar.
quote:Op woensdag 4 januari 2017 23:21 schreef monkyyy het volgende:
[..]
En je mag ook inbreken, check Goudlokje en de drie beren maar.
In z'n rape dungeon ja.quote:
Ik ookquote:Op woensdag 4 januari 2017 23:30 schreef matthijst het volgende:
Mariah is echt blij met haar tieten.
Als ons forum je niet bevalt, zoek dan een ander forum!!!!quote:Op woensdag 4 januari 2017 23:29 schreef matthijst het volgende:
[..]
Misschien als je minder onzin gaat posten?
Haha, ik vind t ook mooi, maar vooral verrassend dat ze 24/7 met dr tieten half uit dr shirt rondloopt.quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2017 23:30 schreef Joezi het volgende:
[..]
Als ons forum je niet bevalt, zoek dan een ander forum!!!!
Want?quote:Op woensdag 4 januari 2017 23:33 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Anders ga je maar terug naar Tweakers allen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |