Een vluchteling adopteren.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 19:10 schreef Toto69 het volgende:
ONZ / [Stichting AEV] Adopteer hier uw eigen vluchteling!
goeden topic was deze
Kick het topic ff.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 19:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Een vluchteling adopteren.![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2017 19:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]Even mijn broek uit doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
quote:Op dinsdag 3 januari 2017 19:10 schreef supersof het volgende:
[..]
nee eentje van Niels maar die is weg
wat heb jij fucking mooie katten vriendquote:Op dinsdag 3 januari 2017 18:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
als we ooit nog andere katten nemen komen die ook uit het asiel![]()
[ afbeelding ]
Wat was de postquote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2017 19:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, die dader was ook een vluchteling idd.
Iets met dat ze harige mannen wil, omdat ze zelf glad is en dan kan ze ze vies noemen omdat ze een vieze hoer is of zo.quote:
en een sletquote:Op dinsdag 3 januari 2017 19:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Iets met dat ze harige mannen wil, omdat ze zelf glad is en dan kan ze ze vies noemen omdat ze een vieze hoer is of zo.
srs?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 19:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Iets met dat ze harige mannen wil, omdat ze zelf glad is en dan kan ze ze vies noemen omdat ze een vieze hoer is of zo.
Ja echt heel raar en geen touw aan vast te knopen. Hij heeft weer naar het blik gegrepen denk ik.quote:
Wat een naar mens ben je toch ookquote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2017 19:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat een naar mens ben je toch ook
Ja, dat loopt wel los idd.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 19:15 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Doe. Denk aan veel sop, olietje erbij jaaaaaaah.
Ik zag het. Maar altijd goed dat zo'n topic na 383 dagen weer actief wordt.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 19:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Bedankt
ik moet lachen om die posts daar![]()
goeie ouwe tijden
WCH post daar ook nog mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |