Minderz!quote:Op dinsdag 3 januari 2017 22:36 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Gewoon lekker op het forum posten dus.
Hier wel ok. Ziekjes.
Lijkt meer een soort hoesttyfus.quote:
Op naar de pannestoel...quote:Op dinsdag 3 januari 2017 22:44 schreef just me het volgende:
* just me kan morgen alles op haar gemak nalezen, hier in kabouterland is het vroeg slapen.
quote:Op dinsdag 3 januari 2017 22:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Reacties daar gepost, wil nu nog meer die kant weer op...
Staat ook nog op de rol, Disney Hong Kong ontbreekt nog op de afgevinkte lijst...quote:Op dinsdag 3 januari 2017 22:45 schreef Fogel het volgende:
[..]![]()
Ik ben alvast aan het verzinnen waar ik volgende kerst heen wil. Hongkong in een kandidaat. En ja, ik weet dat het daar ook niet rustig is
Ik ga dan ook geen tijd hebben voor pretparken. Gewoon een paar dagen rondsjouwen en weer naar huis. Beviel me wel.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 22:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Staat ook nog op de rol, Disney Hong Kong ontbreekt nog op de afgevinkte lijst...
Ik wil een maand gaan.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 22:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ga dan ook geen tijd hebben voor pretparken. Gewoon een paar dagen rondsjouwen en weer naar huis. Beviel me wel.
Je gaat toch niet de halve wereld overvliegen voor een fucking pretpark.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 22:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ga dan ook geen tijd hebben voor pretparken. Gewoon een paar dagen rondsjouwen en weer naar huis. Beviel me wel.
Tuurlijk wel.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 22:50 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Je gaat toch niet de halve wereld overvliegen voor een fucking pretpark.
Als ik de tijd en het geld zou hebben zou ik ook wel langer gaan en dan vooral buiten de steden blijven. Maar voor een stedentrip is het genoeg wat mij betreft.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 22:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wil een maand gaan.
En dan heb ik nog tijd tekort...
Waarom niet?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 22:50 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Je gaat toch niet de halve wereld overvliegen voor een fucking pretpark.
Ik vind het zonde om voor maar een paar dagen de halve wereld over te vliegen en dan als je net wat geacclimatiseerd bent weer te moeten vertrekken.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 22:52 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als ik de tijd en het geld zou hebben zou ik ook wel langer gaan en dan vooral buiten de steden blijven. Maar voor een stedentrip is het genoeg wat mij betreft.
Have fun.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 22:59 schreef Stien_Struis het volgende:
23:00 - 01:00
Met Stien S. de nacht in
Voor mij iets verder.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 22:55 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Dan ga ik wel naar de Efteling, da's maar een uur rijden.
Gewoon niet acclimatiserenquote:Op dinsdag 3 januari 2017 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind het zonde om voor maar een paar dagen de halve wereld over te vliegen en dan als je net wat geacclimatiseerd bent weer te moeten vertrekken.
We hebben toen een trip van zuid (Fukuoka) naar Nagano (de sneeuwen in de noordelijk daarvan gelegen Japanse Alpen bezocht) gedaan. Duurde toen ruim 3 weken.
En in Tokyo stond Disney op het programma...
Staat aan maar ik ga niet zo heel lang meeluisteren vandaag. Ben kapot.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 22:59 schreef Stien_Struis het volgende:
23:00 - 01:00
Met Stien S. de nacht in
Dat niet acclimatiseren werkt niet echt, daarvoor is het tijdsverschil en het klimaat te anders t.o.v. hier.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 23:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
Voor mij iets verder.
[..]
Gewoon niet acclimatiseren
Ik moet eerst financieel weer een beetje alles recht trekken en dan komen de langere reizen wel weer, met kinderen op sleep.
Het werkte voor mij prima.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 23:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat niet acclimatiseren werkt niet echt, daarvoor is het tijdsverschil en het klimaat te anders t.o.v. hier.
En goedkoop is de trip inderdaad niet, hoewel de lokale kosten me meevielen. De Yen/Euro koers is nu zelfs gunstiger dan destijds...
ik kan er heen fietsen binnen 40 minquote:Op dinsdag 3 januari 2017 22:55 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Dan ga ik wel naar de Efteling, da's maar een uur rijden.
Dat is lang geleden.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 23:26 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik kan er heen fietsen binnen 40 min
Klinkt vaag genoeg jaquote:Op dinsdag 3 januari 2017 23:23 schreef Stien_Struis het volgende:
Ik doe nog een vage jaren 80 lijst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |