Ditquote:Op dinsdag 3 januari 2017 10:24 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Die spanning kan ook komen als je eerst een tijdje lult. Ik kan gevoelens krijgen voor hoe iemand reageert en als haar manier van kijken naar de wereld blijkt uit haar gesprekken.
[..]
Weg ermee, blijkbaar neemt ze het met de trouwheid niet zo nauw. Wie weet heeft ze naast jouw nog 4 andere scharrelsquote:Op dinsdag 3 januari 2017 10:37 schreef Tommeke het volgende:
@Skull-splitter: Ja, dat spelletje is zo mooi.
Ik had vrijdag ongepland met een meisje gezoend. En met oud en nieuw weer. Ze is ontzettend cool en bloedmooi. Maar ze heeft blijkbaar een vriend en voor mij is het sowieso niet meer dan dit.
Maar gisteren wel de hele dag mee geappt. Wat moet ik daar nou weer mee
Niets.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 10:37 schreef Tommeke het volgende:
Ik had vrijdag ongepland met een meisje gezoend. En met oud en nieuw weer. Ze is ontzettend cool en bloedmooi. Maar ze heeft blijkbaar een vriend en voor mij is het sowieso niet meer dan dit.
haha plan je normaal je zoentjes dan?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 10:37 schreef Tommeke het volgende:
Ik kende haar al en had 't allang zien aankomen. En mezelf voorgenomen dat ik haar niet zou zoenenquote:Op dinsdag 3 januari 2017 10:40 schreef Drug het volgende:
[..]
haha plan je normaal je zoentjes dan?
maar euh mss kun je proberen sideboy te worden
o zoquote:Op dinsdag 3 januari 2017 10:44 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik kende haar al en had 't allang zien aankomen. En mezelf voorgenomen dat ik haar niet zou zoenen
mwah zo zwart-wit is het nietquote:Op dinsdag 3 januari 2017 10:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
Sloeries gonna sloer. Ook wanneer ze jouw sloerie zijn.
Tsjah. Ze weet van mij ook wel hoe ik er in sta. Maar toch, verleidingen..quote:Op dinsdag 3 januari 2017 10:38 schreef zealot het volgende:
[..]
Weg ermee, blijkbaar neemt ze het met de trouwheid niet zo nauw. Wie weet heeft ze naast jouw nog 4 andere scharrels
als het voor jou toch niet meer is dan dat dan moet je er toch niks mee?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 10:37 schreef Tommeke het volgende:
Nou. ervaringen uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst, maar het is een verdomd mooie indicatie.quote:
Eensquote:Op dinsdag 3 januari 2017 11:41 schreef motorbloempje het volgende:
Het gaat niet eens zozeer om 'doen ze het later ook', maar iemand die zo in het leven staat en een partner zo behandelt zou ik mooi aan me voorbij laten gaan.
Eens. En ik weet inmiddels wat de keerzijde van die medaille is. Das echt klotequote:Op dinsdag 3 januari 2017 11:41 schreef motorbloempje het volgende:
Het gaat niet eens zozeer om 'doen ze het later ook', maar iemand die zo in het leven staat en een partner zo behandelt zou ik mooi aan me voorbij laten gaan.
maar om nou op basis van genoemde feiten te concluderen dat die chick een whore for life isquote:Op dinsdag 3 januari 2017 11:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nou. ervaringen uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst, maar het is een verdomd mooie indicatie.
Er zijn uitzonderingen. Maar niet veel. En niet vaak.
mwah zou ook wel benieuwd zijn naar de omstandighedenquote:Op dinsdag 3 januari 2017 11:41 schreef motorbloempje het volgende:
Toch?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 12:45 schreef Drug het volgende:
[..]
mwah zou ook wel benieuwd zijn naar de omstandigheden
Sowieso, want vrouw.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 12:43 schreef Drug het volgende:
[..]
maar om nou op basis van genoemde feiten te concluderen dat die chick een whore for life is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |