SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze zitten er niet alle 24 tussen. Moet wel leuk blijvenJe hebt tot 23 januari om mee te doen. De dag erna worden de nominaties bekend gemaakt. Daarna kan je echter nog wel je winnaars kiezen.
Voor de winnaar zoals gezegd ook een prijsje:
2 bioscoopbonnen![]()
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Vanaf Zondag pas weer computer tot mijn beschikking.quote:Op donderdag 5 januari 2017 23:45 schreef Fok-it het volgende:
Nou jongens, niemand die wil gratis naar de bios?
Ja, bedoelde meer andere users die er al gepost hebben. Met te weinig animo gaat het hem niet wordenquote:Op donderdag 5 januari 2017 23:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vanaf Zondag pas weer computer tot mijn beschikking.
Matig ja. Verassende nominaties alquote:Op dinsdag 24 januari 2017 14:20 schreef Mike het volgende:
De bekendmaking is compleet anders dan normaal.
Ik vond het verrassend dat Michael Shannon een nominatie kreeg ipv Aaron Taylor-Johnson (wel terecht overigens).quote:Op dinsdag 24 januari 2017 14:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Matig ja. Verassende nominaties al
Vooral Viggo Mortensen had ik niet verwacht
Nocturnal Animals is denk ik niet bij iedereen in de smaak gevallen. Zelfde geldt voor Silence. Ben daar toch wel erg benieuwd naar die filmquote:Op dinsdag 24 januari 2017 14:36 schreef Mike het volgende:
Wauw, Mel Gibson bij de regie. Verrassend maar ook terecht!
Ik zag zo gauw geen enkele nominatie voor Silence langskomen, wel opvallend.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 14:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nocturnal Animals is denk ik niet bij iedereen in de smaak gevallen. Zelfde geldt voor Silence. Ben daar toch wel erg benieuwd naar die film
Mad.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 18:03 schreef VeX- het volgende:
Ik kom hier alleen om te haten op La La Land.
Typisch goedkope, brave, burgerlijke Oscar bait.
En met die ellendige Gosling en Emma Stone ook nog eens, bah.
Burgerlijk?quote:Op dinsdag 24 januari 2017 18:03 schreef VeX- het volgende:
Ik kom hier alleen om te haten op La La Land.
Typisch goedkope, brave, burgerlijke Oscar bait.
En met die ellendige Gosling en Emma Stone ook nog eens, bah.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
Vorige jaren was het altijd wel gezellig maar ik ben bang dat ik mezelf verslaap als ik het de hele nacht probeer vol te houdenquote:Op maandag 27 februari 2017 01:21 schreef Isabeau het volgende:
Kijkt er nog iemand live naar de Oscars? en heeft iemand een linkje voor mij, de twee die ik heb geprobeerd werken niet
Ik zit op mijn werk en heb hier geen tv en op de website van net5 kan ik niet vinden hoe ik live moet kijken. Ik zoek even verder. Gevonden.quote:Op maandag 27 februari 2017 01:23 schreef Fok-it het volgende:
Vorige jaren was het altijd wel gezellig maar ik ben bang dat ik mezelf verslaap als ik het de hele nacht probeer vol te houden![]()
En het komt op Net5 he dus je hebt geen stream nodigd
La la land was wel top thoughquote:Op maandag 27 februari 2017 01:45 schreef Theebag het volgende:
Present ! Ben benieuwd, hopelijk wat leuke verassingen i.p.v. een La La Land sweepstake.
Absoluut, maar misschien iets te veel gepushed/hyped. Beetje het Titanic idee.quote:
Best Picture, Best DIrector, Best Actress, Best Song zijn sowieso zekerheidjes welquote:Op maandag 27 februari 2017 01:57 schreef Theebag het volgende:
[..]
Absoluut, maar misschien iets te veel gepushed/hyped. Beetje het Titanic idee.
Is ook prima, het is in ieder geval geen Crash ofzoquote:Op maandag 27 februari 2017 01:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Best Picture, Best DIrector, Best Actress, Best Song zijn sowieso zekerheidjes wel
Die vond ik ook wel verrassend ja. En ik vond het persoonlijk jammer dat The Nice Guys geen nominatie kreeg. Geweldige film. Maar veel te vroeg in het jaar al uitgekomen helaasquote:Op maandag 27 februari 2017 02:00 schreef Theebag het volgende:
[..]
Is ook prima, het is in ieder geval geen Crash ofzo. Enige echte (persoonlijke) snub was Amy Adams voor Arrival.
Zeker nog kijken! Beide erg mooie filmsquote:Op maandag 27 februari 2017 01:57 schreef Cikx het volgende:
Ik ga het proberen, maar ik denk ook dat ik snel in slaap zal vallen. Wilde ook Lion en Manchester by the Sea nog kijken voor de Oscars, maar is me niet meer gelukt.
Wou net zeggen. Drive heeft ook geen nominatie gekregen toch?quote:Op maandag 27 februari 2017 02:09 schreef Cikx het volgende:
Had zelf wel graag Sing Street gezien bij best song of The Neon Demon bij cinematografie en soundtrack, maar goed daar gaat de academy natuurlijk nooit in mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |