Hmm misschien verwar ik wat dingen danquote:Op dinsdag 3 januari 2017 00:51 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zit mobiel, maar dat gifje is tegen Nagy, Lakeside 2002 oid
anderson de choker.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 00:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik herinner me nog Andersons debuut WK. Jamie Caven, alle moeite van de wereld.
quote:Op maandag 2 januari 2017 23:33 schreef Klummie het volgende:
Ik ben net thuis, hoerennieuwjaarsborrel met de relaties.![]()
MVG, Alleen de laatste leg gezien.
twitter:180deRuiter twitterde op maandag 02-01-2017 om 23:19:41Michael's vastberadenheid, in combinatie met zijn koelbloedigheid en uiteraard natuurtalent maakt hem voor mij de beste darter alle tijden. reageer retweet
Bekijk Anderson's Lakeside geschiedenis maar eens, je weet niet wat je ziet. Briljant in 2003, maar andere jaren bijna altijd eerste ronde exit. Onder andere de befaamde nederlaag tegen Essers, maar ook Stompé. Lachwekkende gemiddeldes ook.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 00:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik herinner me nog Andersons debuut WK. Jamie Caven, alle moeite van de wereld.
Mijn eerste Anderson-herinnering was Lakeside 2007 tegen Albertino Essers. Toen die briljante IDL en WDT en toen weer Lakeside-horror tegen Fabian Roosenbrandquote:Op dinsdag 3 januari 2017 01:03 schreef Grifte het volgende:
[..]
Bekijk Anderson's Lakeside geschiedenis maar eens, je weet niet wat je ziet. Briljant in 2003, maar andere jaren bijna altijd eerste ronde exit. Onder andere de befaamde nederlaag tegen Essers, maar ook Stompé. Lachwekkende gemiddeldes ook.
quote:Op dinsdag 3 januari 2017 01:03 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]twitter:180deRuiter twitterde op maandag 02-01-2017 om 23:19:41Michael's vastberadenheid, in combinatie met zijn koelbloedigheid en uiteraard natuurtalent maakt hem voor mij de beste darter alle tijden. reageer retweet
Morgenvroeg pas.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 01:05 schreef TserrofEnoch het volgende:
Ook echt gewoon telefoontje van Rutte, had ik nooit verwacht. Wat waren de kijkcijfers?
Hij kan wel van toppers winnen gelukkig.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 01:05 schreef TserrofEnoch het volgende:
Ook echt gewoon telefoontje van Rutte, had ik nooit verwacht. Wat waren de kijkcijfers?
Zo het was een geweldig wk, even schrikken met weer een verwarde man. Maar verder zagen we weer een masterclass.
Apart dat kim nu pl doet, maar hoop dat hij zijn plaats eer aan doet.
likliklikquote:Op dinsdag 3 januari 2017 01:03 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]twitter:180deRuiter twitterde op maandag 02-01-2017 om 23:19:41Michael's vastberadenheid, in combinatie met zijn koelbloedigheid en uiteraard natuurtalent maakt hem voor mij de beste darter alle tijden. reageer retweet
Die verwarde man had ik gemist.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 01:05 schreef TserrofEnoch het volgende:
Zo het was een geweldig wk, even schrikken met weer een verwarde man. Maar verder zagen we weer een masterclass.
Apart dat kim nu pl doet, maar hoop dat hij zijn plaats eer aan doet.
Ach jee die arme kneus toch. Natuurlijk was hij geboren om dat podium op te stormen. Natuurlijk moeten we rekening houden met zijn gevoelens.quote:In de nacht van maandag op dinsdag werd bekend dat de man deel uit maakt van het You Tube-kanaal Trollstation. Hij beklaagde zich via Twitter over het gedrag van de beveiligers en lokale politie. Hij zou mishandeld zijn, nadat hij op het podium was verschenen.
2 stuks ja. Snap niet hoe die op het podium kon komen.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 01:10 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Die verwarde man had ik gemist.
Mag toch hopen dat er een beveiliger er met gestrekte benen op hem invloog?
In een achterkamertje een paar klappen gehad? koekoekquote:Op dinsdag 3 januari 2017 01:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach jee die arme kneus toch. Natuurlijk was hij geboren om dat podium op te stormen. Natuurlijk moeten we rekening houden met zijn gevoelens.
Wel jammer als hij nog leeftquote:Op dinsdag 3 januari 2017 01:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In een achterkamertje een paar klappen gehad? koekoek
Kansloos.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 01:14 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
2 stuks ja. Snap niet hoe die op het podium kon komen.
Arme jongenquote:Op dinsdag 3 januari 2017 01:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach jee die arme kneus toch. Natuurlijk was hij geboren om dat podium op te stormen. Natuurlijk moeten we rekening houden met zijn gevoelens.
Nou, nee. Logisch ook wel, aangezien hij de beker voor de winnaar in zijn handen had.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 01:10 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Die verwarde man had ik gemist.
Mag toch hopen dat er een beveiliger er met gestrekte benen op hem invloog?
nou nou. Verder heb je wel gelijk. Kut youtube/prak generatiequote:Op dinsdag 3 januari 2017 01:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Zou best eens goed zijn als zo'n gast eens gewoon klats boem doodgeschoten wordt. Die schijtlollige onzin wordt echt al veel te veel te lang getolereerd.
Dank allentwitter:KoertWesterman twitterde op maandag 02-01-2017 om 23:46:21Zelden, nee: nog nooit zoveel leuke, fijne, positieve reacties hier gehad als bij het WK Darts deze keer. Dank allen! @rtl7darts #rtl7darts reageer retweet
Hoe zwaar zou zo'n ding eigenlijk zijn?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 01:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou, nee. Logisch ook wel, aangezien hij de beker voor de winnaar in zijn handen had.
Koertquote:Op dinsdag 3 januari 2017 01:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dank allentwitter:KoertWesterman twitterde op maandag 02-01-2017 om 23:46:21Zelden, nee: nog nooit zoveel leuke, fijne, positieve reacties hier gehad als bij het WK Darts deze keer. Dank allen! @rtl7darts #rtl7darts reageer retweet
twitter:mabr01 twitterde op maandag 02-01-2017 om 22:35:20Wanneer van Gerwen wint kan hij heel veel #kaasvoorkerels kopen. Misschien wordt het dan nog een lekkere vent. reageer retweet
Chris is mad dat hij z'n record kwijt is.twitter:Chris180Mason twitterde op maandag 02-01-2017 om 22:51:26Not bad only took 17 years and a giant board to beat the 9 set record lol reageer retweet
Bij ons in het cafe in Rosmalen was ditquote:Op dinsdag 3 januari 2017 00:18 schreef Grifte het volgende:
[..]
Deze is ook wel mooi, toen al zo'n gebekt gozertje. Eén antwoord zal PSVCL wel bevallen.
Hij heeft wel gelijk. Het is op de huidige borden een stuk makkelijker 180 gooien.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 02:30 schreef wimderon het volgende:
Chris is mad dat hij z'n record kwijt is.twitter:Chris180Mason twitterde op maandag 02-01-2017 om 22:51:26Not bad only took 17 years and a giant board to beat the 9 set record lol reageer retweet
Mani vindt dit een leuke montage.
Over welk record gaat dit?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 02:30 schreef wimderon het volgende:
Mani vindt dit een leuke montage.
Doe dit maar niet meer, Mariska.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 01:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:mabr01 twitterde op maandag 02-01-2017 om 22:35:20Wanneer van Gerwen wint kan hij heel veel #kaasvoorkerels kopen. Misschien wordt het dan nog een lekkere vent. reageer retweet
Bedankt Mariska
Trok Barney destijds niet meer kijkers? Maar voor RTL7darts wel een hoogtepunt jatwitter:rtl7darts twitterde op dinsdag 03-01-2017 om 10:25:282.170.000 Nederlanders zagen gisteren Michael van Gerwen wereldkampioen worden: De best bekeken dartswedstrijd in NL ooit! Bedankt iedereen! https://t.co/e1BSfJQJ7k reageer retweet
Barney - Klaasen meer dan 4 miljoenquote:Op dinsdag 3 januari 2017 10:27 schreef Grifte het volgende:
Trok Barney destijds niet meer kijkers? Maar voor RTL7darts wel een hoogtepunt jatwitter:rtl7darts twitterde op dinsdag 03-01-2017 om 10:25:282.170.000 Nederlanders zagen gisteren Michael van Gerwen wereldkampioen worden: De best bekeken dartswedstrijd in NL ooit! Bedankt iedereen! https://t.co/e1BSfJQJ7k reageer retweet
quote:Op dinsdag 3 januari 2017 10:30 schreef Szura het volgende:
[..]
Barney - Klaasen meer dan 4 miljoen
https://www.google.nl/amp(...)64/amp?client=safari
Oude Tweet is weg.twitter:rtl7darts twitterde op dinsdag 03-01-2017 om 10:28:562.170.000 Nederlanders zagen gisteren Michael van Gerwen wereldkampioen worden: De best bekeken dartswedstrijd bij… https://t.co/OCvZmAvuwP reageer retweet
Weet iemand hoeveel kijkers het in Engeland en Duitsland trekt?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 10:27 schreef Grifte het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |