Hmm misschien verwar ik wat dingen danquote:Op dinsdag 3 januari 2017 00:51 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zit mobiel, maar dat gifje is tegen Nagy, Lakeside 2002 oid
anderson de choker.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 00:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik herinner me nog Andersons debuut WK. Jamie Caven, alle moeite van de wereld.
quote:Op maandag 2 januari 2017 23:33 schreef Klummie het volgende:
Ik ben net thuis, hoerennieuwjaarsborrel met de relaties.![]()
MVG, Alleen de laatste leg gezien.
twitter:180deRuiter twitterde op maandag 02-01-2017 om 23:19:41Michael's vastberadenheid, in combinatie met zijn koelbloedigheid en uiteraard natuurtalent maakt hem voor mij de beste darter alle tijden. reageer retweet
Bekijk Anderson's Lakeside geschiedenis maar eens, je weet niet wat je ziet. Briljant in 2003, maar andere jaren bijna altijd eerste ronde exit. Onder andere de befaamde nederlaag tegen Essers, maar ook Stompé. Lachwekkende gemiddeldes ook.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 00:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik herinner me nog Andersons debuut WK. Jamie Caven, alle moeite van de wereld.
Mijn eerste Anderson-herinnering was Lakeside 2007 tegen Albertino Essers. Toen die briljante IDL en WDT en toen weer Lakeside-horror tegen Fabian Roosenbrandquote:Op dinsdag 3 januari 2017 01:03 schreef Grifte het volgende:
[..]
Bekijk Anderson's Lakeside geschiedenis maar eens, je weet niet wat je ziet. Briljant in 2003, maar andere jaren bijna altijd eerste ronde exit. Onder andere de befaamde nederlaag tegen Essers, maar ook Stompé. Lachwekkende gemiddeldes ook.
quote:Op dinsdag 3 januari 2017 01:03 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]twitter:180deRuiter twitterde op maandag 02-01-2017 om 23:19:41Michael's vastberadenheid, in combinatie met zijn koelbloedigheid en uiteraard natuurtalent maakt hem voor mij de beste darter alle tijden. reageer retweet
Morgenvroeg pas.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 01:05 schreef TserrofEnoch het volgende:
Ook echt gewoon telefoontje van Rutte, had ik nooit verwacht. Wat waren de kijkcijfers?
Hij kan wel van toppers winnen gelukkig.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 01:05 schreef TserrofEnoch het volgende:
Ook echt gewoon telefoontje van Rutte, had ik nooit verwacht. Wat waren de kijkcijfers?
Zo het was een geweldig wk, even schrikken met weer een verwarde man. Maar verder zagen we weer een masterclass.
Apart dat kim nu pl doet, maar hoop dat hij zijn plaats eer aan doet.
likliklikquote:Op dinsdag 3 januari 2017 01:03 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]twitter:180deRuiter twitterde op maandag 02-01-2017 om 23:19:41Michael's vastberadenheid, in combinatie met zijn koelbloedigheid en uiteraard natuurtalent maakt hem voor mij de beste darter alle tijden. reageer retweet
Die verwarde man had ik gemist.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 01:05 schreef TserrofEnoch het volgende:
Zo het was een geweldig wk, even schrikken met weer een verwarde man. Maar verder zagen we weer een masterclass.
Apart dat kim nu pl doet, maar hoop dat hij zijn plaats eer aan doet.
Ach jee die arme kneus toch. Natuurlijk was hij geboren om dat podium op te stormen. Natuurlijk moeten we rekening houden met zijn gevoelens.quote:In de nacht van maandag op dinsdag werd bekend dat de man deel uit maakt van het You Tube-kanaal Trollstation. Hij beklaagde zich via Twitter over het gedrag van de beveiligers en lokale politie. Hij zou mishandeld zijn, nadat hij op het podium was verschenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |