Duurt even, maar dan heb je ook wat.quote:Op maandag 2 januari 2017 23:01 schreef DrNick het volgende:
Dat is nog 9000 dus zo snel zijn jullie nog niet van me af
quote:Op maandag 2 januari 2017 23:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Duurt even, maar dan heb je ook wat.
Het OV.quote:Op maandag 2 januari 2017 23:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het vervoersmiddel van je magische reis.
Oh.quote:
Hallo.quote:
mooie, beeldende vergelijkingquote:Op dinsdag 3 januari 2017 17:48 schreef Rezania het volgende:
Jezus, nummer duizend was bijna al weer twee jaar geleden.Zelfs mos beweegt sneller.
Doe er eens wat aan.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 17:48 schreef Rezania het volgende:
Jezus, nummer duizend was bijna al weer twee jaar geleden.Zelfs mos beweegt sneller.
Teringlijers.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 19:47 schreef Trollscience het volgende:
twee nageboortes met harde g in de trein die onderling limburgers zijn aan het bespotten
Limburg.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 19:47 schreef Trollscience het volgende:
twee nageboortes met harde g in de trein die onderling limburgers zijn aan het bespotten
Nieuw album? Ik vind alleen het album van 2 jaar geleden?quote:Op donderdag 5 januari 2017 01:33 schreef DrNick het volgende:
Dat nieuwe album van Tame Impala is wel nice
Oh, ik las de 5 als 6, maar voor mij was hij in ieder geval nieuw.quote:Op donderdag 5 januari 2017 01:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nieuw album? Ik vind alleen het album van 2 jaar geleden?
Clip van The Less I Know the Better gezien?quote:Op donderdag 5 januari 2017 01:38 schreef DrNick het volgende:
[..]
Oh, ik las de 5 als 6, maar voor mij was hij in ieder geval nieuw.
Nee, zal zo wel even kijken.quote:Op donderdag 5 januari 2017 02:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Clip van The Less I Know the Better gezien?
Stoer.quote:
Currents nog steeds niet echt geluisterd.quote:Op donderdag 5 januari 2017 01:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nieuw album? Ik vind alleen het album van 2 jaar geleden?
Twee keer geluisterd en heb er helemaal niks van onthouden. Echt van die behangmuziek.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:05 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Currents nog steeds niet echt geluisterd.
Het is inmiddels al niet current meer. Whehe. Whehehe.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:05 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Currents nog steeds niet echt geluisterd.
wowquote:
Nooit van gehoord.quote:
Ok. Goed verhaal.quote:
Klopt, zit nu aan nummer 3. IJbok had ik en nu m'n tweede Affligem Tripelquote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:00 schreef Trollscience het volgende:
[..]
volgens mij heb je meer dan één biertje gedronken
Heb vijf dagen niet gedronken afgelopen week.quote:Op zaterdag 7 januari 2017 23:06 schreef Trollscience het volgende:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Drankorgel
Yoquote:
Ewquote:Op zondag 8 januari 2017 02:35 schreef Dagoduck het volgende:
Volgens mij ben ik weer rot van binnen.
Whyquote:Op zondag 8 januari 2017 02:35 schreef Dagoduck het volgende:
Volgens mij ben ik weer rot van binnen.
quote:
Drank.quote:
Mooi userID heb je trouwens.quote:
Sinds dat jij en Geo hier bijna niet meer posten!!@!quote:
rtquote:Op zondag 8 januari 2017 13:30 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Sinds dat jij en Geo hier bijna niet meer posten!!@!
Jullie waren toch wel de backbone van onz sc
wil jou back wel bonenquote:Op zondag 8 januari 2017 13:51 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zullen wij de nieuwe backbone zijn?![]()
![]()
![]()
quote:
En eigenlijk niet. Ik luister de laatste tijd veel drum n bass en ambient.quote:
wow, deze is echt supermooi. hou echt maar van heel weinig ambient omdat het bij heel veel artiesten formulemuziek is, maar deze is echt nicequote:Op zondag 8 januari 2017 13:53 schreef FL_Freak het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
[..]
En eigenlijk niet. Ik luister de laatste tijd veel drum n bass en ambient.
(voor als je in de mood bent)
Rest van het album is ook tof.quote:Op zondag 8 januari 2017 14:52 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wow, deze is echt supermooi. hou echt maar van heel weinig ambient omdat het bij heel veel artiesten formulemuziek is, maar deze is echt nice
quote:Op zondag 8 januari 2017 13:30 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Sinds dat jij en Geo hier bijna niet meer posten!!@!
Jullie waren toch wel de backbone van onz sc
Jij ook wolfiequote:
Doodsverwensing = ban.quote:
Vergane glorie.quote:Op zondag 8 januari 2017 21:33 schreef PartyHard het volgende:
De kickass ONZ-SC jingle bestaat niet meer
Ik durf niet.quote:
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATTTTTTTTquote:Op zondag 8 januari 2017 21:33 schreef PartyHard het volgende:
Ik ben teleurgesteld in Klojonogwat.quote:
Waar komt die haat vandaan, snap jij het?quote:Op zondag 8 januari 2017 22:29 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Zijn SoundCloud account bestaat niet meer
Ik niet. Ik mis de jingle.quote:Op zondag 8 januari 2017 22:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Waar komt die haat vandaan, snap jij het?
ONZ SLOWCHAT, we hebben jongens en meisjes en ... en saucijsjes... ofzo.quote:
Centipoquote:Op zondag 8 januari 2017 22:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
ONZ SLOWCHAT, we hebben jongens en meisjes en ... en saucijsjes... ofzo.
Netjes.quote:
Beetje Eefje de Visser-achtig nummer was het wel.quote:Op zondag 8 januari 2017 22:32 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Centipo
We hebben jongens en meisjes en bazen en saucijsjes en alpaca's en dolfijnen en ik kan niet zo goed rijmen maar dit is de ONZ-SC!
Dat dan weer wel.quote:Op zondag 8 januari 2017 22:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Beetje Eefje de Visser-achtig nummer was het wel.
Oeh, best chill plaatje...quote:
Ik heb een nieuwe UIquote:
Genegeerd.quote:
5 verschillende headers zie ik.quote:Op maandag 9 januari 2017 00:48 schreef PartyHard het volgende:
Is er toevallig een lieve FOK!ker die iets voor mij uit kan testen?
Ga in Google Chrome www.dystopianw.nn.pe en refresh een paar keer. Vertel het me als de header foto verandert.
Dan ligt het toch echt aan mijn chrome. Alle extensies verwijdert, blijf steeds maar een dezelfde header zienquote:
Dank je.quote:
U riep?quote:Op zondag 8 januari 2017 22:43 schreef Dagoduck het volgende:
Waar is BBQSausage trouwens. Of heeft die een kloon?
Ja.quote:
Kun je wel zeggen.quote:
Je andere account niet?quote:Op maandag 9 januari 2017 20:12 schreef BBQSausage het volgende:
Voelt wel een beetje stoffig aan dit account, bleh.
Sorry, was even naar grootmoeder.quote:
Ah okéquote:Op maandag 9 januari 2017 20:20 schreef BBQSausage het volgende:
Ik kijk voor 't eerst sinds tijden weer 's op FOK!, in het ONZ-SC topic, kom ik m'n naam tegen. Geeft toch een goed gevoel.
Klopt ja.quote:Op maandag 9 januari 2017 20:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ah okéJe was al 2 jaar niet online stond er.
De andere gebruikers van dit topic zijn ook minder toerekeningsvatbaar actief.quote:Op maandag 9 januari 2017 20:23 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Klopt ja.Was er "even" helemaal klaar mee, mja, heb een weekje vakantie en komt toch FOK! weer even bovendrijven.
quote:Op maandag 9 januari 2017 20:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De andere gebruikers van dit topic zijn ook minder toerekeningsvatbaar actief.
How you doin?quote:
Nee.quote:
Ehhmmm, 7?quote:Op maandag 9 januari 2017 21:43 schreef FL_Freak het volgende:
dago, op een schaal van 1 tot 10, hoe metaal ben je?
Westworld.quote:
Ik vond het een leuke en interessante seriequote:Op dinsdag 10 januari 2017 02:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ah, moet ik ook nog steeds aan beginnen. Hoor verschillende verhalen, beetje de moeite waard?
Nice, binnenkort maar 's kijken dan.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 02:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik vond het een leuke en interessante serie
zegquote:Op maandag 9 januari 2017 20:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De andere gebruikers van dit topic zijn ook minder toerekeningsvatbaar actief.
Heb je weer aan de fles gehangen?quote:
2014quote:
Yolo.quote:
quote:
quote:Op maandag 19 december 2016 20:48 schreef Klojo120 het volgende:
Hoi, de link naar de jingle doet het even niet meer, komt omdat ik mijn soundcloud naam heb veranderd. Niet getreurd, hij bestaat nog wel. Mocht hij nog geliefd zijn:
https://soundcloud.com/jomirar/onz-sc-jingle/s-QXQ9L
Geile groetjes, en tot zolders!
Wel.quote:Op zondag 8 januari 2017 21:33 schreef PartyHard het volgende:
Niet.quote:
Geen zorgen.quote:
link aangepastquote:
Nergens voor nodigquote:Op zondag 8 januari 2017 22:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben teleurgesteld in Klojonogwat.
Wel, alleen onder een andere naam.quote:Op zondag 8 januari 2017 22:29 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Zijn SoundCloud account bestaat niet meer
Geen haat, teleurstelling.quote:Op zondag 8 januari 2017 22:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Waar komt die haat vandaan, snap jij het?
Liefde voor jou.quote:
Goed geprobeerdquote:Op zondag 8 januari 2017 22:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
ONZ SLOWCHAT, we hebben jongens en meisjes en ... en saucijsjes... ofzo.
Immer respectquote:Op zondag 8 januari 2017 22:32 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Centipo
We hebben jongens en meisjes en bazen en saucijsjes en alpaca's en dolfijnen en ik kan niet zo goed rijmen maar dit is de ONZ-SC!
Wel haat voor dit.quote:Op zondag 8 januari 2017 22:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Beetje Eefje de Visser-achtig nummer was het wel.
Was niet negatief bedoeld.quote:
quote:Op woensdag 11 januari 2017 21:51 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Wel.
[..]
Niet.
[..]
Geen zorgen.
[..]
link aangepast
[..]
Nergens voor nodig
[..]
Wel, alleen onder een andere naam.
[..]
Geen haat, teleurstelling.
[..]
Liefde voor jou.
[..]
Goed geprobeerd
[..]
Immer respect
[..]
Wel haat voor dit.
Godverdomme baas gespotquote:Op woensdag 11 januari 2017 21:51 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Wel.
[..]
Niet.
[..]
Geen zorgen.
[..]
link aangepast
[..]
Nergens voor nodig
[..]
Wel, alleen onder een andere naam.
[..]
Geen haat, teleurstelling.
[..]
Liefde voor jou.
[..]
Goed geprobeerd
[..]
Immer respect
[..]
Wel haat voor dit.
zieligquote:
3,5 uur is genoegquote:Op vrijdag 13 januari 2017 01:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
zieligik zou je graag gezelschap houden maar had eigenlijk al 3 uur geleden moeten gaan slapen. Wekker gaat over 5 uur
ga je mobiel fokken in bedje?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 01:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja daarom ga ik nu liggen want dan slaap ik hopelijk over 1,5 uur wel
Niets, niet, niemand nergens meer, en we zullen het wel zien.quote:Op vrijdag 13 januari 2017 01:43 schreef Drug het volgende:
[..]
ja ik ben loyaal aan niets, niemand, nergens en nooit
16 jaar geleden toch? 2001?quote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:46 schreef Dagoduck het volgende:
Is het alweer 15 jaar geleden dat we nieuwe euro-biljetten aan het bekijken waren op visite bij mijn oma... Pfff....
quote:
Ouwe lulquote:Op vrijdag 13 januari 2017 21:46 schreef Dagoduck het volgende:
Is het alweer 15 jaar geleden dat we nieuwe euro-biljetten aan het bekijken waren op visite bij mijn oma... Pfff....
quote:
Vijf minus een paar dagen?quote:
Volgende keer een vliegtuig SC maken dus xDquote:Op zaterdag 21 januari 2017 00:00 schreef DrNick het volgende:
[..]
Nooit van de grond gekomen helaas.
AHAHAHAHAHAquote:Op zaterdag 21 januari 2017 00:50 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Volgende keer een vliegtuig SC maken dus xD
hahaquote:Op zaterdag 21 januari 2017 00:50 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Volgende keer een vliegtuig SC maken dus xD
Hooooquote:
trollie bollie hey hoi alles goed?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 14:40 schreef Trollscience het volgende:
is dit wat er van deze sc is geworden, 10 posts met begroetingen
hee sgatquote:Op zaterdag 28 januari 2017 15:39 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
trollie bollie hey hoi alles goed?
wanneer chillen danquote:Op zaterdag 28 januari 2017 15:44 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ja goed he!
groetjes van henk en rita en een poot van max!
Zag hem net voorbij komen op feestboek, ik heb maar één gedachte in mijn kop: "FUCK FUCK FUCK, dat witte t-shirt heb ik ook"quote:
Ik zou het maar snel ritueel verbranden danquote:Op dinsdag 31 januari 2017 18:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zag hem net voorbij komen op feestboek, ik heb maar één gedachte in mijn kop: "FUCK FUCK FUCK, dat witte t-shirt heb ik ook"
Ik draag hem wel binnenstebuiten.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 18:35 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik zou het maar snel ritueel verbranden dan
Oeh mooiquote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:06 schreef DrNick het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gram(-) resp. (+) bacteriën, 100 maal vergroot.
quote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:06 schreef DrNick het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
V&A / [TK] Zeldzaam Zanger Rinus T-shirt uit zijn nieuwe clip!quote:Op dinsdag 31 januari 2017 18:35 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik zou het maar snel ritueel verbranden dan
Wat is Gram (-) en (+)?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 00:06 schreef DrNick het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoi PgtSorkbeansquote:
Mijn naam wat doe jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
quote:Op dinsdag 31 januari 2017 20:18 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Mijn naam wat doe je
Hoi Dagoduck
DugodackSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dugo d'Ack, rentenier en investeerder. Aangenaam.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Hoe staat het leven dan weledele heer Duckquote:Op dinsdag 31 januari 2017 20:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dugodack
Dugo d'Ack, rentenier en investeerder. Aangenaam.
quote:Op dinsdag 31 januari 2017 20:25 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Hoe staat het leven dan weledele heer Duck
Altijd lekkerquote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2017 20:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
V&A / [TK] Zeldzaam Zanger Rinus T-shirt uit zijn nieuwe clip!
Nou, ik lig sowieso al 70 dagen in mijn bed.quote:
I make girls so wet I make them go uuuuh because they forget, it's not sad to listen to the good bad bob, geen enkele chick is bij mij geen slet, ze willen allemaal mijn pik en weten dat ik in het weekend niet slaap maar vragen toch: Kom je naar bed? Dat komt omdat ik sowieso mijn hele leven al freestylo flow als ik gewoon praat en niet eens een lyric drop over liefde en haat en over de straat. They need to hold in to don't go sop sop sop when I pass them pamperbrak when I just passed next to the coffeeshop.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 19:58 schreef DeZwabber het volgende:
Het is tijd om de dosis van je medicatie aan te passen.
Geile platenkast.quote:
Als je hem snel weer op de grond wilt hebben ja.quote:
Niets is minder waar!quote:Op zaterdag 18 februari 2017 21:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als je hem snel weer op de grond wilt hebben ja.
Die haken zijn niet gemaakt om hem aan op te hangen.
Ik zag het net ja. Die Kallax wordt met muurbeugels geleverd. De vorige versie kon dat niet.quote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2017 21:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als je hem snel weer op de grond wilt hebben ja.
Die haken zijn niet gemaakt om hem aan op te hangen.
Ok.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 21:18 schreef DrNick het volgende:
[..]
Dat is een andere Kallax, deze is voor andere dingen.
tl;drquote:Op zaterdag 18 februari 2017 19:57 schreef Trollscience het volgende:
Yo, Zo zat ik sowieso al als ik zat op een rave, waus niet zat.
Yo, female-bro, suck my dick, I'll stick my dick in your gat.
This shit is underground house, police wants trouble, I'll just wave and smile.
They too stupid, dit is hoe ik leef, they will be getting excalerating riots wave after wave.
They lock people up but they are a brainwashed slave.
Fuck with me, I could just send you to an early grave.
Fuck with a lunatic like me, krijg je een tik tik tik bom op je kop.
You should have know better then to fuck with bob.
I think free non stop, I don't care if I drop dead on the spot.
I know you will get shot, not in the head. You will die by loss of blood.
Then you'll meet your creator, your god.
And he'll kick you in the butt straight to, what the hell, you will yell for your mommy like a baby.
I am Bay Bee. Come to the dock of Roffa and suck my cock.
I am thougha than though, I'm so fly, but when I string, it's not once and I won't die.
Voel jij je bang door deze track, dan ben jij de gek die ik zo omleg.
Ik ben altijd de kwijt weg. Ik heb altijd schijt dus jij hebt pech.
Dus luister goed wat ik zeg:
Fuck with the wrong people, en ik garrandeerd je dat ik je in een doodskist leg.
YOU HAVE A LEFTquote:
Because I am “by nature” a man I have an equal right to the enjoyment of all goods, says Babeuf. Must he not also say: because I am “by nature” a first-born prince I have a right to the throne? The rights of man and the “well-earned rights” come to the same thing in the end, i.e. to nature, which gives me a right, i. e. to birth (and, further, inheritance, etc.). “I am born as a man” is equal to “I am born as a king’s son.” The natural man has only a natural right (because he has only a natural power) and natural claims: he has right of birth and claims of birth. But nature cannot entitle me, i.e. give me capacity or might, to that to which only my act entitles me. That the king’s child sets himself above other children, even this is his act, which secures to him the precedence; and that the other children approve and recognize this act is their act, which makes them worthy to be — subjects.quote:
Too short, read allquote:Op zondag 19 februari 2017 21:48 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Because I am “by nature” a man I have an equal right to the enjoyment of all goods, says Babeuf. Must he not also say: because I am “by nature” a first-born prince I have a right to the throne? The rights of man and the “well-earned rights” come to the same thing in the end, i.e. to nature, which gives me a right, i. e. to birth (and, further, inheritance, etc.). “I am born as a man” is equal to “I am born as a king’s son.” The natural man has only a natural right (because he has only a natural power) and natural claims: he has right of birth and claims of birth. But nature cannot entitle me, i.e. give me capacity or might, to that to which only my act entitles me. That the king’s child sets himself above other children, even this is his act, which secures to him the precedence; and that the other children approve and recognize this act is their act, which makes them worthy to be — subjects.
Whether nature gives me a right, or whether God, the people’s choice, etc., does so, all of i. e., the same foreign right, a right that I do not give or take to myself.
Ik heb hem 1 minuut na installeren weer verwijderd.quote:Op woensdag 22 februari 2017 10:44 schreef DrNick het volgende:
Hoeveel punten heeft jullie kamergotchi?
Johan Vlemmixquote:
Dus FvD?quote:Op woensdag 22 februari 2017 16:15 schreef Trollscience het volgende:
[..]
bourgeoise democratie is geen democratie
Blanco. Fuck politiek.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 februari 2017 16:33 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Blanco. Fuck politiek.Blanco stemmen is wegkijken. Als rechtse kiezer twijfel ik zelf tussen Wilders, Roos en Baudett. Misschien zit ik dichter bij VNL dan bij de PVV, maarja, kleine partij he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 februari 2017 16:33 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Blanco. Fuck politiek.En waarom dan PVV?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind Wilders zijn ideeën voor het sluiten van moskeeën (vrijheid van vereniging) en het bannen van de koran absurd, gelukkig besef ik me ook dat het geen haalbare initiatieven zijn. Ik ben voor de EU als een instantie van economisch verbonden landen, misschien zelfs met euro, maar eigen grenscontroles, een strenger immigratiebeleid en minder ontwikkelingshulp zijn wel echt dingen waar ik voor ben.quote:
Maar hoe kun je voor een economisch verbonden Europa zijn als je eigen grenscontroles wil? Ik heb werkelijk geen idee wat de economische gevolgen in cijfers zijn, maar ik geloof wel degelijk dat er (negatieve) gevolgen zijn.quote:Op donderdag 23 februari 2017 00:38 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik vind Wilders zijn ideeën voor het sluiten van moskeeën (vrijheid van vereniging) en het bannen van de koran absurd, gelukkig besef ik me ook dat het geen haalbare initiatieven zijn. Ik ben voor de EU als een instantie van economisch verbonden landen, misschien zelfs met euro, maar eigen grenscontroles, een strenger immigratiebeleid en minder ontwikkelingshulp zijn wel echt dingen waar ik voor ben.
Gelukkig hoef je geen PVV te stemmen om dat na te streven, maar gaat VNL/FvD al überhaupt een zetel krijgen?
De PVV wil inderdaad af van de EU en des te sneller des te beter. Brussel heeft een alsmaar groeiende trend, meer overkoepelende regels, bankenunie, meer geld daarheen. Dat geld wordt dan door de linkse gutmenschen weer gebruikt om de Grieken te steunen en ongelijkheid te doen afnemen.quote:Op donderdag 23 februari 2017 00:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar hoe kun je voor een economisch verbonden Europa zijn als je eigen grenscontroles wil? Ik heb werkelijk geen idee wat de economische gevolgen in cijfers zijn, maar ik geloof wel degelijk dat er (negatieve) gevolgen zijn.
En hoe zie je de PVV, die NL uit de EU wil hebben (correct me if I'm wrong) hiervoor kunnen zorgen? Zie je hun standpunt over de EU dan ook als niet haalbaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |