Is ie van de bagagedrager gevallen dan?quote:Op maandag 2 januari 2017 22:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nu moet Anderson een touw pakken
Cruijff had het niet zo op PSV en zijn fansquote:Op maandag 2 januari 2017 22:01 schreef Mansjester het volgende:
MVG moet gewoon totaaldarts spelen, wat Cruijff ook zou hebben gedaan.
Bizar. Het is dat we gister al een absurd niveau halen maar anders hadden we ons al helemaal hieraan zitten vergapenquote:
Daar zal die wel iemand voor hebben lijkt me zo.quote:
quote:Op maandag 2 januari 2017 22:02 schreef danos het volgende:
Wie heeft dat gifje van die darter die mvg nadoet?
Op Feyenoord wel. Vieze verrader is hetquote:Op maandag 2 januari 2017 22:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Cruijff had het niet zo op PSV en zijn fans
Ik begrijp dat meer mensen de analyse van Co hebben gemist: als er zo goed gedart wordt kan je, aldus Co, maar beter een touw pakken. Ik vond dit een erg treffende en scherpe analyse.quote:Op maandag 2 januari 2017 22:02 schreef Zorro het volgende:
[..]
Is ie van de bagagedrager gevallen dan?
Wat ordinair.quote:Op maandag 2 januari 2017 22:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hier heb ik me met Stijn vele uren vermaakt
Lees het discussie-topic over of darten al dan niet een sport is maar even terug, en doe aan een stukje zelf-reflectie is mijn advies voor jouquote:
Tja dat was tenminste geen inteelt en calimeroquote:Op maandag 2 januari 2017 22:03 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Op Feyenoord wel. Vieze verrader is het![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
In Engelandquote:Op maandag 2 januari 2017 22:03 schreef Zelfscanner het volgende:
Ik probeer nog een deel mee te pakken. (Trein)
Hoever zijn ze?
Jij moest sluiten?quote:Op maandag 2 januari 2017 22:03 schreef Zelfscanner het volgende:
Ik probeer nog een deel mee te pakken. (Trein)
Hoever zijn ze?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |