Daarnaast veel minder mogelijkheid om te discussiëren over darts door het gebrek aan transfers e.d.quote:Op maandag 2 januari 2017 20:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee. Veel kleinere groep die echt geïnteresseerd is en over een heel jaar meepost
Hoe laat worden de deelnemers bekend?quote:Op maandag 2 januari 2017 20:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
FEBRUARY
2 Newcastle Premier League Darts 1
9 Nottingham Premier League Darts 2
16 Leeds Premier League Darts 3
23 Brighton Premier League Darts 4
MARCH
2 Exeter Premier League Darts 5
9 Glasgow Premier League Darts 6
16 Rotterdam, Netherlands Premier League Darts 7
23 Manchester Premier League Darts 8
30 Cardiff Premier League Darts 9
APRIL
6 Dublin, Ireland Premier League Darts 10
13 Liverpool Premier League Darts 11
20 Belfast Premier League Darts 12
27 Birmingham Premier League Darts 13
MAY
4 Sheffield Premier League Darts 14
11 Aberdeen Premier League Darts 15
18 London Premier League Darts Play-Offs
Als MvG snel klaar is om 10 uurquote:Op maandag 2 januari 2017 20:31 schreef Max23 het volgende:
[..]
Hoe laat worden de deelnemers bekend?
Dat ook ja. Anderzijds is er weer niet echte rivaliteit zoals een Ajax/Feyenoord wat een hele hoop getroll scheeltquote:Op maandag 2 januari 2017 20:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Daarnaast veel minder mogelijkheid om te discussiëren over darts door het gebrek aan transfers e.d.
Op PL avonden post ik wel mee hoorquote:Op maandag 2 januari 2017 20:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee. Veel kleinere groep die echt geïnteresseerd is en over een heel jaar meepost
Clubtopics lijken me ook niet echt nodig.quote:Op maandag 2 januari 2017 20:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Daarnaast veel minder mogelijkheid om te discussiëren over darts door het gebrek aan transfers e.d.
Van BDO naar PDC en vice versaquote:Op maandag 2 januari 2017 20:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Volgens mij is dat vaak vrij direct na finalequote:Op maandag 2 januari 2017 20:31 schreef Max23 het volgende:
[..]
Hoe laat worden de deelnemers bekend?
Kijk aan, da's een aanwinstquote:Op maandag 2 januari 2017 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op PL avonden post ik wel mee hoor
Barry Hearn maakt het meestal in het laatste interview bij Sky vanavond bekend.quote:Op maandag 2 januari 2017 20:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgens mij is dat vaak dag na WK. Ben er niet zeker van hoor
Het Ajax topic is anders soms best leukquote:Op maandag 2 januari 2017 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Clubtopics lijken me ook niet echt nodig.
Zag het op internet ja, heb het gecorrigeerd. Ben benieuwd, al zal er maar één verrassing zijn. 9 namen liggen wel vast denk ikquote:Op maandag 2 januari 2017 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Barry Hearn maakt het meestal in het laatste interview bij Sky vanavond bekend.
Zou fantastisch zijn voor overzichtelijkheidquote:Op maandag 2 januari 2017 20:33 schreef Van_Poppel het volgende:
Subforum binnen SPT zou prima kunnen. Als tennis en schaatsen dat zijn, dan verdient darts dat ook wel.
Nou nou, dat schaatsforum is wel een drukte van jewelste hoor.quote:Op maandag 2 januari 2017 20:33 schreef Van_Poppel het volgende:
Subforum binnen SPT zou prima kunnen. Als tennis en schaatsen dat zijn, dan verdient darts dat ook wel.
Schaatsen ja?quote:Op maandag 2 januari 2017 20:33 schreef Van_Poppel het volgende:
Nog wel minder..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PC Finals:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grand Slam:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.World GP:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dank jequote:
Ja! Dat is ook leukquote:Al vind ik stiekem toernooien als UK open wel toffer![]()
Laat ik het zo zeggen: Ik ken echt niet de hele kalender uit mn hoofd, maar ik kijk eigenlijk elke donderdagavond wel of er niet ergens darts op TV is, en dan kijk ik. World Cup, WGP, GSoD, PCF, alles
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Ah Vincent begint alweer te huilen over de bevoorrechte Top.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: