Op PL avonden post ik wel mee hoorquote:Op maandag 2 januari 2017 20:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee. Veel kleinere groep die echt geïnteresseerd is en over een heel jaar meepost
Clubtopics lijken me ook niet echt nodig.quote:Op maandag 2 januari 2017 20:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Daarnaast veel minder mogelijkheid om te discussiëren over darts door het gebrek aan transfers e.d.
Van BDO naar PDC en vice versaquote:Op maandag 2 januari 2017 20:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Daarnaast veel minder mogelijkheid om te discussiëren over darts door het gebrek aan transfers e.d.
Volgens mij is dat vaak vrij direct na finalequote:Op maandag 2 januari 2017 20:31 schreef Max23 het volgende:
[..]
Hoe laat worden de deelnemers bekend?
Kijk aan, da's een aanwinstquote:Op maandag 2 januari 2017 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op PL avonden post ik wel mee hoor
Barry Hearn maakt het meestal in het laatste interview bij Sky vanavond bekend.quote:Op maandag 2 januari 2017 20:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgens mij is dat vaak dag na WK. Ben er niet zeker van hoor
Het Ajax topic is anders soms best leukquote:Op maandag 2 januari 2017 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Clubtopics lijken me ook niet echt nodig.
Zag het op internet ja, heb het gecorrigeerd. Ben benieuwd, al zal er maar één verrassing zijn. 9 namen liggen wel vast denk ikquote:Op maandag 2 januari 2017 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Barry Hearn maakt het meestal in het laatste interview bij Sky vanavond bekend.
Zou fantastisch zijn voor overzichtelijkheidquote:Op maandag 2 januari 2017 20:33 schreef Van_Poppel het volgende:
Subforum binnen SPT zou prima kunnen. Als tennis en schaatsen dat zijn, dan verdient darts dat ook wel.
Nou nou, dat schaatsforum is wel een drukte van jewelste hoor.quote:Op maandag 2 januari 2017 20:33 schreef Van_Poppel het volgende:
Subforum binnen SPT zou prima kunnen. Als tennis en schaatsen dat zijn, dan verdient darts dat ook wel.
Schaatsen ja?quote:Op maandag 2 januari 2017 20:33 schreef Van_Poppel het volgende:
Nog wel minder..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PC Finals:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grand Slam:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.World GP:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: