En of dat nu vooruitgang is, rijden zonder sentinelquote:Op donderdag 5 januari 2017 12:42 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Vroeger in Afrika ging het gewoon door
Precies de reden dat ik nu pas een keer weer dakar volg.. waarom heet het eigenlijk nog dakar?quote:Op donderdag 5 januari 2017 12:42 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Nu ook, ze zijn gewoon onderweg hoor.quote:Op donderdag 5 januari 2017 12:42 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Krijg net een nu.nl berichtje dat ook hij de handdoek heeft gegooid. Persoonlijk vind ik dat hij helemaal niet had moeten starten.. crashen en au hebben ok, maar lights out = hersenschudding, en daar moet je geen grappen mee maken. Wmb had de wedstrijdleiding daar best op in mogen grijpen. Als je een technisch nét aan onreglementair dingetje hebt pleuren ze je er zonder pardon uit, maar als je met serieus medische manco's wilt starten is er geen ASO die je tegen houdt.. Je zou bijna zeggen dat ze het niet erg vinden als mensen zich kapot rijdenquote:Op donderdag 5 januari 2017 16:35 schreef Zolderkamer het volgende:
Jurgen van der Goorbergh is na 65km tot stilstand gekomen en vraagt medische assistentie...
Vorig jaar same shit toch? dagenlang niet fatsoenlijk gereden omdat het kutweer was.. iedereen de dood erop in.. maar met een fikse hersenschudding starten is geen probleem, dat moet je lekker zelf wetenquote:Op donderdag 5 januari 2017 12:42 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Nee nou is het natuurlijk ook helemaal op eigen risico qua medische toestand.. volgens mij is daar geen enkele keuring voor..quote:Op donderdag 5 januari 2017 16:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Krijg net een nu.nl berichtje dat ook hij de handdoek heeft gegooid. Persoonlijk vind ik dat hij helemaal niet had moeten starten.. crashen en au hebben ok, maar lights out = hersenschudding, en daar moet je geen grappen mee maken. Wmb had de wedstrijdleiding daar best op in mogen grijpen. Als je een technisch nét aan onreglementair dingetje hebt pleuren ze je er zonder pardon uit, maar als je met serieus medische manco's wilt starten is er geen ASO die je tegen houdt.. Je zou bijna zeggen dat ze het niet erg vinden als mensen zich kapot rijden
Zonde ...quote:Op donderdag 5 januari 2017 17:19 schreef Zolderkamer het volgende:
Price ligt er ook uit.. is gevallen en heeft om medische assistentie gevraagd..
Volgens de organisatie ook exit..
Dankjequote:Op donderdag 5 januari 2017 17:11 schreef Zolderkamer het volgende:
Live meekijken naar de finish![]()
https://livestream.com/accounts/10468276/events/3485826
Lekker geluid ook..![]()
Lol.. net hadden ze de motoren alsof ze door de kamer reden hier.. kort daarna ging de lokale volkszanger los.. en nu heb ik al minimaal vijf presentatoren gehoord.. wat ook niet zo gek is met het tempo waarmee ze praten...quote:
Wel vrolijke TVquote:Op donderdag 5 januari 2017 17:34 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Lol.. net hadden ze de motoren alsof ze door de kamer reden hier.. kort daarna ging de lokale volkszanger los.. en nu heb ik al minimaal vijf presentatoren gehoord.. wat ook niet zo gek is met het tempo waarmee ze praten...
Nja, kan me niet voorstellen dat dat voor iemand leuk is eigenlijkquote:Op donderdag 5 januari 2017 11:22 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Het hele idee van de originele dakar is dat er maar eentje over de finish mocht komen. Wat dat betreft is het wel mooi zo
quote:
Het is geen plezierritjequote:Op donderdag 5 januari 2017 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nja, kan me niet voorstellen dat dat voor iemand leuk is eigenlijk
En niet teveel doden onderweg zou ook mooi zijn. Maar als iedereen al weet dat hij of zij het bij voorbaat niet gaan halen haken al veel af. Die autos en trucks zijn erg duur.quote:Op donderdag 5 januari 2017 17:47 schreef motorbloempje het volgende:
Maargoed, sponsoren (en dus de leiding) hebben er baat bij als zovele mogelijk mensen de finish halen.... dus tsja..
Dit is echt geweldigquote:Op donderdag 5 januari 2017 17:46 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]![]()
Ik vind het net een piratenzender..
Af en toe het muziekje weer wat harder.. dan is ie opeens helemaal weg.. Dan knalt er weer een presentator in..
Ik mis alleen de echo..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |