Heus?quote:Op maandag 2 januari 2017 13:16 schreef TUFKAL het volgende:
Ook onze eigen Danny vind het allemaal maar lulkoek die klimaatdiscussie.Nou dan komt het wel heel dichtbij!
Srsly?quote:Op maandag 2 januari 2017 13:16 schreef TUFKAL het volgende:
Ook onze eigen Danny vind het allemaal maar lulkoek die klimaatdiscussie.Nou dan komt het wel heel dichtbij!
Linkje of is dit een loze aantijging richting Danny?quote:Op maandag 2 januari 2017 13:16 schreef TUFKAL het volgende:
Momenteel is het 1 A.T.quote:Op maandag 2 januari 2017 13:16 schreef Falco het volgende:
Wow... wetenschap is maar een mening. In wat voor wereld leven we nu
Tja maar Danny ziet zich ook als voorvechter van het vrije woord. Alles om maar geen moeite te hoeven doen om adverteerders en investeerders terug te lokken. Zulks martelaar.quote:Op maandag 2 januari 2017 13:16 schreef TUFKAL het volgende:
Waar is het oorspronkelijke filmpje dan. Want kennelijk zei hij niet zozeer dat de aarde 5500 jaar oud is maar dat de menselijke geschiedenis 5500 jaar oud is. Even voor 5:00 zegt die andere knaap dat.quote:Op maandag 2 januari 2017 13:13 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Een adviseur van Trump.
Je weet wel, mr "Grap the pussy" die de komende vier jaar het machtigste land ter wereld mag leiden.
Die heeft adviseurs om zich heen , zoals meneer Scaramucci (will you do the fandango?)
Hij gelooft dat de wereld 5500 jaar oud is.
En de klimaat-hoax is een "mening", net als het eeuwenlang een mening was dat "de wereld plat is".
Nu zijn er in NL ook Trump-fans die het met die klimaat-mening nog wel eens zijn.
Bv de seculieren bij GeenStijl. En ook een aantal lieden op FOK (LXIV) die hun held als avatar hebben.
Maar volgens mij staan ze mbt die 5500 jaar toch wel een beetje met de mond vol tanden..
Kijk bij 4:23 minuut
Is ook lulkoek.....quote:Op maandag 2 januari 2017 13:16 schreef TUFKAL het volgende:
Ik zet in op ruim 200.000 jaar.quote:Op maandag 2 januari 2017 13:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Waar is het oorspronkelijke filmpje dan. Want kennelijk zei hij niet zozeer dat de aarde 5500 jaar oud is maar dat de menselijke geschiedenis 5500 jaar oud is. Even voor 5:00 zegt die andere knaap dat.
Als je geschiedenis opvat als de periode waarover geschreven bronnen zijn overgeleverd uit het verleden, dan is dat wrs nog ruim genomen namelijk, 5500 jaar menselijke geschiedenis.
Ik zou dan eerder inzetten op nog iets korter.
Geld. Macht.quote:Op maandag 2 januari 2017 13:21 schreef nietzman het volgende:
[ afbeelding ]
Ja dit. Zo hard dit. Ik kan d'r met m'n kop niet bij waarom men zo hard tegen de transitie wil vechten. One way or another zal 'ie moeten komen.
... during our 5.500 year history of our planet....quote:Op maandag 2 januari 2017 13:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Waar is het oorspronkelijke filmpje dan. Want kennelijk zei hij niet zozeer dat de aarde 5500 jaar oud is maar dat de menselijke geschiedenis 5500 jaar oud is. Even voor 5:00 zegt die andere knaap dat.
Als je geschiedenis opvat als de periode waarover geschreven bronnen zijn overgeleverd uit het verleden, dan is dat wrs nog ruim genomen namelijk, 5500 jaar menselijke geschiedenis.
Zeker aan de Republikeise kant van het spectrum zijn ze in overmaat aanwezig.quote:Op maandag 2 januari 2017 13:22 schreef -Strawberry- het volgende:
Politieke lulkoek of wel heel erg slecht geïnformeerd. Maar goed, ook nog genoeg evolutieontkenners in de wereld.
Hij zegt toch duidelijk "the 5.500 year history of our planet."quote:Op maandag 2 januari 2017 13:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
of or on is nogal een verschil in dit gevalquote:Op maandag 2 januari 2017 13:29 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
... during our 5.500 year history of our planet....
Dat is altijd het probleem van die extreme lui. Ze zijn nooit duidelijk in hun opvattingen en alles moet je in een bepaalde context zien. Heel vermoeiendquote:Op maandag 2 januari 2017 13:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hij zegt toch duidelijk "the 5.500 year history of our planet."
Niet de menselijke geschiedenis, maar de geschiedenis van de planeet.
Geschreven bronnen? 200.000 jaar geleden?quote:Op maandag 2 januari 2017 13:28 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik zet in op ruim 200.000 jaar.
Het was duidelijk "of" en niet "on".quote:Op maandag 2 januari 2017 13:30 schreef byah het volgende:
[..]
of or on is nogal een verschil in dit geval
Even voor 5:00 verduidelijkt die andere knaap dat-ie het heeft over weliswaar 5500 jaar menselijke geschiedenis. Geschiedenis als de periode waarover "geschreven" bronnen zijn overgeleverd dus.quote:Op maandag 2 januari 2017 13:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hij zegt toch duidelijk "the 5.500 year history of our planet."
Niet de menselijke geschiedenis, maar de geschiedenis van de planeet.
Hahaha dat is een mooi passend plaatje ja.... Ik sprak laatst ook nog met iemand die zo bezig was. Verder:quote:Op maandag 2 januari 2017 13:21 schreef nietzman het volgende:
[ afbeelding ]
Ja dit. Zo hard dit. Ik kan d'r met m'n kop niet bij waarom men zo hard tegen de transitie wil vechten. One way or another zal 'ie moeten komen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |