Als ik morgen tijd heb doe ik het misschienquote:Op maandag 2 januari 2017 00:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik deed dat als VBL mod, misschien kan jij dat doen als DRT mod.
Tip: zoek mooie plaatjes en een emotioneel nummer, start dan Windows Movie Maker.
Die gasten hebben trainingskampen van maanden hansquote:Op maandag 2 januari 2017 00:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je gaat toch niet janken als je 25 bent ofzo dat je vader niet thuis is met kerst om ff 100k bij elkaar te schroeien.
Hm oneens.quote:Op maandag 2 januari 2017 00:01 schreef noodgang het volgende:
[..]
Maargoed, als je al een jaar of 75 rondloopt in een compleet Engelstalige sport is het best treurig
Untermenschquote:Op maandag 2 januari 2017 00:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo niet? Kan toch dat ze wil dat hij er is voor haar zoon
Die vinden geld ook belangrijker dan een kleinzoon zien.quote:Op maandag 2 januari 2017 00:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Gewoon een reactie van iemand die net een halve finale op een wk verloor waar hij ongelooflijk goed speelde.
Maar de rest van fok zou natuurlijk 5 minuten daarna met een perfect nuchter antwoord voor de camera komen
Hij trekt eerst die hele FEBO daar leeg.quote:Op maandag 2 januari 2017 00:02 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik weet dat Barney een maatje meer weegt, maar dat lijkt me wel erg overdreven
ik verdien dat niet op een paar weken tijd anders. 🙈quote:
Ook in de bergen net als IS?quote:Op maandag 2 januari 2017 00:02 schreef Joezi het volgende:
[..]
Die gasten hebben trainingskampen van maanden hans
Je speelt oprecht de beste pot van je leven, ga je eraf met 6-2quote:Op maandag 2 januari 2017 00:02 schreef heywoodu het volgende:
Van Barneveld weer prima in dat interview, hij is de laatste jaren echt een stuk 'leuker/echter' geworden
Hoogtestage?quote:Op maandag 2 januari 2017 00:02 schreef Joezi het volgende:
[..]
Die gasten hebben trainingskampen van maanden hans
22:00 Engelse tijd.quote:Op maandag 2 januari 2017 00:03 schreef Collide het volgende:
Hoelaat is de finale morgen 20:30 of 21:30
Ga uit van ongeveer 21:00quote:Op maandag 2 januari 2017 00:03 schreef Collide het volgende:
Hoelaat is de finale morgen 20:30 of 21:30
Dit zou een erg mooi nummer kunnen zijn.quote:Op maandag 2 januari 2017 00:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als ik morgen tijd heb doe ik het misschien
De Marcel Maijer bingo was al een doorslaand succes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |