Eens wel, snap wel dat hij zijn kleinzoon mist.quote:Op maandag 2 januari 2017 00:01 schreef MrBanaan1 het volgende:
Hoe kun je hier nu op haten man. Die man heeft fantastisch gegooid en is er kapot van dat ie eruit ligt, interview meteen na de wedstrijd. Ik vond t mooi. Blijft een topgast.
Dit zijn waarheden.quote:Op maandag 2 januari 2017 00:01 schreef MrBanaan1 het volgende:
Hoe kun je hier nu op haten man. Die man heeft fantastisch gegooid en is er kapot van dat ie eruit ligt, interview meteen na de wedstrijd. Ik vond t mooi. Blijft een topgast.
Dit dus.quote:Op maandag 2 januari 2017 00:01 schreef Tagliano het volgende:
Ach jongens, dit is vlak na de wedstrijd. Morgen gaat hij de strijd weer aan
quote:
Die ligt thuis toch al te wachten op de bank?quote:Op maandag 2 januari 2017 00:01 schreef bombmannl het volgende:
Ik heb wel medelijden met die jongen. Moet ie met 80.000 pond naar huis.
je wou zijn darm verlengen?quote:Op maandag 2 januari 2017 00:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Misschien moet iemand een steuntje in de rug maken
Ik weet dat Barney een maatje meer weegt, maar dat lijkt me wel erg overdrevenquote:Op maandag 2 januari 2017 00:01 schreef bombmannl het volgende:
Die voetballende sporters verdienen dat met op de tribune zitten$#@quote:Op maandag 2 januari 2017 00:01 schreef bombmannl het volgende:
Ik deed dat als VBL mod, misschien kan jij dat doen als DRT mod.quote:Op maandag 2 januari 2017 00:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Misschien moet iemand een steuntje in de rug maken
Je gaat toch niet janken als je 25 bent ofzo dat je vader niet thuis is met kerst om ff 100k bij elkaar te schroeien.quote:Op maandag 2 januari 2017 00:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volwassenen hebben geen emoties?
quote:Op maandag 2 januari 2017 00:01 schreef MrBanaan1 het volgende:
Gewoon een reactie van iemand die net een halve finale op een wk verloor waar hij ongelooflijk goed speelde.quote:Op maandag 2 januari 2017 00:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eens wel, snap wel dat hij zijn kleinzoon mist.
Hoezo niet? Kan toch dat ze wil dat hij er is voor haar zoonquote:Op maandag 2 januari 2017 00:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je gaat toch niet janken als je 25 bent ofzo dat je vader niet thuis is met kerst om ff 100k bij elkaar te schroeien.
Seauquote:Op maandag 2 januari 2017 00:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar heb ik zo mijn contacten voor
quote:Op maandag 2 januari 2017 00:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Gewoon een reactie van iemand die net een halve finale op een wk verloor waar hij ongelooflijk goed speelde.
Maar de rest van fok zou natuurlijk 5 minuten daarna met een perfect nuchter antwoord voor de camera komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |