in het interview met mvg ging iets mis iets werdt twee keer herhaald. Dus Koert zei dathet volledige interview te zien was op de website 2xquote:
mooi manquote:Op maandag 2 januari 2017 00:08 schreef Szura het volgende:
200 posts vandaag, bijna allemaal vanaf 20u
Wist u dat je met dit voertuig wel 140 euro per jaar kan besparen?quote:
Ik wist al dat jij veel meemaakte maar dit bevestigt dat.quote:Op maandag 2 januari 2017 00:07 schreef Grifte het volgende:
Vorig jaar zat Koert achter mij in de trein, op weg naar Rotterdam voor de bekerfinale. Zat alleen maar woordgrappen te maken tegen de chick naast hem, en "kijk deze woordgrap op Twitter, fantastisch".
Wereldgozert
quote:Op maandag 2 januari 2017 00:07 schreef Grifte het volgende:
Vorig jaar zat Koert achter mij in de trein, op weg naar Rotterdam voor de bekerfinale. Zat alleen maar woordgrappen te maken tegen de chick naast hem, en "kijk deze woordgrap op Twitter, fantastisch".
Wereldgozert
Ik weet niet wat jij gaat doen, maar ik ga lekker genieten van mijn laatste weekje vakantie.quote:Op maandag 2 januari 2017 00:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Enige voordeel van Dakar is dat Kanphues en die irritante Tim en Tom het land uit zijn.
quote:Op maandag 2 januari 2017 00:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Enige voordeel van Dakar is dat Kanphues en die irritante Tim en Tom het land uit zijn.
quote:Op maandag 2 januari 2017 00:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja dat weten de Nederlandse tennissers vast.
Met je hele handel.quote:Op maandag 2 januari 2017 00:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij gaat doen, maar ik ga lekker genieten van mijn laatste weekje vakantie.
Zoek het maar uit.
Kiki HYPEquote:Op maandag 2 januari 2017 00:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja dat weten de Nederlandse tennissers vast.
quote:Op maandag 2 januari 2017 00:09 schreef Joezi het volgende:
SPT / Dakar Rally 2017 #2 Met FOK! bij de preproloog
De meeste kijkers hebben dat toch niet door.quote:Op maandag 2 januari 2017 00:09 schreef Boezeidekoe het volgende:
Waarom het dat nog steeds Dakar als ze al jaren in Zuid-Amerika rijden?
Wat doet dit in SPT?quote:Op maandag 2 januari 2017 00:09 schreef Joezi het volgende:
Nattekrant. Nee, dankje.quote:Op maandag 2 januari 2017 00:09 schreef Joezi het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |