Dat jij denkt dat koerden worden onderdrukt in Turkije is een misverstand. Ik heb koerdisch familie in Turkije en ze zijn ZEER tevreden over hun leven. Ze kiezen elke keer APK. En hebben niet te klagen. Zo gaat het met miljoenen andere koerden.quote:
Lijkt meer iemand uit kazachistan ofzo.quote:Op maandag 2 januari 2017 20:59 schreef TeenWolf het volgende:
Scherpste foto van de dader:
[ afbeelding ]
Dus zolang ze assimileren hebben ze het goed. Klinkt valide.quote:Op maandag 2 januari 2017 21:00 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Dat jij denkt dat koerden worden onderdrukt in Turkije is een misverstand. Ik heb koerdisch familie in Turkije en ze zijn ZEER tevreden over hun leven. Ze kiezen elk kaar APK. En hebben niet te klagen. Zo gaat het met miljoenen andere koerden.
Als ze maar geen verbinging hebben met pkk hdp ypg etc.
Wie heeft zich in Turkije in godsnaam niet hoeven te assimileren in de afgelopen eeuw?quote:Op maandag 2 januari 2017 21:01 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dus zolang ze assimileren hebben ze het goed. Klinkt valide.
Kirgizië waarschijnlijk.quote:Op maandag 2 januari 2017 21:00 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Lijkt meer iemand uit kazachistan ofzo.
Ja, we hebben gezien wat er gebeurt wanneer ze dat niet doen.quote:Op maandag 2 januari 2017 21:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wie heeft zich in Turkije in godsnaam niet hoeven te assimileren in de afgelopen eeuw?
Jij gelooft alless wat je voorgeschoteld kringt en doet nooit zelf onderzoek.quote:Op maandag 2 januari 2017 21:01 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dus zolang ze assimileren hebben ze het goed. Klinkt valide.
Helemaal nietsquote:Op maandag 2 januari 2017 21:04 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, we hebben gezien wat er gebeurt wanneer ze dat niet doen.
Ja inderdaad.quote:Op maandag 2 januari 2017 21:04 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, we hebben gezien wat er gebeurt wanneer ze dat niet doen.
Gast, ik geef je net een aantal uitgebreide bronnen. En ik quote "Ja, dat is veel te lang, heb je niet een nieuwsartikel". Ik doe mijn onderzoek wel, nu jij nog.quote:Op maandag 2 januari 2017 21:05 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Jij gelooft alless wat je voorgeschoteld kringt en doet nooit zelf onderzoek.
Het feit dat het nooit op nieuws komt verklaart het al. Koerden hebben gewoon een fijn leven. Er is niet eens een reden tot onderdrukking dus waarom uberhaupt dat beweren...quote:Op maandag 2 januari 2017 21:06 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gast, ik geef je net een aantal uitgebreide bronnen. En ik quote "Ja, dat is veel te lang, heb je niet een nieuwsartikel". Ik doe mijn onderzoek wel, nu jij nog.
Werkelijk waar, hoe dik is die betonnen plaat voor je kop?quote:Op maandag 2 januari 2017 21:07 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Het feit dat het nooit op nieuws komt verklaart het al. Koerden hebben gewoon een fijn leven. Er is niet eens een reden tot onderdrukking dus waarom uberhaupt dat beweren...
Toch wat minder dik dan de jouwe denk ik?quote:Op maandag 2 januari 2017 21:08 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Werkelijk waar, hoe dik is die betonnen plaat voor je kop?
quote:Op maandag 2 januari 2017 21:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Toch wat minder dik dan de jouwe denk ik?
Natuurlijk.quote:Op maandag 2 januari 2017 21:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Toch wat minder dik dan de jouwe denk ik?
Volgens mij was die voor deze discussie op bodemwaardequote:Op maandag 2 januari 2017 21:12 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Natuurlijk.
Turkije boven alles. Erdogan voor keizer.
Ik voel m'n IQ met de minuut dalen tijdens deze discussie, dus zoek het maar uit.
Wist niet dat IQ negatief kon zijn, van 0 kun je immers niet zakken zou ik zeggen.quote:Op maandag 2 januari 2017 21:12 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Natuurlijk.
Ik voel m'n IQ met de minuut dalen tijdens deze discussie, dus zoek het maar uit.
quote:Op maandag 2 januari 2017 21:13 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Wist niet dat IQ negatief kon zijn, van 0 kun je immers niet zakken zou ik zeggen.
Waarom zien we jou niet meer in het Syrie/Irak topic? Te weinig pro-Turkije propaganda te verspreiden?quote:Op maandag 2 januari 2017 21:13 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Wist niet dat IQ negatief kon zijn, van 0 kun je immers niet zakken zou ik zeggen.
Ja sorry hoor, maar jij gaat een discussie aan met een 15-jarige en vraagt je vervolgens af hoe dik zijn betonnen plaat voor zijn kop is. Dan valt er ook iets te zeggen over jou no? Verder is voor mij Nederland het land waar ik mijn toekomst heb en in investeer, niet Turkije, Erdogan mag zolang hij het mandaat van het volk heeft aan de top zitten, daar ga ik noch jij over.quote:Op maandag 2 januari 2017 21:12 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Natuurlijk.
Turks gesteunde terroristen verliezen te zwaar, zie maar naar Aleppoquote:Op maandag 2 januari 2017 21:14 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Waarom zien we jou niet meer in het Syrie/Irak topic? Te weinig pro-Turkije propaganda te verspreiden?
Ooh, ik kom er wel bij. Ben best benieuwd.quote:Op maandag 2 januari 2017 21:14 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Waarom zien we jou niet meer in het Syrie/Irak topic? Te weinig pro-Turkije propaganda te verspreiden?
Wellicht valse hoop dat er iets doordringt tot hem, om iets van die irrationele Turkije manie te temperen.quote:Op maandag 2 januari 2017 21:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar jij gaat een discussie aan met een 15-jarige en vraagt je vervolgens af hoe dik zijn betonnen plaat voor zijn kop is. Dan valt er ook iets te zeggen over jou no? Verder is voor mij Nederland het land waar ik mijn toekomst heb en in investeer, niet Turkije, Erdogan mag zolang hij het mandaat van het volk heeft aan de top zitten, daar ga ik noch jij over.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |