Of Rusland, of Iran, of Hezbollah.quote:Op maandag 2 januari 2017 20:44 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
[..]
Ik denk niet dat Assad zomaar het leuk gaat vinden.
En ik denk ook niet dat Assad er veel tegen kan doenquote:Op maandag 2 januari 2017 20:44 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
[..]
https://www.hrw.org/world-report/2016/country-chapters/turkeyquote:Op maandag 2 januari 2017 20:45 schreef SecretPret het volgende:
[..]
bronnen dat normale koerden die geen criminele activiteiten hebben begaan worden onderdrukt.
quote:Op maandag 2 januari 2017 20:45 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Of Rusland, of Iran, of Hezbollah.
ISIL moet naar Saudi-Arabië gaan.quote:Op maandag 2 januari 2017 20:45 schreef SecretPret het volgende:
[..]
En ik denk ook niet dat Assad er veel tegen kan doen
150?quote:Op maandag 2 januari 2017 20:47 schreef frietenstamp het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig niets met islam te maken.
Vertaal ff kort. Er zitten moeilijke worden inquote:Op maandag 2 januari 2017 20:47 schreef frietenstamp het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig niets met islam te maken.
Leugensquote:Op maandag 2 januari 2017 20:37 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Inderdaad. Inmiddels hele stad omsingeld.
Honderdenduizenden Koerden zijn gevlucht naar Turkije omdat ze onderdrukt worden natuurlijk, makes sense.quote:Op maandag 2 januari 2017 20:37 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Of het verder onderdrukken van Koerden? Vragenvragen.
Ik denk ook niet dat Turkije bewust en actief doelen van Assad gaat aanvallen, dat zou de verhoudingen met Rusland weer op scherp zetten, kan Turkije niet gebruiken, Erdogan is misschien een megalomaan, maar niet idioot en destructief voor zijn eigen beleid.quote:Op maandag 2 januari 2017 20:44 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
[..]
Als je moet kiezen tussen IS / AQ of leven als tweederangs burger in Turkije is de keuze natuurlijk snel gemaakt.quote:Op maandag 2 januari 2017 20:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Honderdenduizenden Koerden zijn gevlucht naar Turkije omdat ze onderdrukt worden natuurlijk, makes sense.
1e rangsburger*quote:Op maandag 2 januari 2017 20:54 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Als je moet kiezen tussen IS / AQ of leven als tweederangs burger in Turkije is de keuze natuurlijk snel gemaakt.
Je bent in Turkije geen tweederangsburger in het land als Koerd, Turkse nationalisten zitten inmiddels te janken dat zij als tweederangsburger worden behandeld met het pamperen van de Koerden. Misschien dat je niet bekend bent met wat zich afspeelt in Turkije, maar de Koerden in Turkije domineren de showbiz wereld en worden door Turk, Koerd en alles wat er tussen-in zit vereerd. Het is niet perfect, maar het is ook zeker niet de jaren 90 meer met betrekking tot de Koerdische identiteit.quote:Op maandag 2 januari 2017 20:54 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Als je moet kiezen tussen IS / AQ of leven als tweederangs burger is de keuze natuurlijk snel gemaakt.
Beste bron voor informatie.quote:
Ik verwachte eigenlijk een nieuwsartikel of dergelijke. Die massa ga ik niet lezen.quote:Op maandag 2 januari 2017 20:57 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Heb je de pagina's al gelezen waar je om vroeg? Blijkbaar niet.
Jij komt er wel in het leven.quote:Op maandag 2 januari 2017 20:58 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Ik verwachte eigenlijk een nieuwsartikel of dergelijke. Die massa ga ik niet lezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |